Gå till innehåll

Mini-Lockdown: 12 timmar NL400€


Sparvöga

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Timma 3: +156 €

Tot: -1606 €

Färre och färre spelare i lobbyn och i slutet var det HU som gällde, vilket kan va kul men inte när man är hungrig. Så sista kvarten blev det middag istället. 

Kommer säkert igång snart igen. Starta upp lite bord brukar funka.

1610296775_3av12.png.31c7b51837b443030e9f05e37c32fe24.png

 

Redigerad av Sparvöga
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session 6 av 12: +306 €

Tot: - 704 €

Märklig lockdown detta. Först backar jag rakt ut första sessionen (var iofs ett par galningar inne då som skvätte stackar till höger och vänster så helt annat game där än senare sessioner) och halvvägs in i session 6 så kraschar datorn. Frys - blåskärm - hej då. Blev att väcka den stationära burken som varit i ide sedan i höstas. 

Då testar vi session  7. Kanske ramlar taket in?

367552538_6av12.thumb.png.d605fc0b522d62018a6f15cf565ed84e.png

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session 12 av 12: +928 € 

Tot: -372  €

Så, det var det. 12 timmar går fort när man har roligt. Stundtals riktigt bra action, stundtals ganska slött. Sista timman höll ögonen på att trilla ur. Tur att borden var riktigt softa på slutet annars hade det nog gått åt pipsvängen.

Ha det gott!

 

12 av 12.png

  • Like 12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger Conny_haj :

Snygg återhämtning sista timmen! Hur är nivån på Unibet kontra andra sidor? & vilket program använder du för att tracka händerna? HM2/3 verkar inte fungera på Unibet ?

Ty, märklig dag som sagt. Iskall start, datakrasch mitt i och Usain Bolt på slutet.

Märker ingen superstor skillnad på 888, Stars osv efter en månad och sådär 15k nävars spel där (jämfört med deras 2,5/5 vanliga bord då). Några fler nöjespelare och några färre duktiga regs kanske. Anonyma bord och att, som du säger, HUD osv ej fungerar hjälper nog värdet lite åt rätt håll. Jag brular fastna å en sida ett tag. Sen byter jag när jag tröttnar. Tror nog midstakes har ungefär samma svårighetsgrad vart man än spelar. 

Jag är supernörd och trackar alla nävar manuellt i ett kalkylark. ?‍♂️

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger Rhetoric :

Utveckla gärna det här! Hur går denna process till?

Vanligt Gogle Kalkylark bara med enkla formler. Sen knappar jag in händerna under tiden jag lirar eller efter sessionen baserat på handhistoriken i Lobbyn. Tar ju lite fokus och tid såklart men inte så farligt när man kommer in i det. Och är man graf/statistiknörd som mig så stillas behovet. 

(De enda kolumner jag fyller i är de gröna och röda, resten sköter sig själv).

tracking.thumb.png.94e004d479f0eff9558c5e458d9e523f.png Handhistorik.png.0c2809fd9681582c51a44bae502e8947.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...