Gå till innehåll

Bästa site för svenskar med HUD?


sprot

Recommended Posts

Hej, hej!

Förströelsespelade en del nätpoker för sisådär 4-5 år sen. Här om kvällen kliade det lite i fingrarna och jag bestämde mig för att spela några händer och kollade på vilka siter som verkar poppis för svenskar nu efter de senaste lagändringarna. Svenska Spel har jag försått har lägst rake, men där kan man inte använda HUD - vilket för mig är ett ganska stort minus. Finns det några andra alternativ där svenskar kan spela för en kanske något dyrare rake men där HUDs tillåts?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går alltså inte att komma i närheten av SvS rake med HUD? Kollar på Pokerstars.se och raken på de absolut lägsta micro stakesen är ju rätt okej på 3.5% men den går ju snabbt upp om man vill spela något annat än micros. Nu planerar inte jag att göra det inom den närmsta framtiden, men ändå.

Tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet faktiskt inte, jag har inte jättebra koll på hur olika sajter ser på hud. Men rake över lag är ganska hög på låga nivåer, nästan oavsett var du vänder dig. Ifall du bara vill hobbyspela lite när lusten faller på tror jag ändå att stars är ett bra alternativ, det rullar ju i varje fall spel där around the clock. Sen är ju klienten fin med.

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I grund och botten är jag ju intresserad av att gå plus i längden, vilket är varför jag tycker rake är viktigt. Skulle inte tro att jag i dagens läge är en spelare som går plus(har en vag förståelse för grundläggande NLHE-strategi), men det blir ju svårare att bli en sådan om raken är den dubbla. :- )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

43 minuter sedan, säger Lundin89 :

Jag vet faktiskt inte, jag har inte jättebra koll på hur olika sajter ser på hud. Men rake över lag är ganska hög på låga nivåer, nästan oavsett var du vänder dig. Ifall du bara vill hobbyspela lite när lusten faller på tror jag ändå att stars är ett bra alternativ, det rullar ju i varje fall spel där around the clock. Sen är ju klienten fin med.

 

43 minuter sedan, säger Lundin89 :

Jag vet faktiskt inte, jag har inte jättebra koll på hur olika sajter ser på hud. Men rake över lag är ganska hög på låga nivåer, nästan oavsett var du vänder dig. Ifall du bara vill hobbyspela lite när lusten faller på tror jag ändå att stars är ett bra alternativ, det rullar ju i varje fall spel där around the clock. Sen är ju klienten fin med.

Skulle faktiskt vilja säga att klienten är riktigt bra. En eloge till programmerarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...