Gå till innehåll

Frusen PS konto


Recommended Posts

Hej.

Efter ett längre uppehåll från poker så vann jag äntligen lite på pokerstars.

Men pokerstars har frusit mitt konto. Det var den 1 juli då när jag försökte ta ut en del av pengarna.

För ett par år sedan (2016-2017 tror jag) hade jag ett konto på pokerstars.eu. Vann aldrig något särskild då.

Och nu när jag har börjat att spela igen, så hade pokerstars i år ett ”nytt system” för svensklicense. Pokerstars.se. Så jag valde att regga ett nytt konto och då med att signera med bank ID. Tänkte inte det var nått konstigt.

Jag fick min familj att börja spela i år. Verkligen roligt. Men dom har fått lida pga mig. För dessutom har pokerstars även fryst min mammas, syster och brors konto (bara brorsan har dock fått tillgång efter 2v)

Vi har förklarat allt flera gånger för pokerstjärnor och visat allt som har frågats. Skickat telefon nr vi har bett att får prata med någon. Så varför misstro oss? Vi är bara en vanlig familj som gillar poker, ärliga spelare. Vi spelar inte mot varandra direkt, visst vi har spelat i freeroll men man hamnar inte ens i samma bord. Every man/woman for himself or herself. Alla mot alla!

Och jag får inga svar efter att skickat in alla bilder på dokumment, selfie med pass, ID. Familjen har gjort det samma. Jag vet inte vad jag kan göra? Jag har skickat 15 mails minst inga svar. 

Har dom ingen skyldighet att betala ut till mig snart? Eller svara? Vad skulle ni ha gjort? 29 dagar senare. Har dom semester nu?

Mvh anders

Redigerad av Anders Sundström
Fel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...