Gå till innehåll

Hammarhajen 10k till 100k


Hammarhajen

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Sooooom ni har väntat och längtat och undrat!! Hur går det för den där Hammarhajen egentligen?? Blir det nån resa?? Är rullen gulad?? 
 

Här kommer svaret på alla era efterlängtade frågor! Det har gått bra, blev dock en major setback i mitten av första månaden där jag låg back, klockan var sent och borden på min nivå sinade så jag gick upp i nivå när jag var i ett mode av att vilja vinna tillbaka snabbt… Vilket resulterade i att pengar istället förlorades. Det blev en 3k back session men efter det skärpte jag till mig och fortsatte microgrinda med tålamod. Första månaden avslutades 16 sept och målet på 3600 nåddes så jag känner mig nöjd utöver att jag ser alla hajar här som drar in 30k i månaden så man känner sig som en misslyckad liten fjutt när man vann 3931 på en månad… MEN det är i linje med målen som är uppsatta pengamässigt för att komma upp i 100k på ett år så jag är ändå nöjd. 

 

Månad två har börjat bra, plus 900 första dagen och andra dagen kom en sprutfisk in och donerade så man satt fint och väntade på att få en hand bara, extremt tålamodskrävande då man var väldigt kortkall och träffade nada på vääääldigt lång tid men till slut lyckades man tömma fisken på 5k så det var värt väntan. Tredje sessionen för månaden får jag erkänna slutade i kaos, gjorde samma misstag som min stora backsession i mitten på första månaden och gick upp i nivå och spelade alldeles för löst. Till slut när nästan alla bord var döda och jag låg back ca 8k kaaaaan det hända att jag gick in på 25/50 hu vilket jag självfallet absolut inte ska göra MEN det räddade upp min backkväll då jag lyckades håva in runt 6k och avslutade natten med ett back på bara 1300.

 

Nu ska jag återigen skärpa till mig och fortsätta grinda på rätt nivå hehehe :) Resan blir av om det fortsätter enligt plan och rullen är som ni förstår inte gulad! 

 

Rulle: 18740

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nåddes häromdagen av de fantastiska nyheterna att Australien jobbar mot att börja öppna upp igen snart! Nu har jag inte möjlighet att åka ändå på ett år ish men känns ju lovande att det kommer vara görbart när det är dags! Har en polare som övervintrar på Gran Canaria denna vinter så ska förhoppningsvis få till ett besök där. Svensk vinter är inget för mig utöver 1-2 veckor snowboardåkande. 

Pokern har gått bra! Har klivit upp i nivå och lirar nu mestadels 2/4 med inslag av 1/2 och 2,5/5. Är 2,5v in i andra månaden och rullen ligger redan över målet för månad 3. Ska bli kul att se vad månaden landar på och hur det kommer gå när jag går upp ytterligare i nivå. Försökt få HM3 att fungera för statistik och handanalyser men det går tyvärr inte ens att starta programmet, ska se om jag kan installera om det.

Skitkul att följa Zankas challenge också, blir riktigt sporrad och sugen på att själv köra en lockdown månad men det har man tyvärr inte tid till atm ? Men ska bli kul att se resultatet där, visar på vilka jäkla möjligheter det finns om man lägger manken till!

Rulle: 25540

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...