Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 32 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm här kanske är en bra bonus, fick ett mail från nån finsk sak... funkar nog för alla, kan säkert ha fel har ingen aning om hur många rakes osv som krävs.

 

Dear OddsOnNet user!

 

Pokerium.com offers you a 100% deposit bonus up to 100 euros. To get your bonus you need to use the sign-up bonus code "pokeriumbonus" upon registering.

 

Pokerium.com is a reliable multi-player poker room, which operates in the B2B-poker network. Pokerium has bank accounts in several European countries making money transfers easy and fast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag vänder mig i första hand till de som är ansvariga för pokerforum.

Nu när pokern växer sig allt starkare och olika sajter försöker ragga nya medlemmar med olika typer av bonusar, och andra prylar.

Är det inte då tid att lägga upp de olika sajterna, en för en, så att man kan diskutera både bonusar och andra praktiska detaljer för just den specifika sajten?

Jag tycker det blir lite rörigt när jag vill få hjälp att hitta information om en speciell sajt.

Visst kan jag söka svaren jag vill ha på deras sajter, men ärligt talat är det bekvämligt att ta det på ren svenska.

 

Varför jag tar upp detta är för att jag tycker att forumet är en kanonbra sajt där många

begåvade delar med sig utav sina erfarenheter + att man får svar rätt så omgående, tack QoS och alla ni andra.

 

Ps. Jag är rätt ny på forumet, ni kanske redan har det jag förespråkat.

 

Mvh Havet brusar 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RoyalVegas signup bonusen på 10$ när får man ta ut den?

Och hur gör man? Hittar inget av det varken på hemsidan eller klienten?

tacksam för svar.

//RoBBaN

 

Tror det var nåt att man måste sätta in 20$ för att kunna casha ut, minns inte riktigt. Kan iaf starkt rekommendera deras live support, snabb, bra nemas problemas helt enkelt så kolla upp med de, tror annars svaret finns på Royalvegas tråd i forumet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I tråden bonuskoder så finns Rivalpoker med. Enligt deras sida så är det 200 VIP/10€ som gäller, alltså 2000 VIP för att cleara maxbonus 100€.

 

Hmm, är ju annan kod signup-kod. Sorry :oops:

 

"30% in deposit bonus for new players!

 

All new players can now enjoy a 30% bonus on their iniitial deposit.

 

The bonus is paid out 30 days after the deposit with €10 for every VIP200 earned during the period. The max amount of bonus you can earn is €100.

 

Use the code "premiere" when making your deposit."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det andra sajter på Partynätverket som också har reloadbonusar varje månad förutom Multipoker? Vilka isåfall?

Kan hända att någon redan sagt det, har inte läst hela tråden så noga.

 

/alex

 

På t.ex. eurobet får man 100% upp till 25 dollar varje månad för 375 spelade händer eller om det är 350. Något i den stilen är det i varje fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska BestPoker kampanjen funka igen!

 

Den nya koden är pokerforum120, ger en sign up bonus på 30% max €120 och betals ut efter 300VIP.

 

Om man signade upp på Bestpoker med koden "pokerforum50" och nu ska göra en första insättning, vilken bonuskod ska man fylla i då, den nya "pokerforum120", eller ska man ha kvar den gammal "pokerforum50" (som redan är ifylld).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska BestPoker kampanjen funka igen!

 

Den nya koden är pokerforum120, ger en sign up bonus på 30% max €120 och betals ut efter 300VIP.

 

Om man signade upp på Bestpoker med koden "pokerforum50" och nu ska göra en första insättning, vilken bonuskod ska man fylla i då, den nya "pokerforum120", eller ska man ha kvar den gammal "pokerforum50" (som redan är ifylld).

 

Aww, feck. Jag körde nog med den som redan var ifylld.... kommer det att krångla då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SAJT: Multipoker

BONUS: 100% upp till $100 ($100 insättning för max bonus)

TYP: Reload

KOD: "AUG05RELOAD"

KRAV: 20x i rakeade händer.

ÖVRIGT: Man har 20 dagar på sig att klara kravet efter insättning.

FULL INFO: MP:s officella sida om bonusen

 

 

hur mycket rakar man egentligen bort på 2000 händer? någon som har en uppskattning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om man signade upp på Bestpoker med koden "pokerforum50" och nu ska göra en första insättning, vilken bonuskod ska man fylla i då, den nya "pokerforum120", eller ska man ha kvar den gammal "pokerforum50" (som redan är ifylld).

 

Detta undrar jag också, prövade med pokreforum50-koden men den var ogiltig. Jag signade då det var 200 VIP-krav och skulle vilja cleara bonusen under dessa förutsättningar.

 

QoS, kan du ge klarhet i detta?

 

[EDIT]

 

Ser nu att man inte ska använda någon deposit code, iaf inte för pokerforum 120, hoppas detta även gäller för den gamla pokerforum50.

/me testar

 

[/EDIT]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...