Gå till innehåll
szenna15

Nytt skott

Recommended Posts

2 timmar sedan, säger szenna15 :

Gött, sitter på tåget och ska slå ihjäl några timmar med att plugga. Tar upp solvern och börjar gå igenom simmen som runnat i 3 dagar nonstop för 200 floppar BTN vs BB med alla jävla sizings och skit så har man ju lagt FEL sizings. Får gå igenom andra spots jag runnat istället. 😅

Måste köpa ny dator / mer RAM tar en evighet att runna simsen....

/ Life tilt

Hellre att man råkar göra fel där. En gång råkade jag av misstag ändra inställningarna på Party Poker så att kortleken växlade från 4tonad till 2tonad. 

Tog en 5-600bb innan jag fattade. Var ett par stora potter där man slarvigt trodde man hade nutz men var tom ist....

• Sad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2 timmar sedan, säger KlonkSteve :

Hellre att man råkar göra fel där. En gång råkade jag av misstag ändra inställningarna på Party Poker så att kortleken växlade från 4tonad till 2tonad. 

Tog en 5-600bb innan jag fattade. Var ett par stora potter där man slarvigt trodde man hade nutz men var tom ist....

hahah låter ju helt sjukt, ofta det fanns en sån inställning?

OTT tbx i studenthemmet ala 20kvm med toalett på 10kvm..... Inte mycket som händer här blir lite party med klasskompisarna i helgen kanske då de flesta kommit tillbaka efter sina utbytesterminer annars bara jobb, grind och träning.

Peace out

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
4 timmar sedan, säger szenna15 :

hahah låter ju helt sjukt, ofta det fanns en sån inställning?

OTT tbx i studenthemmet ala 20kvm med toalett på 10kvm..... Inte mycket som händer här blir lite party med klasskompisarna i helgen kanske då de flesta kommit tillbaka efter sina utbytesterminer annars bara jobb, grind och träning.

Peace out

Vad och var pluggar du? GL grinden 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
12 timmar sedan, säger ölkaka :

Vad och var pluggar du? GL grinden 

Yo Civilekonom men håller orten disclosed men ligger i en utav de större städerna runt Stockholm hehe. 

Redigerad av szenna15

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger szenna15 :

Yo Civilekonom men håller orten disclosed men ligger i en utav de större städerna runt Stockholm hehe. 

Ait pluggar själv datavetenskap i Uppsala. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg