Gå till innehåll

Svenska spel CG..


freddie94

Recommended Posts

Vi har mötts vid några få tillfällen och jag tycker i ärlighetens namn du ska fortsätta gneta på där nere till du har byggt upp ett bättre skillset. Enligt min mening har jag svårt att tro att du har mer än 10-15bb/100 trots det enorma värdet.

Så om vi räknar på 15bb/100 och ca 300 nävar per timme så blir timlönen 22.50, och det är nog generöst räknat.

 

GL nonetheless!

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger AmyWinehouse :

Vi har mötts vid några få tillfällen och jag tycker i ärlighetens namn du ska fortsätta gneta på där nere till du har byggt upp ett bättre skillset. Enligt min mening har jag svårt att tro att du har mer än 10-15bb/100 trots det enorma värdet.

Så om vi räknar på 15bb/100 och ca 300 nävar per timme så blir timlönen 22.50, och det är nog generöstknat.

 

GL nonetheless!

Får man fråga vem du är på svs? 

Spelar bättre nu än någonsin, och då gör ju ju inga stora pengar här nere haha..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2019-10-29 kl 13:38, säger freddie94 :

Hej, jag spelar alltid i perioder.. går all-in på att grinda varje dag i några veckor för att sedan tröttna.. Hur ska man göra för att orka fortsätta? Spelar mestadels 0.25/0.50 kr 3-4 bord.

Vad är en rimlig lön på 0.25 i timmen? Är det ens värt att spela så lågt?

detta är imo nyckeln. att du frågar hur man ska orka fortsätta och snabbt tröttnar vittnar väl om att du kanske inte har ett så stort intresse för spelet, och snarare bara är ute efter pengarna. rätta mig om jag har fel! intresset och viljan att hela tiden bli bättre kommer först, pengarna långt senare. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

detta är imo nyckeln. att du frågar hur man ska orka fortsätta och snabbt tröttnar vittnar väl om att du kanske inte har ett så stort intresse för spelet, och snarare bara är ute efter pengarna. rätta mig om jag har fel! intresset och viljan att hela tiden bli bättre kommer först, pengarna långt senare. 

Lyssna på fi, lägg först ca 80timmar på teori sedan kör du 0.25 och förhoppningsvis ligger du på 30-40kr/hourly. 

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, säger szenna15 :

Skippa streams och försök hitta några konkreta videos istället för att "nöjes" kolla 

inte så mycket att plugga på dessa små nivåer, har spelat sen jag var 15, 25 idag. Är vinnande på lägsta nivåerna på svs :)

 

tips på vad man skall plugga då?

Redigerad av freddie94
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...