Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

Jag tycker att det är helt rätt att ta in Gry! För det första är hon ju en bra och rutinerad programledare, varför skulle det vara dåligt på något vis? Att hon kanske inte spelade bästa pokern när hon var med tycker inte jag betyder någonting. Hon spelade tight passivt som dom flesta som spelat för typ första gången. Jag tror att det handlar om att göra programmet ännu mera "tillgängligt" och det ska vi ju inte klaga över! Ju mer folkligt, desto mera fisk, tro mig! Sen är det tråkigt att Jocke får gå, absolut. Han har gjort ett bra jobb. Kombinationen jag skulle vilja se är Gry som programledare, Jocke som expert och Glimme (om han ändå ska vara med) lite som en hustomte, med lite roliga anektdoter/inslag.. .Typ en (mycket snyggare förståss) Shana Hiatt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Jag har ingen aning om hur mycket du själv brinner för att spela in ytterligare säsonger. Men OM du gör det så har du ju oändliga möjligheter att påverka. Jag startar gärna ett upprop bland Sveriges mest namnkunniga pokerproffs på WSOP. Du har själv tillgång till Prosharks, och slutligen har ju ju bland annat Nussemans stöd här på PF!

 

Mvh,

Legato, moderator http://www.wsop.info/se

 

Jag vill börja med att tacka för alla inlägg... Skönt att se att alla är så hängivna och roligt att de flesta verkar gilla det jag har gjort. Detta är något som jag alltid kommer att komma ihåg skall ni veta. Tack!!!

 

Men nu är det som det är och Gry kommer att göra programmet tillsammans med Dan. Inget jag tänker påverka eftersom beslutet är taget och tydligen redan påskrivet och klart.

 

Men för att svara på din fråga Bosse så självklart brinner jag för detta. Jag hade verkligen sett fram emot att jobba med de kommande säsongerna så detta kom faktiskt väldigt oväntat måste jag säga. Men ett upprop kanske är lite överkurs även om jag blir smickrad över att du tar upp det. Vi släpper detta nu och gör andra roliga saker istället. Det finns ju andra bolag än Unibet ;)

 

Motivationen är tydligen att TV4 och Unibet vill ha en kvinna i rutan så då föll valet på Gry. Jag önskar givetvis henne lycka till med detta.

 

Tråkigt för mig men jag lägger detta bakom mig nu och hoppas givetvis på andra möjligheter/projekt inom pokerTV i Sverige. Nu får man ju mer tid över till Prosharks ;)

 

Joakim :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men va fan, om där nu måste vara med en kvinna som programledare så kan dem A) Ha kvar Glimne som sätter på sig en peruk B) Köra iväg Glimne istället för Joakim!

 

Väldigt tråkigt.

 

Men säsong 2 var en kanonsäsong tycker jag! Riktigt bra!

 

Hoppas säsong 3 går åt helvete bara för att du inte fick vara kvar Jocke :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkigt Jocke...

 

Men hur pass allvarligt tar proffsen pokermiljonen, det dyker nog upp nått bättre o då hoppas man att du är i rutan,

 

Men gry av alla, Linda rosing hade man förstått- lite o kolla på i alla fall. Men gry...det blir nog en gryta det.

 

 

Jadu, med 1 miljon i vinstchans med ca: 80 spelare så skulle jag ta det j*vligt allvarligt. Inte så många pokerchanser man får som med denna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak: Hur mycket har TV4 att säga till om angående produktionen? Mycket eller lite? Köps den inte av något producerande bolag? Och jag gissar också att Anders Ström & Co på Unibet har en del att säga till om...?

 

Jag har ingen aning om hur mycket de olika parterna har att säga till om men ett är säkert: Någon eller några som har alldeles för dålig koll har alldeles för mycket att säga till om.

 

Ska man byta ut en person ur progamledarduon mot en kvinna är det väl rimligare att plocka bort mannen utan koll och ge hans jobb till nån av alla de duktiga kvinnliga pokerspelare vi har i sverige. Exempelvis Cecilia Nordenstam. En proffsig programledare finns ju redan så Joakim behövdes inte bytas ut. En proffsig expert bredvid Joakim hade antagligen gjort ett redan bra koncept fantastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo Legato, jag anser ni ÄR otroligt duktiga spelare alla proffsen som sitter där på pokermiljonens finalbord. Jag är inte inte ens i närheten att spela på er nivå! Jag är full beundran av alla era meriter.

