Gå till innehåll
HwardShore

Hunting bots - HUNL

Recommended Posts

10 minuter sedan, säger brusig1 :

Mindre snack om bustos, mindre snack om någon by i norrland och mindre livscoaching.

The irony

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
27 minuter sedan, säger boman :

Du svarade inte på frågan varför du inte kan ge dig med GRINDER!

Tycker de var ganska tydligt i mitt svar som du fick på förra sidan. Han har hotat mig ett flertal gånger och har även gjort de mot andra jag känner. Försöker att hålla mig borta från att prata skit om nån, men när man blivit hotad så tycker jag de är ganska OK att kanske inte prata om en person så positivt. 

Tror jag  stänger ner skrivandet här. Det blev en kortis.... men känns inte just nu som jag har något underhållande att tillföra med. Kanske  Blir kanske en comeback om jag börjar spela på stars och visar frabb vem som är boss. Då har man iaf nått att skryta med. (lär inte hända) :D haha men vem vet. ciao!

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok tack, ja då förstår jag lite iallafall, även om jag i grunden inte tror det är bra att låta någon annan avgöra hur man själv för sig, vilket du också ändå verkar tycka nånstans. Gl och hojta i pm om du vill ses över en kaffe, jag var mest ute efter dina fiskekunskaper från första början 😉

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressanta förändringar på party för heads-up. Ändringen som skett är att de har gjort så att de bara finns ett visst antal bord att sitta på för varje nivå. typ ett KOTH system. Det är nog många regs som grinar riktigt illa utav detta och kommer bli tvingade att sluta spela. Blev själv lite orolig till en början, men insåg att de kan vara något bra. Har fått hålla lobbyn hela tiden, kommer väl in några stars gubbar ibland och försöker jaga bort en, men när de inser att man inte är totalt hjärnskadad så har de låtit mig sitta kvar.

Ända skillanden är ju att alla andra regs som inte är från Sverige har en sån stor fördel. Då de får rakeback.... men förblir positiv.  Tänk om detta kunde ske på svs! :)

• Like 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg