Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

Jag blir så trött... fortfarande inget lyckat uttag. Jag har FSB och har ringt deras personlig service för att få alla uppgifter jag behöver fylla i för att göra en wire transfer. Fyller i alla uppgifter men då protesterar klienten och säger att Swift/BIC code är felaktig! Vet någon vad som är den rätta???

 

Att sitta och vänta på personlig service är drygt... typ 100+ före i kön...! Jag blir så ----- trött......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag blir så trött... fortfarande inget lyckat uttag. Jag har FSB och har ringt deras personlig service för att få alla uppgifter jag behöver fylla i för att göra en wire transfer. Fyller i alla uppgifter men då protesterar klienten och säger att Swift/BIC code är felaktig! Vet någon vad som är den rätta???

 

Att sitta och vänta på personlig service är drygt... typ 100+ före i kön...! Jag blir så ----- trött......

Jag har SWEDSESS. Har Sparbanken Nord så jag vet inte om det är samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir så trött... fortfarande inget lyckat uttag. Jag har FSB och har ringt deras personlig service för att få alla uppgifter jag behöver fylla i för att göra en wire transfer. Fyller i alla uppgifter men då protesterar klienten och säger att Swift/BIC code är felaktig! Vet någon vad som är den rätta???

 

Att sitta och vänta på personlig service är drygt... typ 100+ före i kön...! Jag blir så ----- trött......

 

Skaffa neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det underliga var att han såg andra kort än jag i sin dator. Alla satsningar stämde - men korten på brädan och hans hålkort (när det var showdown) var annorlunda. Han fick toppenkort hela tiden i sin dator men när det var showdown kunde hans AQ vara en 63o i min dator. Ibland var något enstaka kort rätt, ibland inget. Även i händer där han inte var med såg han och jag olika kort på floppen.

 

Till saken hör att han spelade med en uråldrig dator som kraschade ett antal gånger så det ligger nära till hands att tro att felet är där. Att döma av spelet verkade de kort jag såg stämma bättre än verkligheten än de han såg i sin dator.

 

Någon som varit med om liknande?

Han bortförklarade misslyckade bluffar :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för infon! SWEDSESS är säkert rätt. Fick ofullständiga uppgifter trots att jag repeterade vad bankmannen sa i telefon...! Nu väntar jag bara...?

 

Kan man direkt se om ens uttag är på gång? Som det är nu har jag ingen aning om det gått igenom eller ej. I cash out history står mitt uttag inte med trots meddelandet "Congratulations! Your bank details have been submitted/updated successfully.

Please remember to update any future bank detail changes with Pacific Poker's Web Cashier. This will allow us to process your Cash Out Requests without delay." som kommer efter att jag försökt ta ut via wire transfer. Är det såhär det ska vara eller har mitt uttag inte gått igenom och i så fall varför???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för infon! SWEDSESS är säkert rätt. Fick ofullständiga uppgifter trots att jag repeterade vad bankmannen sa i telefon...! Nu väntar jag bara...?

 

Kan man direkt se om ens uttag är på gång? Som det är nu har jag ingen aning om det gått igenom eller ej. I cash out history står mitt uttag inte med trots meddelandet "Congratulations! Your bank details have been submitted/updated successfully.

Please remember to update any future bank detail changes with Pacific Poker's Web Cashier. This will allow us to process your Cash Out Requests without delay." som kommer efter att jag försökt ta ut via wire transfer. Är det såhär det ska vara eller har mitt uttag inte gått igenom och i så fall varför???

 

Vänta till på fredag och se om något har hänt(tisdag är ju helgdag i Sverige) .

 

När de får en uttagsbegäran så brukar det tillgänliga kapitalet minskas med den summan som skall tas ut så du inte spelar bort de pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde första "uttaget" i tisdags så det har gått några dagar redan.

 

Mitt tillgängliga kapital har inte ändrats och jag har provat att göra uttag 2 ggr nu med samma dåliga(?) resultat. Börjar tröttna på att inte få ut mina pengar. Ska det verkligen vara så svårt eller är det bara jag...? Supporten har fått ett mail också nu. Får se vad dom säger... suck...

 

Men nog borde väl mitt uttagsförsök synas under cash out history som "under beaktande" eller liknande? Tycker mitt kapital borde minskat med summan jag vill ta ut också, men icke! Allt är helt oförändrat.

 

 

Några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men nog borde väl mitt uttagsförsök synas under cash out history som "under beaktande" eller liknande? Tycker mitt kapital borde minskat med summan jag vill ta ut också, men icke! Allt är helt oförändrat.

 

 

Några tips?

 

 

Alla uttag från pokersiter sker via att personal gör det - det sker ej automatiskt. Så att göra det på en helg kan du glömma.

 

Du får helt ge dig till tåls på att de svarar på ditt brev.