 

Jag kan bara bedöma de händerna jag såg på TV och med tanke på min stora beundran på att ni kan livnära på pokerspel och spela på elitnivå som blir jag besviken på just de händerna. Felet var att ni totalt underskattade nätspelarna. Underskattning är en mycket farlig fiende i poker. Jag kan inte se att Rahm ska ställa hela sin existens på spel med A10 när Eckeskog har ställt honom all-in. Det var för många möjligheter att förlora. Han borde läst honom på på ett Par eller så kunde han ha haft AK, AQ, AJ så hade han varit körd (ingen bra hand att gå möta all-in med A10 i tidigt skede). För mig ser det inte bra ut att syna med A10. Sonnert ja när färgen var på bordet varför syna med 50 k som gjorde honom shortstack som sedan fick honom att gå all-in med 99. Jo och den handen du går all-in med ingenting. Se på tv-bilderna så blir du väldigt lättläst, du formligen desperation. Du måste ha läst honom på tvåpar och insett att möjligheten var stor att han skulle syna.

 

När jag som ganska aktiv på nätet i ett halvår och läst några pokerböcker. Fått egen erfarenhet och försöker mig på att förstå spelet se detta blir jag inte imponerad av dessa händer. Kanske då besviken för att jag är extremt imponerad att ni kan spela på den nivån som ni gör och jag som om några år kanske kan nå halvvägs till er nivå. Ni har alla tre min fulla beundran över era meriter men jag blev besviken på vad jag såg. Eckeskog spelade mycket väl framtill heads-up då han tappade sin linje men framtill dess kan jag inte se några fel han gjorde. Kanske skulle ställt in med AK där men varför riskera sin chipleading i det läget. Jag tycker då som Sonnert sitta och ondgöra sig i media över en som spelat bra får mig att bli ändå mer besviken. Ni helt enkelt underskattade dem och det fick er att göra misstag som ni vanligen inte rimligtvis gör. Det var som Björn Borg skulle gått ut och spelat med vänstra handen i träningsoverall och mött en div 1 spelare. Då måste ta alla motståndare på allvar. Annars har du min fulla respekt och jag hoppas en dag på möta någon av er men inser att jag har en mycket lång väg att vandra till er nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tog dem inte bort båda två istället eller iaf dan glimme eller i bästa fall sluta sända skiten!!! ;)

 

Men seriöst, senaste säsongen har Jocke faktiskt sagt relativt vettiga saker, Dan däremot är samma gamla tomte.

 

Tycker Dan bara har svarat på de Jocke sagt med fraser som: Respekt, respect, håller med, lite svagt, in med keramiken, o du milde, ren gambling.. etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag borde inte svara på detta eftersom jag inte skrev inlägget.

Men tycker att det börjar bli lite patetisk med alla försvarstal och "hålla varann om ryggen" (eller vad det nu heter).

 

Oavsett vad (Vitas) gerulatis tycker om finalspelet, menar du att det är helt omöjligt att ni som har pokerspelandet som levebröd aldrig kan spela dåligt?

Så vitt jag kan se så har gerulatis synpunkter på finalspelet, men du kontrar med att rapa upp en massa andra titlar?

 

/schenker (som tolkar proffs och amatör som sig bör, d v s att den huvudsakliga skillnaden är varifrån inkomsten kommer)

 

Nej, men det är nog i princip teoretiskt omöjligt att vi ALLA spelade uselt den dagen :) Det är en roande diskussion. Jag har argumenterat om o om igen, och givit massor av argument. Men faktum är att med tanke på vad de spelare jag nämnde presterat så är ju egentligen bevisbördan på en sån som dig... Det väljer du dock att helt ignorera.

