Gå till innehåll

Rapport om spam i PM till Moderatorerna!


gdaily

Recommended Posts

Från: gdaily

Till: @ntonius

Skrivet: 2006-10-05 19:26:43

Ämne: Gratis porr

 

Besök http://www.free6.com, grymt sköna bilder och filmer.

 

P.S Skriv inte det här i forumen, dom andra moderatorena blir så sura då. D.S

 

 

//gdaily

 

Tänkte precis fråga vad som händer om nån med ett par tusen posts skulle spamma, ban känns avlägset va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Från: c0001

Till: Ekenstar

Skrivet: 2006-11-12 03:16:19

Ämne: €50 FreeBets and €2 Free. No Deposit Required. Citera meddelande

Join the thrilling world of sports betting now and as soon as you make your first inpayment of at least EUR 10 we’ll credit your betting account with double your first deposit of up to EUR 50 in FreeBets!

Affelänk

 

 

10bet €2 Free. No Deposit Required.

Affelänk

 

 

€100 Free bets.Most livebets and best odds.

Affelänk

 

 

30% bonus banners online now!

Affelänk

 

 

Ladbrokes are the leading sports bookmakers out there. Their experience in part ensures realibility, fast payouts and great service.

Affelänk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Någon mer än jag som fått "spam" från Sourze? (alltså tidningen) Dom söker skribenter till deras nättidning.

 

Vet inte om jag ska kalla det spam egentligen.

 

Hej!

 

Har läst delar av din dagbok.

 

Vet inte om du känner till Sourze. Vi är en interaktiv nättidning som

startade i januari 2001, dvs. redan innan ordet blogg var myntat.

 

Vår ambition är att få alla människor att inse att de också kan vara

journalister, lika mycket som de som har det som sin brödföda idag.

 

På Sourze har vi hittills publicerat ca 25,000 artiklar bla av:

Fredrik Reinfeldt, Billy Butt, Lars Ohly, Lukas Moodysson, Peter

Althin, Kung Karl XVI Gustaf och Fadde Darwic, Linda Rosing m.fl

 

Sourzeskribenter har via oss gjort intervjuer med t ex Darin, Sibel, Kishti Tomita, Di Leva, Kevin Costner, Christian Walz och ett antal svenska skådespelare.

 

Just nu ligger vi i fasen att utöka antalet kategorier. Två av de vi kommer

öppna nu är Spel&Betting och Poker.

 

Skulle du vara intresserad av att skriva där någon gång i veckan?

 

Det kan vara i form av att vi sampublicerar/kopierar hela eller delar av det du skriver i din dagbok.

 

Ibland kanske du känner att det du skriver är för din dagbokskrets och inte handlar om ämnet utan är mer privat, ibland är det något du gärna vill att så många som möjligt ska läsa.

 

Ditt eventuella skrivande på Sourze blir så klart även ett sätt att marknadsföra dig själv, du kan välja om du vill skriva under ditt riktiga namn eller under pseudonym.

 

Återkom till mig via mail om du tycker att det här verkar intressant så tar vi det vidare.

 

Mvh

Xxxxx

 

xxxxx@sourze.se

http://www.sourze.se/

Varför kunde han inte skriva det i dagboken? Är detta spam eller ska jag känna mig smickrad?

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla sätt är väl bra, utom de dåliga :)

 

Min första tanke var också att idioten borde stängas av för spam.

 

Men å andra sidan, om Sourze ska starta en avdelning för spel & Bet är det inte så konstigt att söka skribenter som är intresserade, och redan skriver om detta i sveriges största pokerforum.

 

Var ska man annars söka skribenter, om inte bland dem som redan skriver?

Så länge han inte tjatar på dem som inte vill, så är det väl ok att skicka en förfrågan.

 

Frågan är fri så länge den är artig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej... Mitt namn är Kim Holmberg och jag söker nån som har lust att sponsra mig till små mtt tunerigar.. Inköp mellan 1-10 dollar/euro. brukar ha 30/70% så att 70% av vinsterna går till sponsorn"

Jag går ofta långt i tunerigar och får ofta prispengar.. Har vunnit 4 st med prispengar mot 1000 dollar.... Jag är 18 år och har tyvärr ingen inkomst så jag har inga pengar själv att spela om,,, Du kan ju höra av dej ifall du är intresserad och fråga lite... Mvh Kim Holmberg

 

Om jag någonsin haft något att göra med killen så ok, visst. Men nu känns det enbart som ett nigeriabrev.

 

QoS, spank his ass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej... Mitt namn är Kim Holmberg och jag söker nån som har lust att sponsra mig till små mtt tunerigar.. Inköp mellan 1-10 dollar/euro. brukar ha 30/70% så att 70% av vinsterna går till sponsorn"

Jag går ofta långt i tunerigar och får ofta prispengar.. Har vunnit 4 st med prispengar mot 1000 dollar.... Jag är 18 år och har tyvärr ingen inkomst så jag har inga pengar själv att spela om,,, Du kan ju höra av dej ifall du är intresserad och fråga lite... Mvh Kim Holmberg

 

Om jag någonsin haft något att göra med killen så ok, visst. Men nu känns det enbart som ett nigeriabrev.

 

QoS, spank his ass

 

He's gone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...