Gå till innehåll

Pokersajt med enkel in/utbetalning (VISA)?


donfalcon

Recommended Posts

Jag funderar på att börja lira lite nätpoker lite smått (sätta in 500 SEK typ till att börja med). Jag har lirat ett tag på multipoker.com (play money), men de verkar inte ha nån utbetalning direkt utan man måste gå via netTeller eller liknande och krabba. Det verkar jobbigt tycker jag... (utländsk check är bara att glömma direkt). Nån som har nåt tips om nån bra site med enkel in/utbetalning till svenskt bankkonto samt mycket spelare (och fisk :))? Kollade lite på expekt.com och de verkar ju betala ut till svenska konton direkt.. funkar det bra? Hur är det med avgifter och så? Eftersom jag planerar att spela i den lilla ligan blir det dumt med en massa avgifter osv..

 

Tack på förhand

 

* Pillar på rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså? Det får jag kolla upp noggrannare då.. står nånstans i det finstilta att de får betala ut hur de vill, och blir det en utländsk check som kostar typ flera hundra att casha in blir det ju dumt... skulle testa deras sk 24hr help live chat, men det enda som kom upp var en sida med deras emailadresser....

 

Tack för snabbt svar iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paradise Poker kan nog vara något för dig.

In och utbetalning via VISA, mycket bra klient, många spelare, många olika nivåer, $0.02-0.04, $0.05-0.10, $0.10-0.20, $0.25-0.50, $0.50-1, $1-2 osv FL och $2, $10, $25, $50 osv NL

Spelarnivån däremot är rätt hög, dock inte på microlimitborden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis, man skall inte fråga supporten den typen av frågor, de jobbar i indien och vet varken ut eller in, det är ett allmänt känt faktum. (inget mot indier utan mot supporten på iglobalsiterna).

 

Det är gratis, vi säger att det är så, duger inte det som svar, vi har snubbar här som använder det varje månad och de betalar 0 kr för bankinsättning. Så är det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Om en site inte har utbetalning till svenska bankkonton kan man alltid göra följande:

 

Öppna ett konto på Neteller. (Gratis) Föra över pengarna till Neteller och sedan vidare från Neteller till Multipoker, sedan ta ut dem kostnadsfritt till din bank. Jag har gjort så här med mängder med gånger utan att någon på multipoker har klagat. Så det funkar perfekt om man vill bonushora lite på amerikanska pokersiter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Skaffa Neteller, Mycket smidigt

Det kan ta lång tid på annat sätt.

Neteller ca:2dagar

Du kan plocka ut kulorna direkt ur minuten :-)

+ att kortet går att använda nästan överallt

Kanon :-)

 

Ställen som ej tar Neteller Typ nedan:

Expekt pyntar ut direkt till bankontot :-) 2-3 dar

Ladbrokes direkt tebax via visa 2-3dagar

Ett Råd: läs om hur cashout/whitdraws göres bäst innan du

sätter in på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som är lite drygt är att man inte kan ta ut mindre än 50$ till neteller.. så om man spelar på tex empire och sedan vill överföra pengarna till neteller för att sedan ta ut dom på multipoker så går de inte om du tex har 30$... lite drygt om man ligger på 30$, då måste man spela upp sig och misslyckas man så är pengarna borta.. något förslag om hur man kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...