 

 

/schenker (som tolkar proffs och amatör som sig bör, d v s att den huvudsakliga skillnaden är varifrån inkomsten kommer)

 

En alternativ tolkning är att den ena gruppen BEVISAT sin skicklighet inom sitt yrke genom att tjäna pengar och levt på det, medan den andra gruppen forfarande har allt att bevisa... När du hoppar på flyget, tycker du det då har nån relevans om din pilot har det som yrke? Gör det att du litar på att han sköter framfarten av planet bättre än om Agda 86 satt där framme?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo Legato, jag anser ni ÄR otroligt duktiga spelare alla proffsen som sitter där på pokermiljonens finalbord. Jag är inte inte ens i närheten att spela på er nivå! Jag är full beundran av alla era meriter.

 

Trots detta sågar du oss alla utan pardon? Trots detta bemödar du dig inte att läsa argumentationen kring många av spelen och bemöta den, utan du ger dig direkt på påhopp? Har tanken slagit dig att merparten av spelen som gjordes kanske var bra i den situation som förelåg, men att du pga mindre insikt inte ser detta??

 

Ingen av oss är ofelbara. Alla gör vi misstag, och jag har fortfarande inte träffat det skickliga proffs som inte är beredd att erkänna misstag. Det är ju så vi utvecklas! Rannsaka händer man spelat och analysera vad som gick fel. Jag har spelat fel i MASSOR av potter. Många MYCKET viktigare än den i Pokermiljonen. Jag anser att jag spelade den i Pokermiljonen helt rätt. Jag har motiverat det med ett par helsidor här totalt... Mats, ett annat exempel analyserade situationen som att han hade en 50-50 situation, han betalade 32% och det visade sig att han hade rätt. Han hade otur och förlorade. Om han vann den och vann turneringen, tror du att du hade gnällt på Mats eller Anders spel då? Inget ont om Anders, han är en mkt mkt bra pokerspelare han också och en värdig vinnare, men försök ha lite perspektiv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag vill börja med att tacka för alla inlägg... Skönt att se att alla är så hängivna och roligt att de flesta verkar gilla det jag har gjort. Detta är något som jag alltid kommer att komma ihåg skall ni veta. Tack!!!

 

Men nu är det som det är och Gry kommer att göra programmet tillsammans med Dan. Inget jag tänker påverka eftersom beslutet är taget och tydligen redan påskrivet och klart.

 

Men för att svara på din fråga Bosse så självklart brinner jag för detta. Jag hade verkligen sett fram emot att jobba med de kommande säsongerna så detta kom faktiskt väldigt oväntat måste jag säga. Men ett upprop kanske är lite överkurs även om jag blir smickrad över att du tar upp det. Vi släpper detta nu och gör andra roliga saker istället. Det finns ju andra bolag än Unibet ;)

 

Joakim :oops:

 

Tråkigt att höra att allt tydligen i princip är skrivet i sten redan :( Tråkigt för dig personligen samt tråkigt för Pokersverige att det pokerprogram som drar mest tittare får en ansenlig kvalitetsförsämring.

 

Unibet har fått mycket exponering med Pokermiljonen. Precis som du antyder så borde det finnas andra pokerbolag som köar för samma chans. Om beslutet är Unibets och inte TV4s så är det "bara" att du drar igång ett liknande projekt ihop med en annan aktör :) Vilket program proffsen kommer att välja att stöda vet vi ju alla!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag inser att du är sårad men du ska veta att jag verkligen respekterar din skicklighet. Jag tycker du ska vara oerhört stolt at du tillhör världseliten och jag är mycket imponerad av era meriter.

 

MEN, Mats All-in är ju inte helt bra. Det är ju Eckeskog som spelar bra som får Mats att fatta ett mycket osäkert beslut där. Kan han verkligen se det som 50-50. Han skulle kunna ha AK,AD,AJ eller DD JJ,1010. Där är för många händer som inte är 50-50. Varför släpper han inte bara den handen och spelar vidare. Han har gått om marker kvar för att komma igen då han är en skicklig spelare. Han sätter med A10 hela sin existens på spel och den erfarenheten jag har av många sedda all-ins är inte A10 en vinnare, möjligen i slutet av turneringar då mörkar är höga.

 

Eckeskog är inte lika erfaren och det märktes vid heads-up då Henriksson helt riktigt tog det lite lugnt för att låta proffserfarenheten ha sin gång. Det är var ni alla borde ha gjort.

