Gå till innehåll

Trycka logga på pokerbord?


el_kryddo

Recommended Posts

Om du ska ha en seriös logga som kommer hålla länge förslår jag att du går till närmaste "tryckeri". Dom har mkt bra maskiner som kommer göra jobbet grymt bra.. tror inte sånna "hobby klistermärken" håller speciellt länge.

 

Har inte erfarenhet av pokerfilt-tryck tyvärr, men en jäkla skillnad på kvalité vad gäller kläd-tryck iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, då vart det nog värre, men beror nog lite på hur maskinen dom har funkar. Där jag har lämnat för t-shirt tryck så trycker den på undersidan och värmer uppe på.. så kan juh bli svårt!

 

Men tycker du ska kolla upp passande ställe på stan och se vad som säger :)

 

Annars får du väl köra på "hobby" varianten och hoppas det håller bra.

 

Fan inte bra, nu vart jag sugen på att skaffa schysst logga på "mitt" bord.. jag kan däremot ta bort filten.. för är äkta hemma bygge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det funkar med såna där som man stryker på t-shirts tex? Nån som har tankar, tips, erfarenhet av detta?

 

Funkar säkert om det är av bra kvalité. Annars kanske man skulle kunna lägga en schablon på bordet och spraya över med passande färg. För att trycket inte ska slitas tror jag det finns olika typer av färgskydds sprayer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...