Gå till innehåll

SAJT: Redbet.com


spyse

Recommended Posts

Bra sida och bra affar på redbet, NOT! Blivit blåst på över 1k euro nu.

Först i december fick jag bara 40 procent fast var lovad 50 (Det hade jag bekräfftat av redbet)

 

Nu 3 dagar före rakeback i Januari för jag detta mail

 

Hej xxxx

 

Jag talade med xxxx vid två tillfällen igår, han önskar inte längre ha dig som spelare under honom och har därmed stängt av din bonus med omedelbar verkan.

Med andra ord så kommer du inte att få tillbaka någonting av det du har spelat under januari månad.

 

Detta går inte att överklaga.

 

Angående din affiliate comission så sköts det som vanligt under början av nästa månad.

 

Mvh,

 

Kevin

 

Redbet Support

support@redbet.com

 

 

WAT?! Vad har du gjort för att din affiliate inte längre vill "veta av dig" ? Hur fan kan redbet göra såhär? Jag vet en affiliate som klarar sig bra länge på pengarna om hanskulle "stänga av" alla hans spelares rakeback under 1 månad. Är detta ens möjligt/tillåtet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 411
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra sida och bra affar på redbet, NOT! Blivit blåst på över 1k euro nu.

Först i december fick jag bara 40 procent fast var lovad 50 (Det hade jag bekräfftat av redbet)

 

Nu 3 dagar före rakeback i Januari för jag detta mail

 

Hej xxxx

 

Jag talade med xxxx vid två tillfällen igår, han önskar inte längre ha dig som spelare under honom och har därmed stängt av din bonus med omedelbar verkan.

Med andra ord så kommer du inte att få tillbaka någonting av det du har spelat under januari månad.

 

Detta går inte att överklaga.

 

Angående din affiliate comission så sköts det som vanligt under början av nästa månad.

 

Mvh,

 

Kevin

 

Redbet Support

support@redbet.com

 

häng ut affen imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra sida och bra affar på redbet, NOT! Blivit blåst på över 1k euro nu.

Först i december fick jag bara 40 procent fast var lovad 50 (Det hade jag bekräfftat av redbet)

 

Nu 3 dagar före rakeback i Januari för jag detta mail

 

Nu är du helt ute och cyklar. Redbet är en väldigt bra sida och som affiliate på siten kan jag meddela er spelare att ni inte har något att oroa er över.

 

Jag har även jobbat på Redbet tidigare och vet hur siten sköter spelare och affiliates. På ett utmärkt och väldigt professionelt sätt.

 

Så innan ni börjar häxjakten tycker jag att Jagville lugnar ner sig, skickar iväg ett mail till Redbet och försöker att lösa allt. Be om en detaljerad förklarning, så ska du se att problemet löser sig.

 

Och innan folk börjar få för sig en massa olika ideer som att hänga ut affiliates osv så tycker jag att ni ska börja tänka lite logiskt. Varför skulle en affiliate som har en spelare som rejkar runt 2k per månad helt plötsligt vilja tappa spelaren? Nu tänker de flesta; "Ja men han tjänar ju bra den här månaden när Jagville inte får RB". Men han förlorar i längden så det är helt ologiskt att affiliaten får slint i skallen och gör något sådant. Och att Redbet supporten sen backar upp honom av ingen anledning. Nej da... nu har jag inte talat med supporten än men är väldigt säker på att det finns mer att veta om problemet än en arg spelare som skriver ut det här på forumet istället för att snacka med Affiliate och be om en detaljerad förklarning av Support.

 

Så Jagville, be om en detaljerad förklarning så löser det sig.

 

Shahin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är du helt ute och cyklar. Redbet är en väldigt bra sida och som affiliate på siten kan jag meddela er spelare att ni inte har något att oroa er över.

 

Jag har även jobbat på Redbet tidigare och vet hur siten sköter spelare och affiliates. På ett utmärkt och väldigt professionelt sätt.

 

Så innan ni börjar häxjakten tycker jag att Jagville lugnar ner sig, skickar iväg ett mail till Redbet och försöker att lösa allt. Be om en detaljerad förklarning, så ska du se att problemet löser sig.

