Gå till innehåll

Samarbete?


Folke Rosvall

Recommended Posts

Jag väntade på en plats vid ett bord för 6 spelare. Det var det enda bordet på den nivån. Jag ställde mej i kö. Jag var ensam i kön. Det gick 5 minuter, 10 minuter, 15 minuter. Jag var fortfarande ensam i kön när jag så småningom fick en plats. Men då var det bara 3 spelare kvar. 3 hade rest sej samtidigt och lämnat bordet. Det här har hänt förr. Det var inte första gången.

Jag kan inte låta bli att undra om dom 3 samarbetade med varandra. Var det en slump att dom reste sej samtidigt? Inte vet jag. Vad tror ni andra? Och om dom verkligen samarbetade, varför var dom så klumpiga att dom reste sej samtidigt? Då borde dom väl ha lämnat en efter en för att inte väcka uppmärksamhet.

En annan intressant fråga är hur mycket mina chanser försämras av att andra spelare samarbetar (om dom gör det). Är det en obetydligt försämring? Eller en stor försämring? Finns det några teorier om det? Eller några välgrundade funderingar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...