Gå till innehåll

Carl Falks trollstream


Carl Falk

Recommended Posts

Har blivit lite sugen på att börja streama lite igen. Det var väl 2 år sedan eller nåt sen sist, minns inte riktigt. Planen är att köra lite zoom dagtid imorgon till att börja med så tar vi det där ifrån! Ska försöka bjuda på ännu mer underhållning den här gången.. Har lite roliga idéer som jag kanske testar framöver. Ska försöka köra på engelska också.

Lite om mig:

Spelat poker i 10+ år. På "heltid" sen 2011. Aldrig varit jättebra men förra året var första året jag tycker att jag spelade helt okej rakt igenom. Är intresserad av massa saker förutom poker så har aldrig varit en volymspelare. Spelat mest midstakes plo cashgame.
 

 

Redigerad av Carl Falk
  • Like 5
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger Carl Falk :

Oja det smäller, 10 buyin swing första streamen. Det är lite kul att streama ändå. Hoppas runitonce kommer igång och fixar licens i Sverige.

Hehe, det går fort i hockey. Inget Nordic för dig i år? Kom själv hem från thailand för typ 24h sen så är lite jetlaggad och allt är knas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
3 timmar sedan, säger boman :

Vad var det för musik du spelade igår? Den var ganska trippig om du körde olika listor

Ska titta fler gånger 

Kul att du gillade den, min egna playlist

https://open.spotify.com/user/carlfalk^_^/playlist/67gd3olpL2MB3tnR9pitiE?si=wIwyObKYREGm8QrlRLQs_w

Redigerad av Carl Falk
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
4 timmar sedan, säger Lundin89 :

Hehe, det går fort i hockey. Inget Nordic för dig i år? Kom själv hem från thailand för typ 24h sen så är lite jetlaggad och allt är knas :)

Tänkte åka men jag fick operera ut blindtarmen för en vecka sen. Allt gick bra men har varit ganska seg efter det så blev inget nordic i år.

Okej vad har du nu för planer framöver? Hur var det i Thai den här gången?

Redigerad av Carl Falk
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Carl Falk :

Tänkte åka men jag fick operera ut blindtarmen för en vecka sen. Allt gick bra men har varit ganska seg efter det så blev inget nordic i år.

Okej vad har du nu för planer framöver? Hur var det i Thai den här gången?

Rackarns, fan det suger ju, men skönt att allt gick bra ändå!

Jadu, försökte mig på heltidsstudier för tredje och sista gången. Körde igenom en hel termin och nu vet jag att det räcker med pluggförsök för mig, jag tänker helt enkelt spela vidare eftersom det är det som gör mig gladast i mitt every day life. 

Thailand är alltid trevligt om man är där med rätt folk, men jag är ju den där som inte klarar av mer än absolut max tre-fyra veckor, egentligen nästan mindre innan jag får hemlängtan. Men det bästa för mig med de där små resorna jag gör ibland, är att när jag väl kommer hem sen så uppskattar jag vardagen i Sverige så mycket mer :)

21 minuter sedan, säger Carl Falk :

Sådär då kör vi 2 timmar stream. 

Genialisk video kompis, ska citera något en vis man sa till mig när vi satt och käkade på en terass här nere i lilldanmark under ett dinnerbreak. 
Lundin: Vad har du för planer efter pokern då?
Vis man sa ungefär såhär: Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man måste ha en plan efter pokern. Jag tycker om att spela poker och livsstilen som kommer med spelet, så därför tänker jag helt enkelt att jag fortsätter med det så länge jag trivs med det.

Och det är precis så jag har börjat tänka nu med, jag ser ingen anledning för att planera för att göra något annat än det jag vill jag göra, utan jag gnetar vidare så länge jag gillar det jag gör.

Du själv då, vad finns vid horisonten på din kant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Lundin89 :

Rackarns, fan det suger ju, men skönt att allt gick bra ändå!

Jadu, försökte mig på heltidsstudier för tredje och sista gången. Körde igenom en hel termin och nu vet jag att det räcker med pluggförsök för mig, jag tänker helt enkelt spela vidare eftersom det är det som gör mig gladast i mitt every day life. 

 Thailand är alltid trevligt om man är där med rätt folk, men jag är ju den där som inte klarar av mer än absolut max tre-fyra veckor, egentligen nästan mindre innan jag får hemlängtan. Men det bästa för mig med de där små resorna jag gör ibland, är att när jag väl kommer hem sen så uppskattar jag vardagen i Sverige så mycket mer :)

Genialisk video kompis, ska citera något en vis man sa till mig när vi satt och käkade på en terass här nere i lilldanmark under ett dinnerbreak. 
Lundin: Vad har du för planer efter pokern då?
Vis man sa ungefär såhär: Jag har aldrig riktigt förstått det där med att man måste ha en plan efter pokern. Jag tycker om att spela poker och livsstilen som kommer med spelet, så därför tänker jag helt enkelt att jag fortsätter med det så länge jag trivs med det.

Och det är precis så jag har börjat tänka nu med, jag ser ingen anledning för att planera för att göra något annat än det jag vill jag göra, utan jag gnetar vidare så länge jag gillar det jag gör.

Du själv då, vad finns vid horisonten på din kant?

Okej se där! Man brukar få bra pokermotivation när man studerar om inte annat. 
Mm hör angående Thai. Gillar inte heller att vara i u-länder för länge. 
Låter som en smart kille! Var det Rifat? ?
Jamen det låter ju bra, ingen idé att hetsa upp sig. Gör det som du mår bra av och sen kanske allt är skit ibland och då får man fokusera på det som är minst dåligt ?
Ja jag kör ju din nya taktik kan man säga, har inte så mycket planer. Ska till Portugal 2 veckor i April med min sambo och hälsa på min far och åka på ett beachvolleyboll läger. Annars är det ganska tomt i kalendern. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 minuter sedan, säger Carl Falk :

Okej se där! Man brukar få bra pokermotivation när man studerar om inte annat. 
Mm hör angående Thai. Gillar inte heller att vara i u-länder för länge. 
Låter som en smart kille! Var det Rifat? ?
Jamen det låter ju bra, ingen idé att hetsa upp sig. Gör det som du mår bra av och sen kanske allt är skit ibland och då får man fokusera på det som är minst dåligt ?
Ja jag kör ju din nya taktik kan man säga, har inte så mycket planer. Ska till Portugal 2 veckor i April med min sambo och hälsa på min far och åka på ett beachvolleyboll läger. Annars är det ganska tomt i kalendern. 

Nejnej, det var en större legend än så, det var killen som förlorade kvittisflippen mot mig efter Ludde gristurat på lotterihjulet vi snurrade på ;)

Alltså du själv, om det nu inte framgick haha

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska precis dra igång stream nummer 7 nu. Jag har fått massa positiv feedback och det är väl en anledning till att det har varit mycket roligare än jag trodde att streama den här gången. Ska fortsätta köra en session efter lunch vardagar. Skriv gärna om ni har idéer eller önskemål.

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...