Gå till innehåll

Hur sparar jag min handhistorik i form av pokerstars replay funktion?


Pondd

Recommended Posts

Hej, du jag undrar om det på något sätt går att spara sin handhistorik på så sätt att jag kan spela upp mina händer precis som man gör när man sitter vid bordet.

För tillfället sparas mina händer i ett textformat i den mappen jag valt att spara dom i. Detta ger mig bara en lång text på vad som har hänt.

Exempel finns i bilden nedan

All hjälp uppskattas, tack!

aaaaaaa.png

Redigerad av Pondd
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

För att kunna replaya handhistoriken i efterhand behöver du ha ett program som kan läsa textfilerna och visa dom i en replayer. Det finns gratis online sidor som kan göra detta om du bara vill replaya enstaka händer, tex  https://www.boomplayer.com/  men om du vill att alla händer ska sparas & kunna replayas enkelt så behöver du en HUD . 

Det finns några olika och priset varierar beroende på vilka funktioner man vill ha men basic versionen av hand2note.com är gratis så den kan du testa. De klassiska  pokertracker.com och holdemmanager.com har båda en gratis prova på period på typ 1-2 veckor så du kan kika runt vad som passar dig :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2020-09-13 kl 23:00, säger trii :

För att kunna replaya handhistoriken i efterhand behöver du ha ett program som kan läsa textfilerna och visa dom i en replayer. Det finns gratis online sidor som kan göra detta om du bara vill replaya enstaka händer, tex  https://www.boomplayer.com/  men om du vill att alla händer ska sparas & kunna replayas enkelt så behöver du en HUD . 

Det finns några olika och priset varierar beroende på vilka funktioner man vill ha men basic versionen av hand2note.com är gratis så den kan du testa. De klassiska  pokertracker.com och holdemmanager.com har båda en gratis prova på period på typ 1-2 veckor så du kan kika runt vad som passar dig :)

Tack som fan!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...