Gå till innehåll

Pokermys


gabbelol

Recommended Posts

4 minuter sedan, säger brusig1 :

Verkar som jag är ute och cyklar, senast jag spelade på cc vill jag minnas att man bara fick ha hörlurar på de dyraste turneringarna eller något sånt.

Tidigare var det nog så, var mot slutet på förra året de ändrade till att man får ha det på vanliga CG också.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, säger gabbelol :

Tycker man likaväl kunde fortsatt ha det "bannat". Känns som det förstör meningen med livepoker?

Kan väl vara skönt om det sitter dryga människor som vägrar sluta snacka kanske haha...

Jag tycker det är nice att ha med sig hörlurar även om jag kanske använder dom max typ 5% av tiden. Gillar att ha möjligheten att bara få det tyst i typ 5-10 minuter ibland och lyssna på musik om jag känner att jag har kass fokus eller något.

Känns knappt som någon regg använder hörlurar i ngn större grad numera, är oftast fisk som har brillor/hoodies/lurar numera imo och regsen sällan har något avdera imo. Kan vara att jag är en aning biased, men känns så iaf.

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mtt sessionen avklarad,

inget speciellt profit väg.

30 turrar totalt, breakeven på svs och upp en tusing på stars.

Hade hyfsat djupa runs i bountybuilder 7.5$ & 44$ men man blir bara mer besviken när man närmar sig riktiga pengar..

 

Nu läggis och upp till kneget imorgon,

Peace!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Januari gick väl ok, inte många timmar spelade men behöll ett bra lugn över sessionerna och landa på +5k.

 

Planen vidare är den samme, bara att kötta på. Bountybuilder Series ska väl spelas och de största SVS turrarna.

Körde igång MTT grinden för någon timme sen, hoppas på ok spring ikväll.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sen senaste updaten spelat runt 120 turrar, mestadels stars.

Hade en skön sess här i eftermiddags, där jag fick binka $11 bounty builder on-demand för 550 dullz.

 

Weekenden för min tjej börjar närma sig och troligtvis därmed min första smak på livepoker. Hyped!

Hörs.

 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Blev en trevlig weekend i Götlabooorg, dessvärre ingen smak på livespel. Svårt att peppa tjejen till att göra något annat själv, tänkte gå in och ta en kik iaf. Men är ju självklart inträde vilket inte kändes värt för en kort peak på stället. 

 

Blev två nätter på Radisson Riverside, bowling och biljard. Myskvälls spa på hotellet och go mat. Blåste något djävulskt tyvärr men var ändå skönt att komma bort lite. 

 

Gjorde också comeback på svs igår med ft i steken. Ingen vidare cash men gott värde som vanligt ?

Peace!

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Oj nästan ett år har gått sen senaste uppdatering här, trots en pågående pandemi så har tiden rullat på hyfsat snabbt ändå.

Kan ha att göra med att min vardag inte blev så förändrad.

 

Jag har lurkat forumet som vanligt men inte lika regelbundet, veckovis iaf!

Mycket annat kom i vägen för min poker grind förra året, jobb då jag har ny tjänst, hus letande & suget. (Troligtvis mest suget, för tid går alltid att finna.)

 

Men 2021 är igång och kan inte bli sämre än 2020?! Säger jag samtidigt som Capitol i USA blir "stormat?"

Aja hur som helst, har nyligen hittat topplistor för SVS på Sharkscope vilket direkt gjorde mig lite extra sugen på att grinda.

(Alltid varit en jävel på att grinda alla sorters spel bara det finns en topplista/ranksystem.)

 

Mtts är väl det jag brinner mest för och där jag känner mig mest bekväm och SVS är den bästa siten för svenska spelare på låga stakes.

 

Minst top30 i profit (MTTs / SitnGOs) när året är slut!

 

Överkomligt? Ja, verkligen!

Troligt? Kanske, om suget stannar kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första söndags grinden på länge över och jag sitter på kontoret små sliten. Gårdagen såg väldigt lovande ut. Dessvärre åker jag med huvudet före i både steken och på finalbordet i skalpen som storfavorit.

”Bara” back en tusing av de 4-5k i buyins. 
Nöjd över mitt spel men alltid lika tråkigt att bli utdragen djupt i turneringar. 
 

Tills nästa uppdate, hade! :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...