Gå till innehåll

.


Kissemisse

Recommended Posts

De flesta siter har bord i storlek kring 800x600 pixlar (bildpunkter). Det du behöver göra är att köpa en stor och bra skärm och köra en upplösning på minst 1600x1200 pixlar. Jag rekommenderar en bra LCD-skärm. Minst 20 tum.

 

Själv får jag hem min 23" wide som klarar 1920x1200 snart. Det ska bli underbart. Just nu har jag lite överlapp men på jobbdatorn som klarar 1600x1200 är det inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar 2-4 bord, oftast 2 bord.

Stänger av ljudet (föredrar lyssna på musik), stor platt skärm (1600x1200) och program Pokertracker tillsammans med Playerview. Om du kör från laptop är det ofta enkelt att ställa in en extra skärm, bara koppla in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för hjälpen. Är väl dags att byta ut min monsterburk snart ändå, så då får det bli någon passande skärm så man kan lära sig lira fler bord. Det verkar vara viktigt att lära sig. Fast jag fattar inte hur man kan koncentrera sig och uppfatta detaljer om man spelar på fler än två bord SH.

 

Det är ju individuellt hur många man kan spela och fokusera sig på.

 

Så om ditt spel verkar bli för lidande av o lira fler än 2 bord, så ska du ju inte göra det...

 

Själv lirar jag aldrig mer än 2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...