Gå till innehåll

Hobbyprojekt: SVS 1000 SEK till dom stora pengarna


Gnetmeister

Recommended Posts

Tjena, jag är en 27årig fullt arbetande systemutvecklare som alltid har haft ett stort intresse för Poker och spelteori. Jag tänkte köra en liten dagbok här då jag tänkte försöka bygga upp en rulle på SVS via cashgame. Har väldigt låg erfarenhet utav SVS klient och playerpool sedan tidigare så detta är väldigt nytt för mig, har främst spelat 25z och 50z på Pokerstars tidigare, men känner att det är dags att äntligen vara lite smart och gå för lite lägre raked games.

Kommer köra  0,25/0,50 tills jag har 2000 SEK, så ganska aggressiv BRM nu i början och sen desto högre stakes desto passivare BRM.

Det jag är lite fundersam med SVS är gällande säkerhet, finns det något som stoppar folk från att ha typ GTO+ med förkörda sims.

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet!

Nej, det finns inget som stoppar det. Men på svs lägsta nivå behöver du absolut inte oroa dig för det. Sen är min erfarenhet att folk på svs överlag inte tenderar till att studera hårt, de allra flesta spelar bara vidare som de gjort i alla år och vinner ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar en liten update:
Inte spelat allt för mycket idag men shiet vad är det för standard. Jag vet att det är lägsta nivån men jag har bara NL5 på stars att jämföra mot och det är som dag och natt. Tror man kan bygga upp rullen väldigt snabbt här genom att bara vara sjukt valueheavy mot alla fiskar.

Svårt att komma med någon hand history men lyckades "nästan" fånga denna, https://gyazo.com/5da0f98cc4e713537a445f85a7364349 fick syn och han visade ax ingen club.

Annars kollat lite Fedor vs Limitless idag men inte riktigt levt upp till vad jag hoppats på.

Kommer nog köra 0,25/0,5 lite längre än till 2000 SEK eftersom jag köper in för 200 BB, kanske kör så att ja börjar med 100bb buyins när jag går upp en nivå.

br.png

limmy.png

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...