Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Plupp: Inget mail eller så om det är det du syftar på. Däremot så ser man ökningen på saldot samt att jag kommer att skriva en bekräftelse här i tråden så fort det är klart.

 

Alla: Det lutar åt att det är vissa förseningar och att det tar B2B längre tid än beräknat att ordna det här. Mer info snart.

Men var inte oroliga - alla kommer att få sina poäng.

Tänkte bara att det var bättre att föregå än att föregås :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anar ett visst spår av ironi i ditt inlägg, men eftersom jag förstår ironi lika bra som Omaha så vågar jag inte chansa :)

 

1. Är det så att ni inväntar 300 VIP extra för att kunna genomföra ett köp så PM:a mig så ska vi lösa det ändå

 

2. Jag kommer att fortsätta ligga på B2B för besked när allt är klart

 

3. Är det någon som på annat sätt drabbats av att det blivit en försenat så PM:a mig så ska vi se vad vi kan göra.

 

4. Ja, vi försöker vara måna om våra kunder, men att öka mängden VIP till 500 från 300 kan vi tyvärr inte göra.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag kan kan poker hyfsat, men däremot är jag inte särskilt high när det gäller bonusar och liknande. Hursomhelst, jag nappade på detta erbjudande och satte in 200 euro (och fyllde i bonuskoden) och dessa pengar har jag nu börjat spela för.

Har jag förstått det rätt om jag tror att jag från och med den dag jag satte in pengar och 30 dagar framåt har möjlighet att få tag i bonusen och inte efter 30 dagar? (Jag ska alltså satsa på 2000 VIP inom 30 dagar?)

Så fort jag uppnått 100 VIP-poäng, kommer dessa då att tas bort från mitt konto och ersättas av 10 euro, eller får jag 10 euro och VIP-poängen stannar kvar?

Jag såg att någon i tråden nämnde pending bonus, innebär det den bonusen som just nu "pågår?" När jag tittar på mitt konto så hittar jag ingenting om pending bonus. Är min "pågående" bonus "osynlig" eller har jag registrerat mig fel?

 

Många frågor.. Hoppas på svar.

 

EDIT: En fråga till: Mina bonuspengar kan jag väl sätta in på mitt bankkonto, eller måste jag använda dem i VIP-shopen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liam:

Strålande bra frågor! :)

Det bevisar att vi måste vara duktigare på att förklara hur bonusen fungerar istället för att anta att alla förstår det kodspråk som delas av pokerspelare.

 

1. Ja, du har förstått saken rätt. Du ska satsa på att uppnå 2000 VIP inom 30 dagar

 

2. Nej, du kommer inte att bli av med VIP-poäng. När du har uppnått i ditt fall 2000 VIP eller när 30 dagar har gått så kommer systemet att se hur många VIP du har spelat ihop och sen får du euro 10 i bonus för varje 100 VIP som du fått ihop, max euro 200.

 

3. VIP-poängen dras inte från ditt konto utan de får du behålla för att köpa saker i shopen för.

 

4. Japp, din pågående bonus är osynlig. Det är otroligt B av oss att det är så och det ska ändras så fort vi kan.

 

5. Dina bonuspengar är dina pengar att göra vad du vill med. Självklart kan du ta ut dem på det sätt som du tycker passar bäst.

I Hey Shop använder man inga pengar för att handla, bara VIP-poäng.

 

Hoppas det här besvarade lite av dina funderingar.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Japp, din pågående bonus är osynlig. Det är otroligt B av oss att det är så och det ska ändras så fort vi kan.

 

 

Okej att bonusen är osynlig men man kan väl alltid gå in i cashiern och kolla hur man ligger till?

Måste också säga att det känns tryggt att ha en representant från Hey Poker här på PF. Bra service :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte göra min första insättning på heypoker och har en liten fråga. Behöver jag inte ange någon "Deposit Code" för att ta del av PF bonuserbjudande? Dvs. Jag kan sätta in €200 och efter 2000 VIP poäng får jag €200 i bonus utan att ange något i "Desposit Code" fältet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plox: När du gör en deposit behöver du inte fylla i någon kod. Det viktiga är att du när du signat upp använt dig av bannern här på PF eller skrivit in deras kod.

Då är du kopplad till bonusen och allt blir frid och fröjd :D

 

Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ska jag kolla upp att det ser bra ut.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...