Gå till innehåll

Databas över fiskar?


Thir13teen

Recommended Posts

Jag undrar om det skulle vara olagligt att posta folks internet-alias på en hemsida/ha dem i en publik databas?

 

En sida med en databas över nätfiskar är nåt jag verkligen skulle vilja se. Det kanske t.o.m. redan finns? Var isf plz?

 

Vore perfekt om man kommer till ett bord med höga insatser och kunna kolla upp på en hemsida vilka som är fiskarna :twisted: Skulle inte ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Tomtar på Expekt"

 

Har jag en textfil som jag har. varje gång jag ser en tomte så skriver jag bara ner hans namn, sen nästa gaång jag ska spela så söker jag på de riktigt usla lirarna och ser om de tomtar bort sina pengar återigen eller om de bara var tiltade förut... funkar ganska bra, har typ 100 namn kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyra svar på ett par minuter, omg.

 

Själv kör jag högerklick -> player notes på multipoker för att hålla reda på firrarna.

 

Så kan man oxå göra, men då kommer du inte ihåg alla firrar.

Lägg till dom i din buddy-list! Jag kör själv multipoker och så fort jag stöter på en fisk är det första jag gör att lägga till den i listan (My Account-menyn), sen kan jag söka på dem i search tables under options-menyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haller med som dar uppe. . man ger inte ivag sina smultronstallen ;) men som flera sagt sa ar det grymmt bra o lagga till mongos pa buddy list o soka upp dom nar dom ar online och rana dom gang pa gan ;) Tank dock pa att man inte kan sitta hur mkt som helst vid samma snubbar pa tex partypoker for att forhindra fusk...

 

lycka till!

 

(ps, ett smultronstalle ar nl25 om man orkar lira pa den nivan dvs.. garanterat dom samsta spelarna pa hela world wide webben ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört att tiger99 är en fisk..

 

Jag har hört att han tiltade sjuk mycket, på krogblackjack... Fast iofs så spelade dealern sjuk bra...

 

bara vittne till det hela (hmm) men spelade sjukt bra gjorde dealern, inte tjock en endaste gång på ngn timme. Sjukt störigt dck med alla snubbar som ska uppta ngn av mina rutor... (Vi var där först, måste därför få ha alla rutor när vi hela tiden spela på dem?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört att tiger99 är en fisk..

 

Jag har hört att han tiltade sjuk mycket, på krogblackjack... Fast iofs så spelade dealern sjuk bra...

 

bara vittne till det hela (hmm) men spelade sjukt bra gjorde dealern, inte tjock en endaste gång på ngn timme. Sjukt störigt dck med alla snubbar som ska uppta ngn av mina rutor... (Vi var där först, måste därför få ha alla rutor när vi hela tiden spela på dem?)

 

Är dealer själv och reglerna är att den som sist spelade på rutan har den nästa gång också om han vill. En spelare kan om han vill ha hela bordet för sig själv hela kvällen om han vill.

Kan dock säga att det är askul när man vinner hela kvällen, men ibland kan det inte vara så bra... En del spelare kan inte ta förluster om jag säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...