Gå till innehåll

Allmänt om HeyPoker!


Se7en

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Reggade mig pa heypoker idag med pokerforum-koden satte in 200 euro for att maximera bonusen och borjade sedan spela. Hann val spela tio hander innan jag blir nedkopplad. Forsoker logga pa igen men da funkar inte min anvandarnamn och/eller losenord. Kollar mailen och ser att jag har fatt det har meddelandet:

 

 

Dear Customer,

 

Your account has been temporarily inactivated due to our general security policy.

 

In order for us to activate your account, please send us the following documents:

 

1) Send us a copy of all Credit Cards used at our site, both front and back

 

2) Send us a copy of a valid identification document (passport, driver’s license)

 

3) Send us a copy of any utility bill (bank statement, electricity, insurance) with your name and address on it.

 

Please, send the documents to our support e-mail address or fax them to (+372) 6285653.

 

Please notice that all information which is sent by fax has to be clearly readable, otherwise we will need to re-request the verification documents.

 

Har inte spelat pa 24 natverket forut sa fragan ar om det har ar nagot alla far forsta gangen de spelar dar eller om det ar specifikt for vissa enskilda fall. Kan det ha att gora med att jag satte in med mitt ekort?

 

MVH - Pata

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! :D

 

Det där är inte pojkarna bakom Heypoker utan ett av våra kära lag.

 

Men om du ska vara med på nästa lagtävling och om jag ska agera

lagkapten för vårt lag så kommer du att se en av pojkarna bakom Heypoker :)

Slit gärna med mig för att ta en öl eller något eftersom jag som vanligt kommer att vara nervös upp över öronen.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en liten fråga angående vip poängen. När jag kollar under my account står det att jag har en viss mängd vip poäng.

Men när jag kollar under my transactions och poker vip så står det ett annat antal net vip points. Vad är det för skillnad på dom två olika vip poängen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruff: Det ska inte vara någon skillnad. Kolla så att du har klickat i korrekta datumen under My Transactions eftersom det är lätt att man missar det.

Jag har sett att det har diffat ibland och vi håller på att kolla vad det beror på.

 

igk82: Helt klart ett måndagsexemplar ;)

Allvarligt talat så PM:a mig och berätta vad supporten svarar. Vill bara veta att allt ordnar sig.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JackBalsam: Jag slog en signal till vår leverantör och de har inte skickat den än då de har slut på JoS i den modell du var lovad.

Kan vi skicka något annat så du slipper vänta på ditt pris?

Med tanke på att du fått vänta en vecka så är mitt förslag en spelare ur iPod-familjen. Skicka mig ett PM så fortsätter vi diskussionen där.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker hitta information om vart företaget är baserat (mer specifikt vilka lagar det lyder under). Att ni sitter i Stockholm förstår jag, men det är väl knappast där HeyPoker har sin juridiska grund?

 

Malta? Costa Rica? Gibraltar?

 

Undrar givetvis pga skatteregler.

 

Varför är du så jävla orolig för att betala skatt? Har du någonsin hört talas om någon onlinespelare som har tvingats skatta för sina vinster?

 

Jag tycker att det inte finns någon anledning att oroa sig för skattefrågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker hitta information om vart företaget är baserat (mer specifikt vilka lagar det lyder under). Att ni sitter i Stockholm förstår jag, men det är väl knappast där HeyPoker har sin juridiska grund?

 

Malta? Costa Rica? Gibraltar?

 

Undrar givetvis pga skatteregler.

 

Varför är du så jävla orolig för att betala skatt? Har du någonsin hört talas om någon onlinespelare som har tvingats skatta för sina vinster?

 

Jag tycker att det inte finns någon anledning att oroa sig för skattefrågan.

 

Tvingas och tvingas, var och en gör väl rätt försig i deklarationen? ;)

 

Därför att OM min deklaration skulle bli slumpmässigt dragen för granskning så undviker jag väldigt gärna det enorma pappersarbetet detta skulle innebära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid på dygnet finns det fulla 2/4 FL fullringsbord?

Det verkar väldigt snålt med FL spelare överhuvudtaget på de högre nivåerna.

 

Alldrig

 

Vilka bord finns det då? Funderar på att registrera mig men finns det bara NL eller SH-bord blir det nog inget av med det. Finns det några FL fullbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid på dygnet finns det fulla 2/4 FL fullringsbord?

Det verkar väldigt snålt med FL spelare överhuvudtaget på de högre nivåerna.

 

Alldrig

 

Vilka bord finns det då? Funderar på att registrera mig men finns det bara NL eller SH-bord blir det nog inget av med det. Finns det några FL fullbord?

så gott som aldrig några FL fullbord igång över 0.25/0.5 nivå

tror jag aldrig sett nått iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...