Gå till innehåll

Uttag till Skrill, verifiering?!


Recommended Posts

Hej!

Jag spelar på partypoker. Om jag startar ett konto på Skrill, gör en liten insättning på partypoker så att jag sedan kan ta mina vinster till mitt skrilllkonto, kommer de att krävas att jag ”liveverifierar” mitt konto med en kamera tillsammans med mitt ID-kort då? Jag tror det var så på Neteller en gång och jag hade helst velat slippa det. Någon som gjort detta nyligt och vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Verrano :

Hej!

Jag spelar på partypoker. Om jag startar ett konto på Skrill, gör en liten insättning på partypoker så att jag sedan kan ta mina vinster till mitt skrilllkonto, kommer de att krävas att jag ”liveverifierar” mitt konto med en kamera tillsammans med mitt ID-kort då? Jag tror det var så på Neteller en gång och jag hade helst velat slippa det. Någon som gjort detta nyligt och vet?

Ställer mig skeptisk till att du ska kunna använda skrill under rådande licensregler, med det sagt spelar jag inte på party själv atm. När du snackar om "liveverifierar", menar du då att verifiera på party eller på skrill? Oavsett vilket så är jag väldigt säker på att du behöver verifiera att du är du hur som, e-plånböcker brukar vilja ha det, och pokersajter får du aldrig någonsin ut en krona från om du inte är verifierad.

Varför vill du slippa det? Spelar du på ett konto som inte är ditt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...