Gå till innehåll

turneringspoker med boman


bomanlol

Recommended Posts

Går riktigt bra hos terapeuten och om jag vinner pengar på en pokertävling snart, vilken bara borde vara en tidsfråga(5/12), så ska jag skaffa mig den där webbkameran som jag planerade i våras men inte blev av. Blev lite sugen på en skådespelarkarriär efter diskussionerna i Markus dagbok, det skulle isåf innebära att kombinera nytta med nöje. 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strax över månaden in nu, lillback. Man får väl vara glad att man inte är back mer men hade aldrig kört om jag inte känt att det finns en lön att hämta. Hade en tung kväll igår, jag vet inte riktigt vad det beror på förutom att jag inte gillar att förlora utan en god match, och att det händer sparsamt med annat kul i livet just nu så varje näve betyder lite och de avgörande i bra lägen väldigt mycket.

Känner att det tagit sig in under huden tyvärr men det är nog mest sömnen som det slarvats med. Standard att man somnar 20min vid nattning och sedan förutom den powernapen också att man känner sig vara påväg till Zihuatanejo varje gång man får lite egentid, så blir det lätt så att sömnen hamnar i skymundan. Inte okej men jag är förlåtande. 

Imorgon ska jag prova att spela förmiddag, aldrig gjort det innan. Kanske lösningen. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick pallen i fredags btw, nån vecka efter beställning. 5000:- är mycket pengar men den är kul för hela familjen. Dock så tyckte jag att den jag fick lät liiiiitelite och mindes att den jag hade på prov var helt tyst och att det var bland annat tystnaden + funktionen som rättfärdigade semispew. Slängde ungarna i cykelvagnen efter provhelgen och cyklade 7km enkel för att helt enkelt testa pallen jag hade hemma tidigare. Nöjd, den var helt tyst. På vägen hem stannade vi och drack varm oboy långt ute på Nydalasjöns isar. Och idag läste jag att nån igår gick igenom isen och dödde, dock i en annan sjö. Fick lite ont i magen men isen vi fikade på var fan tjock och det hade varit kallt ett tag. Tycker lätt att rubriken hos blaskan kan stå "Man tog livet av sig i vak" istället för "Man gick genom isen", ifall det var så att han gick på ett dåligt ställe. Gillar inte när media skapar oro istället för lär, när chansen finns.

Vann en turnering idag, det var på tiden. Vann iofs en förra veckan också. Vi har en liten omställning här hemma, modern går över på nattkneg i dagarna för det är ändå tvivelaktiga tider inom förlossningsyrket i det här landet, kanske ger det mig incitament att satsa på tidiga morgnar istället. Älskar morgnar, hatar sena kvällar och nu är ungarna verkligen så förutsägbara så det går att veta exakt vilka tider som gäller, vilket är jävligt skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen undrar jag lite över SvS SM-kval och SvS som pokersite generellt. Det är ju tidigare känt att de kanske gör reklam för något de inte borde göra reklam för, eller åtminstone inte på det uppmuntrande sättet som de gör det på, det gäller kanske alla avdelningar.

Men vad händer i pokerklienten? Är det mycket fusk och tvivelaktigheter där? Ser jävla konstigt ut ibland och som jag har förstått det så har inte prio varit att jaga fuskare. Hävdar inget och nästa tanke hör inte till de förra, utan kanske en tanke av ren etisk karaktär. De rakefria kvalen och deltagarlistorna till främst Main Event känns ganska svettiga, typ 70-80% spelar för cashen eller något, vilket innebär att det blir svårare för hobbyspelaren att ta sig till SM genom en satellit, och satelliten kanske inte är vad hobbyspelaren tror den är? Minns att när jag råkade klicka på en steksatellit redan inkvalad, så stod det att det inte gick. Är det bra eller dåligt att det för den halvt benägna går att grinda SM-satelliter relativt profitabelt på Svenska Spel? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, säger bomanlol :

Sen undrar jag lite över SvS SM-kval och SvS som pokersite generellt. Det är ju tidigare känt att de kanske gör reklam för något de inte borde göra reklam för, eller åtminstone inte på det uppmuntrande sättet som de gör det på, det gäller kanske alla avdelningar.

Men vad händer i pokerklienten? Är det mycket fusk och tvivelaktigheter där? Ser jävla konstigt ut ibland och som jag har förstått det så har inte prio varit att jaga fuskare. Hävdar inget och nästa tanke hör inte till de förra, utan kanske en tanke av ren etisk karaktär. De rakefria kvalen och deltagarlistorna till främst Main Event känns ganska svettiga, typ 70-80% spelar för cashen eller något, vilket innebär att det blir svårare för hobbyspelaren att ta sig till SM genom en satellit, och satelliten kanske inte är vad hobbyspelaren tror den är? Minns att när jag råkade klicka på en steksatellit redan inkvalad, så stod det att det inte gick. Är det bra eller dåligt att det för den halvt benägna går att grinda SM-satelliter relativt profitabelt på Svenska Spel? 

Man kan vinna fler platser? Vad får man för sina extraplatser? Cash eller turneringspengar? Visste inte att möjligheten fanns. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger MJ :

Man kan vinna fler platser? Vad får man för sina extraplatser? Cash eller turneringspengar? Visste inte att möjligheten fanns. 

Softa games rakefritt, en del av kvalen bättre struktur än andra. 2000:- om man har tagit en plats sen tidigare, undrar lite vad effekten blir. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 timmar sedan, säger bomanlol :

Sen undrar jag lite över SvS SM-kval och SvS som pokersite generellt. Det är ju tidigare känt att de kanske gör reklam för något de inte borde göra reklam för, eller åtminstone inte på det uppmuntrande sättet som de gör det på, det gäller kanske alla avdelningar.

Men vad händer i pokerklienten? Är det mycket fusk och tvivelaktigheter där? Ser jävla konstigt ut ibland och som jag har förstått det så har inte prio varit att jaga fuskare. Hävdar inget och nästa tanke hör inte till de förra, utan kanske en tanke av ren etisk karaktär. De rakefria kvalen och deltagarlistorna till främst Main Event känns ganska svettiga, typ 70-80% spelar för cashen eller något, vilket innebär att det blir svårare för hobbyspelaren att ta sig till SM genom en satellit, och satelliten kanske inte är vad hobbyspelaren tror den är? Minns att när jag råkade klicka på en steksatellit redan inkvalad, så stod det att det inte gick. Är det bra eller dåligt att det för den halvt benägna går att grinda SM-satelliter relativt profitabelt på Svenska Spel? 

Kvalat in 3 ggr i år (av 6 försök #rungood)? men mest för att det är kul, rakefritt, rätt många dåliga spelare o blir rätt sjuka o roliga spots i satelliter. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* högre omsättning genom spelare som redan vunnit en plats kommer spela vidare

* Vissa av de här som vunnit plats tycker kanske 200kr är för mycket att grinda och väljer att grinda subsats. Omsättningen kommer öka även där. 

* Den högre omsättningen kommer göra att sattarna har spelare och därmed också drar spelare ( recs tänker inte - oj vad svårt det här ser ut). 

 

* Men sattarna kommer ha bättre spelare i snitt. 

* Fler vunna platser kommer delas ut

* En del av dessa kommer ha vunnits flera gånger av spelare. 

* Den högre omsättningen kommer förmodligen ändå leda till att fler spelare blir inkvalade

* Dessa kommer troligtvis hålla en högre nivå i snitt

* Men samtidigt många av de här 100-400kr grinders hade ändå köpt in sig

 

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2021-11-24 kl 18:08, säger 33sunshine :

Kvalat in 3 ggr i år (av 6 försök #rungood)? men mest för att det är kul, rakefritt, rätt många dåliga spelare o blir rätt sjuka o roliga spots i satelliter. 

Det säger väl allt :) Tycker också att det är ett jättebra tillfälle att träna satelliter, undrar bara om det är riktigt fair. 

Den 2021-11-24 kl 18:19, säger MJ :

* högre omsättning genom spelare som redan vunnit en plats kommer spela vidare

* Vissa av de här som vunnit plats tycker kanske 200kr är för mycket att grinda och väljer att grinda subsats. Omsättningen kommer öka även där. 

* Den högre omsättningen kommer göra att sattarna har spelare och därmed också drar spelare ( recs tänker inte - oj vad svårt det här ser ut). 

 

* Men sattarna kommer ha bättre spelare i snitt. 

* Fler vunna platser kommer delas ut

* En del av dessa kommer ha vunnits flera gånger av spelare. 

* Den högre omsättningen kommer förmodligen ändå leda till att fler spelare blir inkvalade

* Dessa kommer troligtvis hålla en högre nivå i snitt

* Men samtidigt många av de här 100-400kr grinders hade ändå köpt in sig

 

Det är så det blir, tack för det. Hade varit intressant att fråga ansvariga om hur tanken går, för det borde väl vara ett aktivt val att inte tillåta grinda cash under veckorna i stekensatelliterna. Är inte helt säker på att det är så att det inte går, men ganska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F.ö. varit svårt sjuk torsdag och fredag, enbart huvudvärk kvar och väldigt glad över att vara vid liv.

Vann förväntade dollar och euros under de två förmiddagspassen innan jag insjuknade, så beställde utrustning under BF för att eventuellt sända spelandet. Lägre priser än vanligt och ångerrätt så vågar jag. Beställde också en smartphone från Alcatel för 99:-, den tog slut snabbt och ordinarie var 549:-. Saknat vissa funktioner under tiden utan telefon som jag tror att den kan täcka. Är det någon som vill köpa en oöppnad Xiaomi POCO X3 Pro - 4G RAM 8 GB / 256 GB för 2200:- från Kina och vad det innebär, så skriv ett meddelande.

En grej jag verkligen hoppas vi får i framtiden och räknar kallt med att det bara är en tidsfråga, är att man kan se på folk vad de bär på för smittsamma tillstånd bland folk.

God sömn är lösningen på många problem i världen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev faktiskt sugen på att köpa den där luren av dig Boman, min skitlur jag köpte i Thailand för 1500kr för ett halvår sen är riktigt trög. Men sen slog det mig att den här lite osmidiga telefonen troligen gör att jag spenderar ett minimum av tid grejandes med min mobil, och det kanske inte är så dumt egentligen. Jag gillar ju varken när jag själv eller andra jag träffar håller på med luren hela tiden.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Lundin89 :

Blev faktiskt sugen på att köpa den där luren av dig Boman, min skitlur jag köpte i Thailand för 1500kr för ett halvår sen är riktigt trög. Men sen slog det mig att den här lite osmidiga telefonen troligen gör att jag spenderar ett minimum av tid grejandes med min mobil, och det kanske inte är så dumt egentligen. Jag gillar ju varken när jag själv eller andra jag träffar håller på med luren hela tiden.

Yes, hade inte heller gissat annat om dig och hoppas fler avvecklar. Känns som att tiden är inne för mig iaf, men vi får se hur det går. Är nog tuffare än man tror(tror tuff) den avtändningen men med en supervärd 99:- smarttelefon med alla viktiga funktioner och övertygelse om att sociala medier garanterat är dåligt för mig, så borde det gå. Sen så älskar jag ju alternativet, att fritt fantisera om allt möjligt, och att prata med folk. Jag har f.ö. aldrig  varit med om att folk fipplar med nallen i en social situation, men vore inte helt otroligt om det visade sig att den ändå satte prägel på mötet på ett eller annat sätt, även om den är i fickan ute i hallen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller tja, sociala situationer är väl ganska subjektivt. Jag är ju socialt svältfödd småbarnsförälder så för mig åker varken telefonen eller kuken fram för att störa chans till kontakt ens på bussen, så min egen gräns går där. Sen tror jag det kan bli roligare också med kontakt, om man har lite tråkigt innan. En gång minns jag att jag reagerade lite när en gammal kompis som jag hade ansträngt mig en del för att ta mig till, och jag tror upplevelsen om att det var en fin stund var delad, där han inte såg det som något konstigt att sitta med telefonen. Det gick bra ändå men.

Till något mindre tråkigt: vi har två finaler i VM ikväll i världens största sport, bordtennis. I både dubbel och singel är det svenskar som spelar mot kinoser. I dubbeln är en av gubbarna en pokerspelare från ett mindre lowstakes-community. Tror han dingade någon bisarr $55 på Party för $40k härommånaden också.

Mer publik = mer kul Klart: SVT Sport sänder VM-finalerna i bordtennis | SVT Sport

Redigerad av bomanlol
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten förklaring på vad jag menade med yrandet i Markus dagbok rörande moralkompassen och vad som kan tänkas influera den egna, för att förtydliga att det inte rör sig om någon "JAG E HELT SUPERIOR MEJ SJELV FAN KAN INTE ALLA VARA SÅHER AWESOME PÅ ATT TENKA SJELV"

Exemplet nedan kan vara vad jag menar med att låta någon annan bestämma för ens egen uppfattning. Förrädiskt i bemärkelsen att jag tror det precis lika vanligt som det är humant och det är att det är grymt fina individer annars, som kan hålla på såhär utan att det höjs något ögonbryn öht, jag tycker resonemanget är rent cancer. Lite amen duurå-kultur, typ som jag tänkter mig att barn spelar i sandlådan. Bilden är postad av någon som inte gillar Bali och föreställer Bali gnällandes om bidragsvänster samtidigt som han lyfter en lön om 70k i riksdagen, utan att göra skäl för pengarna.

Känner att en ding är runt hörnet, snart återställd från sjukdom också.

hanif.png

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skapar gemene riksdagspolitiker något värde för samhället?

Saknar Bali helt någon form av unik kompetens som gör honom oersättlig?

Skulle meme-postaren kunna göra samma jobb som Bali eller en MP-politiker?

Väldigt svårt att se var värdeskapandet och kompetensen kommer från inom politiken tycker jag.

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, säger GTOBåten :

Skapar gemene riksdagspolitiker något värde för samhället?

Haha, hoppas jag missförstått dig rätt nu men jag är helt övertygad om att jag i alla fall är benägen att göra mer åt saken än du, Båten. Om det är av att jag bor kvar här, eller om det är av föraktet för tillståndet i landet som jag är övertygad om att politiken kan påverka och har påverkat. Jag vet inte, men du bor väl i Chile? Min poäng var i alla fall och ledsen om jag misslyckades, bara att försöka påvisa den där pissvurpan i skallen om att rättfärdiga skit, med skit. Jag tror det är väldigt vanligt. Hela Hanifs offentliga väsen personifierar väl kanske idén. 

Jag har f.ö. faktiskt lite svårt för folk som bor på utomlands och skapar dålig stämning i Sverige, som istället bara inte är ärliga med sin avundsjuka över att inte vara hemma. Jag är säker på att Båten inte är en av dem, men det där avskyvärda paret i radio bubb.la som bodde på Malta(lol) och snackade skit om Sverige som sitt bröd avskydde jag mest, som f.ö. någon annan sa åt mig att gilla dem och så jag gjorde. Vet inte vad de gör idag, måste kolla upp. 

Uppe med tuppen och frisk. Ska prova att vika mot 90% av alla riveraggressioner.

Redigerad av bomanlol
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte riktigt vad ni diskuterar, men jag är nyfiken vad du menar att folk är avundsjuka över att de inte är i Sverige?

Sverige har top 3 högst crime rate i EU, top 3 högst skatter, top 4 högst arbetslöshet och deras health care hamnar top 30 i världen medan UK där jag bor i rankas top 10. Vi har gratis health care här som är mil bättre än Sveriges verkligen. 

Mer om skatter så kan vi investera upp till 20k gbp per år skattefritt på vårat ISA. 

Vad gäller nöje och kultur vinner uppenbarligen London med hästlängder, det finns mer roliga saker att göra i London som stad än hela Sverige som land.

Är inte menat att basha någon för att den bor i Sverige, jag har förståelse om folk vill vara nära vänner eller familj och allmänt bara trivs i Sverige. Men rent objektivt kan jag verkligen inte förstå varför det är en så himla trevlig plats att bo på.

 

Utbildning är det enda spontant Sverige gör väldigt bra och det samtidigt är billigt.

Redigerad av brusig1
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ju dock inte helt oväntat att svennar som inte längre bor i Sverige har flyttat för att dom ser mer positiva grejer i land X. Om du hamnar i en diskussion med en utflyttad om fördelar med Sverige vs land X så känns det ganska väntat att den personen kommer vara svalt inställd till sverige - därav flytten.

Om man ska bli tiltad på nån så är det väl isåfall på dom som bor kvar i Sverige och tycker allt är skit men inte gör något själva. Flytta/engagera dig istället Börje Andersson!

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger brusig1 :

Mer om skatter så kan vi investera upp till 20k gbp per år skattefritt på vårat ISA. 

Låter smutt. Men är det verkligen bättre än ISK för summor större än 20kGBP? Inte gjort ngn större analys men har ännu inte hört ngt land med bättre förmåner än vad ISK och KF ger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger 33sunshine :

Låter smutt. Men är det verkligen bättre än ISK för summor större än 20kGBP? Inte gjort ngn större analys men har ännu inte hört ngt land med bättre förmåner än vad ISK och KF ger.

Din fråga är ju en aning skum då så mycket ryker i inkomstskatt. För majoriteten av människor är 20k gbp mer än nog att spara årligen. För de riktigt rika som du referrerar till så är ju Schweiz, Belgien, Singapore och alla möjliga sånna länder mycket mycket bättre .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger brusig1 :

Din fråga är ju en aning skum då så mycket ryker i inkomstskatt. För majoriteten av människor är 20k gbp mer än nog att spara årligen. För de riktigt rika som du referrerar till så är ju Schweiz, Belgien, Singapore och alla möjliga sånna länder mycket mycket bättre .

Va? Försöker inte försköna ngt med sverige , då jag såklart tycker vi har för hög inkomstskatt i Sverige. Hål i huvet hur mkt skatt det är.
 

Kanske missuppfattade vad ISA var och satte likhetstecken till ett investeringskonto för aktier och fonder? Där upp till 20kGBP är skattefritt? Förstår jag det rätt? Om ja, hur mkt skatt betalar man på resterande summor över 20k?

Detta tycker jag verkar svinbra och skulle uppmuntra i Sverige också för att uppmuntra småsparare att investera mer. Men min fråga var om det är mer fördelaktigt om man har 1mille (kr) på sitt konto o räknar på årlig snittavkastning om det blir mer eller mindre skatt i Sverige eller England?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger bomanlol :

Haha, hoppas jag missförstått dig rätt nu men jag är helt övertygad om att jag i alla fall är benägen att göra mer åt saken än du, Båten. Om det är av att jag bor kvar här, eller om det är av föraktet för tillståndet i landet som jag är övertygad om att politiken kan påverka och har påverkat. Jag vet inte, men du bor väl i Chile? Min poäng var i alla fall och ledsen om jag misslyckades, bara att försöka påvisa den där pissvurpan i skallen om att rättfärdiga skit, med skit. Jag tror det är väldigt vanligt. Hela Hanifs offentliga väsen personifierar väl kanske idén. 

Jag har f.ö. faktiskt lite svårt för folk som bor på utomlands och skapar dålig stämning i Sverige, som istället bara inte är ärliga med sin avundsjuka över att inte vara hemma. Jag är säker på att Båten inte är en av dem, men det där avskyvärda paret i radio bubb.la som bodde på Malta(lol) och snackade skit om Sverige som sitt bröd avskydde jag mest, som f.ö. någon annan sa åt mig att gilla dem och så jag gjorde. Vet inte vad de gör idag, måste kolla upp. 

Uppe med tuppen och frisk. Ska prova att vika mot 90% av alla riveraggressioner.

Nu har du helt missförstått mig. Du kan byta ut det mot vilket land som helst i princip, och det var ju trots allt öppna frågeställningar om politikers värde i samhälle. Kunde vi klara oss mer färre?

Att jag ställer frågor om vad folk på PF tycker om politikers värde i allmänhet, oavsett om de är Moderater eller Miljöpartister skulle ha något att göra med någon form av dold avundsjuka på att jag inte bor i Sverige när jag skulle kunna bosätta mig i exakt vilket land som helst på jorden är långsökt, kanske är du som projicerar över att sitta fast i Sverige själv? 

Hade Sverige haft ett rimligare klimat för att spela online-poker hade jag bott där men nu är inte så fallet på grund av individuella politiker som driver sina personliga agendor. 

Jag älskar Sverige som land och värderingarna som gemene människa har, men det har ingen som helst relation till vad jag tycker om politiker. Att ifrågasätta politiker på något sätt skulle vara en kritik mot Sverige som land tycker jag visar hur tragiskt politiserat samhället blivit. 

Redigerad av GTOBåten
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger 33sunshine :

Låter smutt. Men är det verkligen bättre än ISK för summor större än 20kGBP? Inte gjort ngn större analys men har ännu inte hört ngt land med bättre förmåner än vad ISK och KF ger.

Det ser ju ut som ISK är på väg att ryka oavsett om man lyssnar på politikerna, det blev ju lite bättre än de förväntat sig... 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, jag hann inte förtydliga, men jag skrev ju att jag är säker på att båten inte är en av dem jag åsyftade. Jag kom bara ganska random att tänka på de där mongona på Malta, sorry för det.

Jag ville bara kanske inte diskutera Hanif eller politiker, utan intresserad av synen på det det psykologiska fenomenet jag försökte exemplifiera, att man accepterar skit för att något annat är skit. Jag är vidare säker på att jag åtminstone försökte insinuera att min avsky mot politikers genomföranden hittills är större än din, men att politik och politiker kanske inte är värdelösa per se.

Men jag köper helt att du uppfattade mitt inlägg som sådant. Tvärtom tycker jag ni verkar typ motsatsen till vad jag ogillar med flertalet svenskar som far och är utomlands och har dessutom en liten blöt dröm då och då, om att ni vänder hem snart och söker er till spelministeriet. Ibland och betydligt oftare än vad som görs idag, skall det skitas var det äts, omssssssssssssssssssssssss

Jag vet inte, jag avskyr väl kanske att jag gillat Bali och hamnade lite i affekt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger bomanlol :

Fan, jag hann inte förtydliga, men jag skrev ju att jag är säker på att båten inte är en av dem jag åsyftade. Jag kom bara ganska random att tänka på de där mongona på Malta, sorry för det.

Jag ville bara kanske inte diskutera Hanif eller politiker, utan intresserad av synen på det det psykologiska fenomenet jag försökte exemplifiera, att man accepterar skit för att något annat är skit. Jag är vidare säker på att jag åtminstone försökte insinuera att min avsky mot politikers genomföranden hittills är större än din, men att politik och politiker kanske inte är värdelösa per se.

Men jag köper helt att du uppfattade mitt inlägg som sådant. Tvärtom tycker jag ni verkar typ motsatsen till vad jag ogillar med flertalet svenskar som far och är utomlands och har dessutom en liten blöt dröm då och då, om att ni vänder hem snart och söker er till spelministeriet. Ibland och betydligt oftare än vad som görs idag, skall det skitas var det äts, omssssssssssssssssssssssss

Jag vet inte, jag avskyr väl kanske att jag gillat Bali och hamnade lite i affekt.

 

Jag förstår, och förstår att jag missförstod poängen med ditt första inlägg från första början :D Jag har minst lika stort, om inte större, förakt för politiker här i Chile då korruptionen och dubbel-standarden, framförallt hos väntern, når nya nivåer. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...