 

Och innan folk börjar få för sig en massa olika ideer som att hänga ut affiliates osv så tycker jag att ni ska börja tänka lite logiskt. Varför skulle en affiliate som har en spelare som rejkar runt 2k per månad helt plötsligt vilja tappa spelaren? Nu tänker de flesta; "Ja men han tjänar ju bra den här månaden när Jagville inte får RB". Men han förlorar i längden så det är helt ologiskt att affiliaten får slint i skallen och gör något sådant. Och att Redbet supporten sen backar upp honom av ingen anledning. Nej da... nu har jag inte talat med supporten än men är väldigt säker på att det finns mer att veta om problemet än en arg spelare som skriver ut det här på forumet istället för att snacka med Affiliate och be om en detaljerad förklarning av Support.

 

Så Jagville, be om en detaljerad förklarning så löser det sig.

 

Shahin

 

Håller helt med, ytterst sympatiska och bra människor samtliga jag varit i kontakt med. Tror inte det är Redbet som "svinar" här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fixar man rakeback på Redbet? Är det bara att öppna konto så har man det automatiskt eller måste man gå via nån sajt? Vet inte om man får snacka rakeback här men nån kanske kan pm:a svar?

 

Varför använder inte folk Google!!? Min farsa som är 60 år använder google när han skall hitta ngt. Here you go:

 

http://www.google.se/search?hl=sv&q=rakeback+redbet+poker+30%25&btnG=S%C3%B6k&meta=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att jag blivit arg över en natt direkt. Har varit på Redbet och min affe sen i början av januari.

Jag och min affe har bråkat och han vill inte ha mig som spelare eftersom jag är för "krävande" Jag har accepterat och sagt att jag kan lämna honom om han vill, men det är så otroligt fult gjort av honom och det är sjukt att det går att göra så.

Redbet tror naturligtvis på hans version eftersom han en mer kontuunerlig kontakt med dom. Naturligtvis har jag pratat med supporten innan det här och dom är inte jätte hjälpsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle det fungera att låt säga sätta in 3000$ på redbet via moneybookers och sedan lira någon timme, för att sedan ta ut allt till sitt bankkonto?

Man "ångrar" sig.

Varför jag funderar på detta är att jag vill ta ut pengarna snabbare, genom deras uttag som max tar 24h. I stället för moneybookers som tar upp emot 3-4dagar.

Vad tror ni om det? Skulle man kunna göra så någon gång om man vill göra snabbare uttag? :-P

Eller finns det några andra sidor med lika snabba utbetalningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle det fungera att låt säga sätta in 3000$ på redbet via moneybookers och sedan lira någon timme, för att sedan ta ut allt till sitt bankkonto?

Man "ångrar" sig.

Varför jag funderar på detta är att jag vill ta ut pengarna snabbare, genom deras uttag som max tar 24h. I stället för moneybookers som tar upp emot 3-4dagar.

Vad tror ni om det? Skulle man kunna göra så någon gång om man vill göra snabbare uttag? :-P

Eller finns det några andra sidor med lika snabba utbetalningar?

 

Nej det går inte. Kanske en gng. Men sedan spärrar de ditt konto för uttag. Därefter får du prata med dem personligen och välja om du vill rejka in de kostnader som blir vid uttag eller betala dem. Och dem är inte billiga. Believe me!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det går inte. Kanske en gng. Men sedan spärrar de ditt konto för uttag. Därefter får du prata med dem personligen och välja om du vill rejka in de kostnader som blir vid uttag eller betala dem. Och dem är inte billiga. Believe me!

 

Attans. Jag testade dock nu att ta ut via dom. Spelade dock några pokerhänder och donera en slant på black jack, då borde det väl ändå kunna vara lugnt.. annars får man väl ta smällen :-P

 

En annan fråga. Är deras utbetalningar till swedbank som ska gå så himla fort en bluff? Är det någon som fått ut pengarna på max 30min som de påstår, oftast ska det gå fortare. Alla mina utbetalningar har tagit absolut minst 2-4h.

