Gå till innehåll

SÖKES!!! Onlinespelare att analysera pokerhänder med


Laxeen1

Recommended Posts

Hallå! Jag är en MTT spelare som spelar low/mid och lite high stakes främst på pokerstars. Jag lever på mina pokerinkomster sedan ett drygt halvår tillbaka och försöker plugga poker så mycket som möjligt för att hela tiden utvecklas och bli bättre. Nu letar jag efter en eller flera som är sugna på att analysera händer tillsammans över Discord/Skype dels för att det är så jävla tråkigt att gå igenom det ensam och dels för att det är så mycket mer givande att få diskutera tillsammans och byta kunskap med varandra. Så jag söker någon som spelar aktivt på mina stakes eller högre och känner sig någorlunda avancerad och erfaren, du får gärna har en del händer sparade på PT/HM/Jivaro etc... hojta till nedan om du är sugen på lite gött pokersnack så löser vi det!//Laxeen1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Avancerad och erfaren vet jag inte, är ganska i början av min pokerkarriär, men jag spelar oxå low/mid på heltid sen 1 år ungefär och jobbar hela tiden för att utvecklas, bli bättre & move up in stakes. Känns som att vi skulle kunna ha givande diskussioner/analyser så jag är gärna på. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...