Gå till innehåll

Någon som provat sportpaketen från kontofabriken?


Filipclaesson

Recommended Posts

Hej

 

Har en period framför mig då jag kommer spendera mycket tid för mig själv, planerar att betta en del och följa sport

 

Kikar igenom de olika utbuden för sport hos streamingtjänsterna och försöker se vad jag har råd med, polaren lovordar kontofabriken.com och ekonomiskt sett är det ju mer fördelaktigt. Kommer då kunna köra på både viaplay och cmore

 

Är det någon annan som har erfarenhet av liknande? Tänker då främst på om det blir några hinder när man streamar eller andra problem?

Finns det några andra liknande tjänster där jag kan streama sport av hög kvalité och inte tömma hela plånboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger DetHärÄrMittNick :

Det verkar ju vara hackade konton? Skulle hålla mig borta från såna där skitsidor och köpa direkt från streamingtjänsterna :)

Jo såg det under informationdelen på sidan, piratkopierar och går mot rött också. För mig spelar det ingen roll så länge ingen annan blir drabbad ekonomiskt på något sätt.
Skrev till shoppen och man använder samma login som orginalägaren och det är möjligt att titta flera samtidigt på samma konton, så i praktiken delar jag konton med huvudägaren.

Fick erbjudande om att prova på ett viaplay och cmore i en månad först innan jag betalade, så ska testa det och utvärdera.

 

Finns det andra tjänster där man kan streama sport på ett bra sätt? För filmer finns ju popcorntime som funkar fenomenalt, som netflix fast med nyare releaser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...