Gå till innehåll

Microsfirre blir High stakes crusher


Sharlant

Recommended Posts

Hej! 

Som den fisk man är tänkte jag prova köra lite dagbok och se hur det går. 

Bakrund: Är en 30+ tvåbarnsfar som varit professionell idrottare i över 10 år i en av våra större lagidrotter. Numera retired, men är fortfarande kvar i branschen.

Pokerbakrund: Liksom många andra i min generation åkte man med i boomen runt -04 -05 då det spelades mycket med polare i källaren eller på raster. Online blev det med mest playmoney och mycket freerolls. Största pokermeriten är när jag vann en freeroll på Expekt med 10.000 deltagare, på den tiden kunde man regga med flera konton så man hade ett par 3-4 kulor. Sedan har det blivit lite sporadiskt spel, lite mer nått år. Var inne -14 och spelade ganska mycket volym. Var en plussande spelare på Texas SnGs 6 max på lägsta nivåerna på gamla Titan. På det stora hela var jag väl plus minus noll och därför la jag ner. Spelade knappt en hand mellan -15 fram till sommaren -20 då jag var gräsänkling en vecka i Juni och laddade ner Unibets app och satte in ett par hundringar. Av någon anledningen gick det helt okej och man blev totalt frälst. Helvete så satans kul det är med Holdem. 

Målsättning: Lära sig att studera på riktigt. Dryga ut månadslönen med någon tusing. Klättra i nivå och helt enkelt bli en bättre spelare. 

Spelar mest 6 max cash game 0.01/0.02 på stars samt 0.02/0.04 på Unibet. Tyvärr hinner man inte med så många turngeringar pga tidsbrist & livspussel. Blir oftast bara en session i veckan (ca 2000händer)

 

 

 

Skärmbild (3)_LI.jpg

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...