Gå till innehåll

Sportsbetting och poker, livet blir inte mycket bättre än så!


WhiteHat

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är en gamal pokerräv som blivit sugen på att spela lite igen. Levde på poker ganska länge, men när det tog slut så började jag jobba med annat. För tillfället driver jag några affiliatesidor inom diverse niche och det har rullat på helt ok i några år. Jag har precis flyttat till en nytt land för att starta igång ett företag inom affiliate då arbetskraften är mycket billigare här, och har ganska mycket tid över. Jag satte in 1500 kr på partypoker då jag glömt min lösenord på SVS och kommer mest grinda sng och turneringar, då jag tycker det är roligast. Jag kommer spela i 1-2 veckor för att komma in i det, sen så kommer jag bestämma vad jag vill lira.

Även sportsbetting är ett stort intresse jag har och även om många tycker att jag spelar ganska konstigt så har jag positiv roi över flera år. Om det finns intresse så kan jag dela med mig av några matcher här ocskå.

Mål med dagboken är att ha ett ställe där jag kan samla alla mina stats på ett ställe. Jag kommer även sätta pengarmål, och det kombinerat med poker och betting. Tanken är att jag ska spara ihop till handpenning till en lägenhet. Jag kommer om 6-9 månader kunna ta lån i landet jag bor i och då vill jag köpa en lägenhet. Så tanken ar att spara ihop till handpenning. Just nu betalar jag €500 i hyra (medellönen i landet är ca €300 i månaden) och jag känner att jag kan investera de pengar mycket bättre. Lägenheten är riktigt bra dock, så jag kommer bo här tills jag köper nåt eget. Så pengar målet är att vinna 70 000 kr på 9 månader. Jag kommer hur som helst köpa lägenhet, men det hade varit riktigt roligt att kunna betala handpenning from dessa vinster.

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice!

Är lite liknande för mig, är också affiliate och har flyttat till ett annat land och har planer på att köpa en lägenhet här :D

Var även på väg att dra igång affiliate verksamhet där jag bor nu, Vietnam men blev att jag satsade på andra saker då jag märkt att affiliate egentligen inte passar mig så bra.

Men driver ett gäng sidor och har tagit fram en egen produkt inom min main niche, som jag får/kommer få gratistrafik till.

Kör du affiliate inom Sverige eller var? Lust att dela med dig av lite siffor? Sånt är alltid kul.

Du behöver f.ö inget lösenord till svs, det räcker med bankid. Men du måste vara folkbokförd i Sverige.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...