Gå till innehåll
magico

Gammal dinosaurie

Recommended Posts

3 timmar sedan, säger 33sunshine :

Haha förstår jag dig rätt att du slowrollade här?🤠 

fö kul med uppdateringar.👌🏻

Läste obv. fel😅. GGwp#kidsdontmultitask

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
11 timmar sedan, säger 33sunshine :

Läste obv. fel😅. GGwp#kidsdontmultitask

:D

Blev lir igår också och nu hade dom höjt stakesen till 20k/40k (ca 8/16 kr tror jag) och även en del straddle så det spelade sig avsevärt högre än tidigare, riktigt kul.

Började inte så bra och hände massa skit.

Hade en kul hand,

Effektiva stackar strax över 4m

Några limpar, Jag raisar knapp till 120k med :9s::9b:,

får 3 syn.

flop :6h::6s::5g:

alla checkar, jag cbettar 280k, alla foldar fram till sista som c/r till 780k.

Han hittar på rätt mkt skit och inte rädd för att stoppa in smet. Mot alla andra på bordet hade jag kanske foldat redan här.

Syn.

Turn 5 of Diamonds, så :6h::6s::5g:5 of Diamonds  ligger, han funderar en halv sekund innan han degar ca 3.5m eller så, alltså nästan 2x pott. En 5a bör han ju inte kunna ha, han kan definitivt ha en sexa, men som han spelade kändes det otroligt. Syn, han viker upp:2y::4y:.

River blank och jag får en fin ca 8.5m pott eller så.

Vann 860k tillslut, glad för det, låg back större delen av dagen.

Det här stället verkar kunna vara en guldgruva. Har tänkt åka dit idag också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
11 timmar sedan, säger Ola Brandborn :

Orkar inte bläddra, vilken stad bor du i?

Vill inte outa det öppet, bor i en mindre stad, men kan slänga iväg ett pm. Om jag klickar in på din profil och klickar "meddelande" uppe i mitten blir det ett privat meddelande då?

Sett att andra skickat öppna meddelanden, då försvinner ju lite syftet :D

Spelade igår också 20k/40k igen, fullt av synstationer så om man träffade fick man betalt, tyvärr träffade jag inget, åtminstone inte som var bäst ända till river.

Verkligen frustrerande att sitta där å se alla dumheter men inte kunna göra så mycket.

Backade runt 6m. Blir nog nya tag i dag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spelade igår också, 6.7m+ blev det, trevligt.

Kändes riktigt bra igår och det var betydligt lättare för mig att spela, får orimlig respekt vid bordet.

Började rätt dåligt dock och var tiltad då det fortsatte som på spåret dagen innan, få händer och när jag väl fick blev dom utdragna av trams.

Det vände när jag synade en koreans AI ~75bb med  :Jd::Jg: och han hade :Ac::Ks:, flop :Ky::Qy::Xy: sen turn :Xy: och den fantastiska river :Jh: vilket tydligen var min enda out då min bordsgranne sa att han hade Jack of Spades.

När jag klev satt jag med 14.7m, och hade 2st riktiga galningar med ungefär lika mycket.

Vore så sjukt skönt om det kunde fortsätta finnas spel så jag kan täcka min levnadskostnader här, krävs inte så mkt :P

Är även riktigt taggad på att spela ihop en ordentlig rulle till livespel, det är mkt stor sannolikhet att jag kommer ha möjlighet spela upp till $5/10 regelbundet och för det krävs det ju lite smet minst sagt.

Sjukt spännande är det iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur "privata" är "privategamesen", spelas de i någon hyrd lokal eller mer publikt? Om det första, så kan du få ett bra tips av mig - bli känd som killen som alltid tar med dig något gott att bjuda på. Detta inkluderar såklart en flaska sprit av lite finare slag och någon mat. Dels så kommer du bli inbjuden långt längre än du borde, hur mycket du än rensar bordet på, dels så blir gamesen bättre med lite sprit i kroppen (där du dricker minst såklart).

Som svensk så finns det ju fina smashlägen om du dessutom kan få tag på Absolut Vodka eller Hernö Gin, och börja skryta om hur bra dessa är osv.   

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
53 minuter sedan, säger Ola Brandborn :

Hur "privata" är "privategamesen", spelas de i någon hyrd lokal eller mer publikt? Om det första, så kan du få ett bra tips av mig - bli känd som killen som alltid tar med dig något gott att bjuda på. Detta inkluderar såklart en flaska sprit av lite finare slag och någon mat. Dels så kommer du bli inbjuden långt längre än du borde, hur mycket du än rensar bordet på, dels så blir gamesen bättre med lite sprit i kroppen (där du dricker minst såklart).

Som svensk så finns det ju fina smashlägen om du dessutom kan få tag på Absolut Vodka eller Hernö Gin, och börja skryta om hur bra dessa är osv.   

Tackar för de tipsen, så ska jag definitivt göra när/om jag blir inbjuden till fler privata games. Har funderat på hur jag ska lösa det tidigare, har ju känts lite dumt när man är så orimligt mycket bättre än dom man spelar med.

De senaste gamesen jag kört har varit lite mer publika, det är en klubb som officiellt inte öppnat än och då bara varit inbjudning, men jag antar att det öppnar upp för alla sen och att dom nu mest har öppet för att få allt att funka, träna dealers osv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg