Gå till innehåll

Pappa grindar


GTOPLUS

Recommended Posts

Hej Pokerforum,

Efter 3 års uppehåll ifrån Cashgame-grinden är jag sedan 1 vecka tillbaka på borden. Ni kommer först och främst se mig på /2 borden men hoppas kunna vara tillbaka på /4/5 om pokergudarna tillåter. Innan uppehållet så hade jag 8bb/100 på /2, samt 6bb/100 på /4/5.
 

Dessvärre har jag inga roliga grafer att delge då statistiken ifrån HM ligger i min gamla burk som är borta sedan länge.

 

Till vardags har jag ett stabil jobb, sambo och en son på 2år. Med det sagt kommer det bli en del utmaningar att få in exakt den volymen jag själv hade önskat men mitt mål är att kunna få in 120-140h varje månad. 
 

Är intresserad av joina eventuella skype-grupper för att diskutera händer, strategier, och allt däremellan. Framåt så skulle det även vara intressant att inkludera coachning-pass för att kunna klättra något i nivå. Har ni några bra tips på coacher så uppskattas alla tips! 
 

Vi ses på borden! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, säger JGrande :

Lycka till! Hur löser man 120h i månaden med jobb och familj?

Hej, stort tack! 

För det första så har jag en väldigt förstående sambo som är väldigt stöttande i detta. En annan faktor till att det kommer gå runt är för att både jag och min sambo har väldigt flexibla arbeten där vi båda arbetar hemifrån. Sambon tar majoriteten av kvällarna/läggningar och jag tar morgonpasset med lämning och allt vad det innebär. 

Det blir säkerligen en utmaning att lyckas få ihop 120-140h varje månad. Kan jag landa runt 100h/mån så känns det också OK. 

Spelar du? har du också jobb och familj? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...