 

Sonnerts syn där Eckeskog verkligen jagat färg hela vägen på 50k måste väl oxå vara onödig. Jag ser misstaget flera ggr på nätet dagligen. Jag trodde ett proffs borde veta bättre. Sedan var Sonnert i obalans vid bordet och rent otrevlig. Var koncentrerad och ta Eckeskog vid rätt tillfälle. Sonnert spelade oxå en del medelmåttiga händer mot Eckeskog.

 

Ni borde kanske ta de som kvalat på nätet på allvar. Han hade vunnit två ggr i Tv.

 

Om man från din synpunkt ser Eckeskog som en mindre erfaren spelare varför då ställa honom all-in där som du gjorde. En mindre erfaren spelare brukar syna. Med tanke på hur han bettade så hade han ju ngt. Det var en bluff som ställde hela din existens på spel. Varför ta sådana risker mot en sämre spelare. Varför inte vänta och ta honom vid rätt tillfälle. När man sett framför tv:n ser du desperat ut och jag är faktiskt övertygad att han såg en tell på dig. Det är inte helt ovanligt på nätet med desperata all-ins med premiumhänder som inte träffar. Jag tror faktiskt han var skicklig nog att se igenom din bluff. Det märktes när han såg på dig. Om du tittar på Tv där så ser det inte bra ut. Bluffa sämre spelare som verkligen har ngt kan vara riskfyllt.

 

Jag tyckte det var Eckeskog som fick er att komma ur balans och därför spelade han bra. Hade verkligen Sonnert spelat så i WPT, hade du bluffat så mot Negranu eller hade Mats gått all-in med A10. Jag tror inte det för ni underskattade honom. Han spelar säkert oerhört mycket på nätet och han kvalat så visst kan han grunderna.

 

När ni är så mycket bättre än honom är han tillräckligt bra att slå er om ni kanske avvaktat annat tillfälle så hade ni alla tagit honom. Låtit honom göra misstagen som han faktiskt gjorde vid head-upsen mot Henriksson.

 

Jag önskar dig all lycka till och det är möjligt att jag har totalt fel här men jag delger bara min syn på just dessa händer. Annars är jag full av beundran av er alla proffs. Det märktes många andra ggr i Tv hur duktiga ni är. Jag hoppas du inte tar illa upp men glöm denna finalen. Jag ska hålla på dig nästa år!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gerulatis; jag är inte det minsta sårad. Du beter dig omoget och nonchalant, vilket jag konstaterat, men varför skulle jag känna mig sårad över att du häver ur dig en massa saker som helt saknar grund?

 

Det jag sa var att du uppenbarligen inte läst argumentationen i tråden. Ditt senaste inlägg visar det ännu tydligare. De frågor du ställer har jag redan besvarat och dina slutsatser är i mitt tycke i de allra flesta fallen felaktiga.

 

Om nån ska ta dig seriöst får du göra din hemläxa o ta dig tid att läsa vad som skrivits innan du hasplar ur dig en massa grejjer...

 

Angående Tobias så var problemet i mitt fall att jag ÖVERskattade honom :( Om jag vetat att han inte klarade av att folda svaga händer så hade jag

självfallet aldrig bluffat honom, utan utnyttjat hans svaghet och valuebettat minsta lilla... Precis som Anders så framgångsrikt gjorde när informationen slutligen låg på bordet.

 

majkthebajk; För lite resultat bland svenska proffs? Svenskar som grupp presterar bättre än någon annan nationalitet... Och de proffs som satt vid finalbordet i pokermiljonen har ju, som jag listade i ett tidigare inlägg, alla gjort mkt mkt resultat i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkigt Jocke...

 

Men hur pass allvarligt tar proffsen pokermiljonen, det dyker nog upp nått bättre o då hoppas man att du är i rutan,

 

Men gry av alla, Linda rosing hade man förstått- lite o kolla på i alla fall. Men gry...det blir nog en gryta det.