 

Själv har jag råkat ut för att det tagit veckor för att få ut pengar från en site. Vanligtvis går det dock på ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade precis gjort min första överföring till pacific och några händer in i spelet för ja syn på A :heart: och Q :club: sen kommer floppen A :heart: också. Jag mailade till support och bad om en ersättnings summa på så mycket jag hade köpt in för för det hade ju kunnat slutat riktigt illa. Men enligt deras handhistorik så hade jag en helt annan hand som jag aldrig såg. Direkt drog dom slutsatsen för att jag var en bedragare och försökte lura dom på pengar. Jag blev bannad och de 25 dollar jag hade vunnit innan + insättnings bonusen på 100 dollar och refer-a-friend bonusen på 25 dollar fick ja aldrig se mer. Jag fick däremot tillbaka min insättning idag, en vecka senare.

 

http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/bugpacifica.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade precis gjort min första överföring till pacific och några händer in i spelet för ja syn på A :heart: och Q :club: sen kommer floppen A :heart: också. Jag mailade till support och bad om en ersättnings summa på så mycket jag hade köpt in för för det hade ju kunnat slutat riktigt illa. Men enligt deras handhistorik så hade jag en helt annan hand som jag aldrig såg. Direkt drog dom slutsatsen för att jag var en bedragare och försökte lura dom på pengar. Jag blev bannad och de 25 dollar jag hade vunnit innan + insättnings bonusen på 100 dollar och refer-a-friend bonusen på 25 dollar fick ja aldrig se mer. Jag fick däremot tillbaka min insättning idag, en vecka senare.

[url=]http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/bugpacific.JPG[/url]

 

Länken verkar inte fungera? Vore intressant att se.. Pacific är en pajassite!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut $8000 ifrån pacific men fick bara $5000 in på mitt bankkonto, har tagit ut liknande summor förut utan problem, de sista $3000 har inte betalats tillbaks på mitt konto, nån som har haft samma problem?!

 

Skickade mail till pacific för 2dagar sedan men inget svar, mailade nyss igen, hoppas jag får svar imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut $8000 ifrån pacific men fick bara $5000 in på mitt bankkonto, har tagit ut liknande summor förut utan problem, de sista $3000 har inte betalats tillbaks på mitt konto, nån som har haft samma problem?!

 

Skickade mail till pacific för 2dagar sedan men inget svar, mailade nyss igen, hoppas jag får svar imorgon.

 

Om du tar ut till visa kan du ta ut max 5000 per dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer som har stora problem med klienten/kopplingen? För mig är det, och har varit sedan dag 1, stört omöjligt att spela vettigt. Då och då tycker klienten det är roligt att tappa anslutningen till servern och då blir man sit-out.

 

Helt hopplöst.

 

Så är det och spela på pacific. Bara att logga in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade ut för en bugg igår när jag spelade FL på ett royal jackpot-bord. Jag spelade på $2/4 och betade $2 på floppen och den ende kvarvarande motståndaren höjde till $6 (???). Jag vart så förvånad så jag synade bara med nötfärgdraget.

 

Hursom, här är ett kort klipp från HH (jag har hela men inte plats att lägga upp den, och inte kunskap att konvertera till bättre storlek):

 

En dubbel höjning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
trasig länk

Man kan inte komma åt filmen verkar det som.

 

Jag har fått problem med HandGrabber efter att jag installerat om Windows. Programmet skapar sig ett nytt Product ID (eftersom det inte kan hitta sådan info i mitt windowsregister antar jag) när jag laddat ner det igen. Har mailat HandGrabber-supporten fyra ggr nu utan att få svar. Det enklaste vore ju att bara betala en ny licens men när de inte ens svarar på mail känns det som att det kan vara att kasta pengarna i sjön. (Varför skulle de skicka Reg key-brev när de inte skickar andra brev, liksom?)

 

Någon som har någon idé om vad man kan göra? Jag vill ju fortsätta kunna använda Poker Tracker och jag gillar ju Pacific.

 

EDIT: Testade nyss att ringa till Pacifics support (som naturligtvis inte har något ansvar för HandGrabber). De kände inte ens till att programmet fanns och verkade inte särskilt förtjusta när jag berättade vad det gjorde :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu hittade jag rätt programvara...

 

Men seriöst killar...Alla som klagar på utseendet?

 

Poker bord ska va enkelt, inte massa gubbar med hatt och massa krimskrams.

Tycker det är suveränt, enkelt och snabbt.

 

Testade everest poker och höll på att dö av leda, seeeeegt som f*n och pluttrigt med gubbar och blondiner :( .

 

Men tror jag aldrig möt så många fiskar, hoppas detta fortsätter för det har varit en grym eftermiddag/kväll, är som Svenska spel va första månaden.

 

Det enda jag saknar är att man inte kan anpassa storleken på fnönstrena... det är segt, borden är för stora för att kunna spela 4 bord /skärm om man inte har monsterupplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...