Gå till innehåll

Problem med partypoker.se


Recommended Posts

Finns det någon som har lyckats spela på partypoker.se med fast dator?

Jag har spelat på PartyPoker sedan 2004 och det har alltid fungerat bra. Men sedan dom nu kommit igång i Sverige tänkte jag att jag skulle spela även här. Men det var inte det lättaste. När jag försökte logga in med BankID så gick det inte. När jag tog kontakt med deras kundtjänst så fick jag följande egendomliga svar:

"Tyvärr så är Bank ID med dosa en begränsad tjänst som tyvärr inte fungerar på våran sida. Denna begränsning är satt från Bank IDs sida och inget vi kan påverka. Vi rekommenderar att du införskaffar antingen mobilt Bank ID eller Bank ID på datorn för att kunna använda våra tjänster."

Vad menas med "Bank ID på datorn"? Jag var inne på banken och dom hade aldrig hört talas om "Bank ID på datorn". Dom sa att det bara finns mobilt BankID och BankID med dosa och kort.

Därför min fråga: Finns det någon som har lyckats spela på partypoker.se med fast dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Vad menas med "Bank ID på datorn"? Jag var inne på banken och dom hade aldrig hört talas om "Bank ID på datorn". Dom sa att det bara finns mobilt BankID och BankID med dosa och kort.

BankId på fil. Vilken bank har du som inte erbjuder det?

Exempel från Nordea:
https://www.nordea.se/privat/produkter/mobilbank-internetbank/bankid-pa-fil.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Jag var inne på SE-banken i Täby Centrum. Ok, jag ska fråga om dom möjligen har BankID på fil.

Tack.

SE-banken verkar inte nämna det på hemsidan. Bara mobilt bankID och på kort. 

Annars har Swedbank och Nordea det iaf. Ganska smidigt om man nu måste använda bankID för att logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
14 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

I så fall måste jag köpa en ny mobiltelefon.

Du kan köpa en Android-telefon för 500-1000kr~. 

Sparar nog mer pengar på att bara klicka hem en sån än att åka fram och tillbaka till banken för att försöka ordna någon annan form av BankID. 

Redigerad av GTOBåten
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
7 timmar sedan, säger GTOBåten :

Du kan köpa en Android-telefon för 500-1000kr~. 

Sparar nog mer pengar på att bara klicka hem en sån än att åka fram och tillbaka till banken för att försöka ordna någon annan form av BankID. 

Ok, tack.

Men jag har avvecklat PartyPoker. Om dom är så krångliga att dom inte kan ordna så att BankID på kort fungerar - det fungerar ju överallt annars - så kan dom gott mista mej som kund. Dessutom har PartyPoker alldeles för hög rake.

Redigerad av Folke Rosvall
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

dom betalar ändå inte ut dina pengar om du skulle vinna .bedrägeri företag, ville ha pengar utbetalt till samma visa kort som ja satte in me ville att ja skulle skicka bild på visa kortet skickade fram å bak sida å körkort men dom godkännde de inte loggade även in me bank id så skulle ändå inte va nå problem kunde man tycka men nej nej så du gör bäst i att hålla dig borta från dom 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...