 

Jag kollar hellre på Gry än Linda Rosing, ärligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gerulatis skrev

 

MEN, Mats All-in är ju inte helt bra. Det är ju Eckeskog som spelar bra som får Mats att fatta ett mycket osäkert beslut där. Kan han verkligen se det som 50-50. Han skulle kunna ha AK,AD,AJ eller DD JJ,1010. Där är för många händer som inte är 50-50. Varför släpper han inte bara den handen och spelar vidare. Han har gått om marker kvar för att komma igen då han är en skicklig spelare.

 

Håller INTE med dig gerulatis! Du får ursäkta att jag inte minns handen exakt men det var "spelare 1" som höjde pre-flop och Eckeskog SYNADE med spelare bakom sig (minst Mats). Så här skulle jag läsa:

 

AK - skulle kunna va AK men då borde han ha re-raisat (bedömer chansen att han AK som mycket liten)

AA, KK, QQ, JJ - definitivt en re-raise (kan jag inte sätta honom på)

1010 - ja kanske, men borde också vara värt en re-raise (liten chans)

AQ, AJ - hade han inte gått all-in med efter Mats re-raise

 

Jag skulle alltså sätta honom på pocketpar 99-22, alltså en 50/50. (Vet inte hur Mats läste situtionen, men det vore kul att få hans (eller Legatos som verkar va aktiv här) kommentar på min läsning av situationen. :D

 

Sen kvarstår ju ditt argument om att han hade mycket marker kvar och kunde väntat på ett bättre läge. Ja personligen så hade jag inte tagit synen där (kanske därför jag är glad amatör och Mats är proffs? ;) ) utan väntat på bättre läge senare. Men för att vinna måste man ta risker och han hade ju helt klart pottodds att syna. Sammanfattningsvis kan jag inte hålla med om synen var dålig!

 

Du skriver också att det var Eckeskog som spelade bra. Det håller jag inte heller med om. Vilken hand sätter han Mats på efter att ha re-raisat en raise och syn? Jag gör ingen ingående analys men jag skulle ju inte sätta honom på en sämre hand än 99 iaf, som bäst har jag två överkort emot mig, SOM BÄST! Och att gå all-in när man som bäst har 50/50 och det är mycket möjligt man är underdog med 80/20 är inte bra spel enligt min mening (självklart får man räkna med sannolikheten att Mats viker ner sig, men jag tycker ändå det är dåligt spel). Det är att överskatta styrkan i en hand som 99. (Tar gärna en kommentar från Legato även här ;) )

 

Detta är vad jag tycker, men jag är en glad amatör så jag blir GÄRNA rättad, då kan jag förbättra mig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag vill börja med att tacka för alla inlägg... Skönt att se att alla är så hängivna och roligt att de flesta verkar gilla det jag har gjort. Detta är något som jag alltid kommer att komma ihåg skall ni veta. Tack!!!

 

Men nu är det som det är och Gry kommer att göra programmet tillsammans med Dan. Inget jag tänker påverka eftersom beslutet är taget och tydligen redan påskrivet och klart.

 

Men för att svara på din fråga Bosse så självklart brinner jag för detta. Jag hade verkligen sett fram emot att jobba med de kommande säsongerna så detta kom faktiskt väldigt oväntat måste jag säga. Men ett upprop kanske är lite överkurs även om jag blir smickrad över att du tar upp det. Vi släpper detta nu och gör andra roliga saker istället. Det finns ju andra bolag än Unibet ;)

 

Motivationen är tydligen att TV4 och Unibet vill ha en kvinna i rutan så då föll valet på Gry. Jag önskar givetvis henne lycka till med detta.

 

Tråkigt för mig men jag lägger detta bakom mig nu och hoppas givetvis på andra möjligheter/projekt inom pokerTV i Sverige. Nu får man ju mer tid över till Prosharks ;)

 

Joakim :oops:

 

Tråkigt för dig Joakim eftersom du gjort ett mycket bra jobb! Som sagt tycker jag det är mycket tveksamt med denna kvotering det känns väldigt typiskt Sverige faktiskt. Detta fumliga och klumpiga PK-tänkande hela tiden. Om man nu ska kvotera så borde man göra det på bekostnad av "sidekicken/experten" i så fall eftersom Joakim fungerat mkt bra som programledare/kommentator. Nussemans förslag, Cecilia N., är därför ett bra förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst din övriga argumentation. Legato, kolla på faktan på bilderna så ser du jäkligt osäker ut, där är många tell på dig, tyvärr. Man ser att han stirrar på dig. Hans bettande tyder på att han har något.

