Gå till innehåll

båtjonas online


båtjonas

Recommended Posts

Tillbaka på jobbet idag och mördade ett gympass pattar efter. Bara för att jag sa att folk är så trevliga på borden så direkt när jag sätter mig idag så kommer kalastomten STARPLAYER och har ett 15min långt utlägg om vilken kratta jag är, jag har autism och damp och borde skämmas för min dagbok haha, och han själv är proffs på heltid och spelar egentligen 1000kr+ och highstakes turrar på stars, hmmm? Men han sitter på 200kr borden och skänker pengar till välgörenhet då eller? 

Han är bara avundsjuk tror jag, vem vill inte vara Jonas liksom :) 

Annars så har jag snackat lite med min bro MMAsherdog idag, han skulle kolla om jag ville köpa hans grind grejer då han ska flytta från ön. Tänkte att det är säker skitballa saker men ack så besviken jag blev då inget var något att ha. Ett elektronisk skrivbord lät ju skoj bla men det var så litet så får ju inte plats med min personlighet :( 

3h spel och +550kr 

Februari: +2900kr , Rulle: 4700kr

 

Redigerad av båtjonas
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, säger båtjonas :

Tillbaka på jobbet idag och mördade ett gympass pattar efter. Bara för att jag sa att folk är så trevliga på borden så direkt när jag sätter mig idag så kommer kalastomten STARPLAYER och har ett 15min långt utlägg om vilken kratta jag är, jag har autism och damp och borde skämmas för min dagbok haha, och han själv är proffs på heltid och spelar egentligen 1000kr+ och highstakes turrar på stars, hmmm? Men han sitter på 200kr borden och skänker pengar till välgörenhet då eller? 

Han är bara avundsjuk tror jag, vem vill inte vara Jonas liksom :) 

Annars så har jag snackat lite med min bro MMAsherdog idag, han skulle kolla om jag ville köpa hans grind grejer då han ska flytta från ön. Tänkte att det är säker skitballa saker men ack så besviken jag blev då inget var något att ha. Ett elektronisk skrivbord lät ju skoj bla men det var så litet så får ju inte plats med min personlighet :( 

3h spel och +550kr 

Februari: +2900kr , Rulle: 4700kr

 

Lol, tkr tbh din dagbok är lite mysig! Kör på och ha kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+10kr idag på 4h spel haha, men var back typ 1200kr så känner mig helt okej med insatsen trots allt!

En jävla dag kvar nu på jobbet sen har vi poker och gym semester i en vecka hela huset :D Då är målet att komma upp i 10k rulle och ta enn 400kr skott.

Jonas out ?‍♂️

Redigerad av båtjonas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, säger DetHärÄrMittNick :

Håller med ?

Fint de maistro!

Det är en himla många läsningar i alla fall, 300 om dagen typ :o Säg hej vettja ni som gömmer er hihi

Well well, allting rullar på ganska bra sen jag satte upp min drake jag fick av Paddington som turmaskot. Nu är det semester mode och fick börja starkt med 4,5h grind och +820kr, men nu är jag kalastrött o stänger ner för o lägga mig o sleva Ben&Jerrys, dricka Tres Comas, kolla sista säsongen av Silicon Valley och ladda inför den klassiska benpass-söndagen :)

Night booois ?

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev då inte någon grind sist, istället en himla brakfest och och en lång återhämtningssträcka. Lsd är inte att leka med men jag har inte skrattat så mycket på flera år, låste in mig i badrummet en sväng men det gjorde inte så mycket eftersom det snabbt förvandlades till ett vattenfall och jag var övertygad om att jag var Mowgli i jungelboken :D 

Väl tillbaka i verkligheten har grinden rullat på bra, taggad som fan på att avsluta månaden fint nu. Let's BOOM! 

13/2 - 1h -500kr

14/2 - 6h +1300kr

15/2 9h +2000kr

Månaden: +7200kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BOOM! Det är tydligt att jag nu har blivit bossman även på 500kr borden, inte många som har nåt o säga till om när jonas är på bordet. Avslutar kvällen tidigt då det är strömabrott i hela området och städaren kommer och kastar ut mig kl 09 så kan jag passa på att sova lite istället, imorrn ska jag försöka mig på lite gym och sånt första gången efter antal dagas magsjuka nu och sen in och rivas igen till kvällen. ?‍♂️

20/2 +1000kr

21/2 +3500kr

Månaden: +12,8k

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puuh... idag har vi spelat nästan uteslutande 500kr 200bb, alldeles för många händer och bluffat bort alldeles för många stacks rakt in i dubbelfiskar.. hade lätt kunnat va +4-5k men ger mig istället på +1600kr efter att ha varit nere på minus och vänt. Tur att folk är ännu sämre än mig ?

Rullen är 16,2k, vid 25k så åker båten upp på 1000kr och lägger ankar! 

Dubbelfisk fick för övrigt en ny betydelse idag, jag bettade dubbel pot river med A9 hög på en riktig grisbräda och blev snabsynad, och jag vann ? Där snackar vi bluffsyn!

Redigerad av båtjonas
  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit en rätt svajjig vecka med stundtals risigt spel, finns några galningar på borden som får mig frustrerad ibland och då kan det gå överbord lite...

Men räddade upp rätt fint nu på slutet :) 

Månaden:

Spel: 157h , ca 60k händer (med heltidsjobb fast 4 dagar semester)

Studier: Ingen aning, några timmar RIO videos och lite streams men kan väl inte påstått jag fått in 15h eller vad jag skrev som mål.

Resultat: +16200kr

Nu åker vi vidare mot 1000kr borden i nästa månad + nl200 EUR live i slutet av månaden. Ses på river! ?‍♂️

giphy.gif

Redigerad av båtjonas
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...