Gå till innehåll

SAJT: PokerShare.com


al_bandy

Recommended Posts

Hittade vad som verkar vara ett nytt påfund i pokersajtvärlden - http://www.pokershare.com

 

Pokershare har ett annorlunda sätt att locka spelare förutom bonusar. Man får som spelare en andel av sajtens vinst kvartalsvis beroende på hur mycket man spelat under det gångna kvartalet.

40% av sajtens vinst går tillbaka till spelarna varje kvartal och fördelas via ett poängsystem där din ihopsamlade poäng i förhållande till alla spelares totalpoäng berättigar dig till skatteåterbäring.

Spelare samlar något som liknar VIP points och dessa räknas samman vid varje kvartalsslut. Man kan även tillgodoräkna sig tidigare perioders poäng tydligen.

Sajten verkar ligga på samma nätverk som UltimateBet.

De har även 100% sign up bonus upp till $250.

 

Så vad är haken funderar jag på. Låter lite för bra för att vara sant. Räkneexemplen på sajten är ju löjeväckande då de antar att du har 5% av totalpoängen.

Det kanske till och med är så att detta är en förtäckt form av rakeback? Eller i alla fall en variant av det.

 

Någon som spelar där idag? Kommentarer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vad är haken funderar jag på. Låter lite för bra för att vara sant. Räkneexemplen på sajten är ju löjeväckande då de antar att du har 5% av totalpoängen.

 

Eller så tror man bara att man kan ragga 20 olika kunder :-)

 

Japp, förtäckt rakeback skulle jag vilja säga. Eller pyramidspel...eller någon variant mitt emellan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jahapp, tänkte bumpa upp den här tråden igen då jag idag fick ett mail om att pokershare ska starta upp igen, den här gången i TAIN-nätverket. Någon som fått ngra inloggningsuppgifter än, jag kan logga in på kontot via websidan (där förövrigt $50 verkar vänta på en :)) men inte via pokerklienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, tänkte bumpa upp den här tråden igen då jag idag fick ett mail om att pokershare ska starta upp igen, den här gången i TAIN-nätverket. Någon som fått ngra inloggningsuppgifter än, jag kan logga in på kontot via websidan (där förövrigt $50 verkar vänta på en :)) men inte via pokerklienten?

Mitt konto var tomt när jag logga på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, tänkte bumpa upp den här tråden igen då jag idag fick ett mail om att pokershare ska starta upp igen, den här gången i TAIN-nätverket. Någon som fått ngra inloggningsuppgifter än, jag kan logga in på kontot via websidan (där förövrigt $50 verkar vänta på en :)) men inte via pokerklienten?

Mitt konto var tomt när jag logga på.

 

Beror på hur mycket man hade spelat innan de la ner tidigare, nu är jag iaf igång och spelar, satsar på att grinda ihop till en plastikoperation som de har i sin sharepoints-butik ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

någon som har haft problem att verify sitt nick på pokershare?

 

Laddar hem programmet, registrerar mig, får mail, bla bla..

Loggar in, skickas till "verify" biten, som jag gjort tusen gånger, och skriver mitt "svar" men får fel meddelande. "error 31" - nånting..

 

Någon som vet vad som kan vara fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som har haft problem att verify sitt nick på pokershare?

 

Laddar hem programmet, registrerar mig, får mail, bla bla..

Loggar in, skickas till "verify" biten, som jag gjort tusen gånger, och skriver mitt "svar" men får fel meddelande. "error 31" - nånting..

 

Någon som vet vad som kan vara fel?

 

Efter ca8-10 mail fick jag nytt login och password. Blää

Men men..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...