Några fler som har flera timmar på uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Attans. Jag testade dock nu att ta ut via dom. Spelade dock några pokerhänder och donera en slant på black jack, då borde det väl ändå kunna vara lugnt.. annars får man väl ta smällen :-P

 

En annan fråga. Är deras utbetalningar till swedbank som ska gå så himla fort en bluff? Är det någon som fått ut pengarna på max 30min som de påstår, oftast ska det gå fortare. Alla mina utbetalningar har tagit absolut minst 2-4h.

Några fler som har flera timmar på uttag?

 

Har fått in pengarna innan jag hunnit logga in på banken, men har oxå hänt att det tagit 5-6 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, outa affen och svartlista honom IMO. Sådant där kan förstöra rätt mycket för dom som spelar lite lägre, lever på rakebacken och varenda krona är viktig. Extremt vidrigt att det kan gå till så där. Jag har blivit blåst av så mycket pengar (mest på Party Poker) så att jag vet hur det känns. Är ju ännu tyngre om man typ förväntar sig rbn och det är typ enda anledningen till att man plussar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom redbet skiter fullständigt i mig är ett av mina få vapen att pressa affen, kommer försöka med det ett tag till och lyckas jag inte så outar jag honom.

Redbet som jag älskade när jag började är fö väldigt oproffesionella och man vågar inte maila och be om hjälp längre för dom blir nästan sura när man mailar "mycket"

Fö funkar inte deras insta utag ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har valt att stänga ditt konto på grund av att du har betett dig ytterst otrevligt mot oss de senaste månaderna. Utöver att ringa hit och säga att du ska ha bonusar som du aldrig har blivit tillovad har du skrivit negativa och osanna saker om oss på pokerforum. Detta beteende har lett till vårt slutgiltiga beslut att inte låta dig fortsätta spela hos oss. Vi är inte skyldig dig några pengar och din balans på pokerkontot samt cashiern är 0,00 €. Dina uttag är behandlade och utförda.

 

Om du i framtiden fortsätter att spela poker på internet rekommenderar jag dig starkt att sköta dig lite bättre och tänka på vilka konsekvenser dina handlingar får för dig.

 

Vi kommer inte att svara på ytterligare mail som du skickar till oss.

 

Med vänlig hälsning,

 

 

Redbets supportteam

 

"Haha"

 

Blir så äcklad av att man kan bl iså totalt blåst av en sida.

Min affe ändrar min bonus/rakeback och så dödar dig mig försöker lösa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Haha"

 

Blir så äcklad av att man kan bl iså totalt blåst av en sida.

Min affe ändrar min bonus/rakeback och så dödar dig mig försöker lösa det.

 

Hela den här historien låter väldigt märklig. Hur har redbet blåst dig. Hur blir man ovän med en affe? Jag har aldrig hört talas om något liknande tidigare, en affe som inte vill ha kvar en spelare :shock: . Kan du inte ta det från början och beskriva vad som hänt och vad du tror du har gjort för att dom ska reagera så här extremt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sägas att jag gillar Redbet "egentligen"

Problem uppstod under December när jag pratade med min affe som jag inte känner så bra utan genom en vän. Sa i klartext att min deal sög och jag vill ha MINST 50. Han tyckte inte om det men gick med på det tillslut, hörde inte av han något. Räknade mina pengar som kom första Januari, tycktes det saknades och Mailade _SUPPORTEN_ (Skulle såklart tagit det med min affe) (Hade fått 40procent istället för 50)

Dom började säga att han aldrig lovat mig 50 osv, fast han gjort det. Och att dom inte ville ha med det att göra utan att jag skulle ta det med han.

Han ignoerande mig och sen när han ÄNTLIGEN började svara så var det med elaka

"Du är spelberoende äckel låt mig vara du får inge mer pengar fitta" Typ sådanna svar.

Sedan efter det började han skylla på mig och säga att nej du får inge pengar för du har pratat med supporten om det här du borde gått till mig direkt etc.

Sen när jag gett upp hoppet om honom började jag ge mig på supporten och försöka få dom att kontakta honom åt mig eller hjälpa mig att fixa det här. Sammtidigt som jag gnällde på att deras "insta-utag" inte fungerade för mig.

På den vägen är det.

 

Gulade du en stejk eller något? Jag får inte historien att gå ihop riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...