 

Han läser dig säkert på överkort pre-flop. När floppen kommer så märker han att du inte träffar men han gör det. Både i bettandet och dina väldigt uppenbara tells. Det enda han borde varit rädd för att att du hade en kung. Men han tänkte säkert att då går man inte all-in utan satsar kanske bara 50k, dessutom kraftiga tells på dig att du inte har något. Det är han som är ytterligt stark att syna dig där. Men med dina tells så gör han det.

 

Jag kan säga att är han ute på nätet så ser man ditt beteende väldigt ofta. Man bettar pre-flop, sedan kommer låga kort, ingen träff men man ska hålla fast vid handen.

 

En stark och bra spelare lägger handen eller spelar med mer kraft än vad du gjorde.

 

Mats semibluff mot två spelare med A10 som är en rätt dålig hand går oxå fel. Varför ska han fortsätta eländet. Chanserna var väldigt stora att Eckeskog satt med just AK, AD, AJ. Ja och Sonnert spelar oxå dåligt. Ert agerande vid dessa händer är vad jag ser dagligen på låg nivå på nätet och därför blir man så oerhört besviken att man ska se svenska pokereliten sitta och göra bort sig i Tv på detta sätt.

 

Eckeskog var oerhört mycket bättre än er tills headsupen då Henriksson gjorde som ni alla borde gjort väntat tills han gjorde misstagen. Eckeskog fick er precis dit han ville och ni spelade alla tre att par väldigt dåliga händer.

 

Om du ser bilderna på just din hand där du ger ifrån dig väldigt mycket tells och desperation så kommer du att lära dig något. Sedan det viktigaste är att du borde vetat att han hade något och bluffa en all-in mot en mindre bra spelare är ingen bra idé. Ofta kommer synen och du skulle inte riskerat allt med den handen. Du skulle väntat till andra händer och visat din skicklighet och tagit honom.

 

När jag ser er spela så oerhört dåligt och dessutom sitta och klanka på Eckeskog under spelets gång och efteråt då han uppenbarligen just de timmarna spelade väldigt bra så tappar jag respekten för er. Proffs beter sig inte som dåliga förlorare, skyller inte ifrån sig när man spelat dåligt och framallt tar andra spelare på allvar. Där var dock många andra givar som visar hur duktiga ni är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wizzo; Du får göra gerulatis sällskap och läsa om hur jag ser på Mats spel tidigare i tråden (jag vet att Mats tänkte i samma banor då vi självklart diskuterat handen efteråt). Du tänker iaf liknande, även om Mats och jag anser att AK och AQ är lika osannolikt som ex. JJ. AA, KK och QQ känns EXTREMT osannolika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkigt Jocke...

 

Men hur pass allvarligt tar proffsen pokermiljonen, det dyker nog upp nått bättre o då hoppas man att du är i rutan,

 

Men gry av alla, Linda rosing hade man förstått- lite o kolla på i alla fall. Men gry...det blir nog en gryta det.

 

Jag kollar hellre på Gry än Linda Rosing, ärligt..

 

Linda spelar ju iallafal poker, Vad kan gry om poker? Blir ännu en säsong där Dan förklarar vad kicker är.

 

Synd att Jocke lämnar dock,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motivationen är tydligen att TV4 och Unibet vill ha en kvinna i rutan så då föll valet på Gry.
Ok att de vill ha en kvinnlig programledare, men Gry av alla??? Är det för att locka fler tjejer att spela eller för att [ursäkta] killarna ska ha nåt att kolla på? Det finns ju hur många tjejer som helst som är bättre på poker än vad hon är. Inte f*n ser man upp till henne om man är tjej och tänker "jag vill bli som henne" nä man tänker "kan hon så kan jag (göra det mycket bättre)". Orättvist, ni killar har ju hur många som helst att se upp till! Fram med en RIKTIG kvinnlig förebild istället - Malin eller Cecilia hade varit utmärkta val. Det minsta TV4/Unibet kan göra är att ta med fler bra kvinnliga spelare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...