Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Soft som fan Men äre nån som har koll på om det är som det är på vissa siter att om man sätter in 1000$ med moneybokers t.ex så måste man ta ut dem 1000$ till moneybokers?"

 

Ja, så tror jag det är.

 

Sätter jag in med Visa/neteller måste jag först ta ut allt skit via visa. Men redbet är väl fristående, så kanske har ngn annan rutin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla premium partners har eget betalsystem, vilket också medför (tror jag) att dom inte gör på samma vis som övrig 24h nätverket gällande utbetalningar. Potraiser kan du ta ut all direkt till bankkonto tex, jag har för mig att det även gällde redbet. Jag har dock aldrig använt moneybokers på någon av siterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla premium partners har eget betalsystem, vilket också medför (tror jag) att dom inte gör på samma vis som övrig 24h nätverket gällande utbetalningar. Potraiser kan du ta ut all direkt till bankkonto tex, jag har för mig att det även gällde redbet. Jag har dock aldrig använt moneybokers på någon av siterna.

 

Tack för svaret :D Ska testa inatt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
När man ska sätta in pengar på redbet med neteller finns det ett fält som heter Bankkonto ( Direct accept ) Är det någon som vet va man ska skriva där? Har mejlat support o ringt men får inget svar. Tacksam för hjälp.

 

 

Lämna du bara det fältet tomt så funkar det fint endå.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Finns det en bugg i clienten som gör så att fel kort visas? Jag satt med AQ(trodde jag) vipps hade jag Q5 istället.

Eller det är bara jag som inbillar mig ?

 

Den buggen finns :shock: Finns flera trådar här på forumet nånstans. hade jag inte varit så trött hade jag länkat några 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...