Gå till innehåll

Missa inte att kvala in till Förbundets SM Main Event ikväll kl 19:00 på Unibet - Tio inköp gtd


Per Andersson

Recommended Posts

Ikväll fredag kl 19:00 kommer vi på poker.se tillsammans med Unibet spela ett extra kval till Pokerförbundets SM Main Event där vi garanterar 10st inköp till ett värde av €1 000.
Inköpet kommer ligga på endast €15 med reentry om så önskas.
Har du tänkt att spela Main Event eller i alla fall varit sugen så är detta ett ypperligt tillfälle att kvala in för en billigare peng.
Du hittar all info i länken HÄR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger Per Andersson :

Ikväll fredag kl 19:00 kommer vi på poker.se tillsammans med Unibet spela ett extra kval till Pokerförbundets SM Main Event där vi garanterar 10st inköp till ett värde av €1 000.
Inköpet kommer ligga på endast €15 med reentry om så önskas.
Har du tänkt att spela Main Event eller i alla fall varit sugen så är detta ett ypperligt tillfälle att kvala in för en billigare peng.
Du hittar all info i länken HÄR

Sweet. Jag och frugan spelar nog. Det är dags för henne att börja fajtas på högre nivåer. Hon har spelat $0,5/$2 enbords-sng på Stars två månader och har gjort det bra. :) Se upp för henne. ;) Vad gäller mina skills så är jag donator. haha 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...