Gå till innehåll

no_hud


no_hud

Recommended Posts

"Tyvärr erbjuder vi inte spel för riktiga pengar i din region"

"Uppdatera till Pokerstars.se istället för EU"

Det går inte eftersom jag spelar en turnering.

Jag vill ha ersättning för min tid, det är därför jag spelar för finalbord, och hur räknar man bountys?

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske var dumt användarnamn. Visste inte vad HUD var riktigt och trodde det var något svårt och fuskigt men det var enkelt och intressant.

Har tillkommit nya regler om spelgränser. Ser ut som Svenska spel nu. Ville känna mig fri. Satte insättningsgräns 100 eftersom jag bara skall ta ut andras pengar men kommer att ge IRL eller iallafall göra något bra, vet inte vad, en sak i taget :)

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får inte tjäna coins längre. Vad håller ni på med i det där regeringshuset?

Var ska jag spela nu? Finns det någon sida med fast-fold bord och hög aktivitet? Jag vill helst spela mot amerikanare eftersom jag vill lära mig om deras kultur.

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, säger no_hud :

Vi som spelar från Sverige får inte tjäna coins längre.

Var ska jag spela nu? Jag vill helst spela mot amerikanare eftersom jag vill lära mig om deras kultur.

Så skulle jag formulerat mig idag.
Där jag spelar nu tycks man inte byta licensavtal. Får lojalitetsprogram.

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger shuvtard5 :

Varför då? Kaffe cancerogent m8

Tänkte mer på den psykadeliska effekten THC har och hur slö eller över produktiv man blir beroende på vilken strain du rökar.Kaffe är väl inte cancerogent? Har du någon fakta tråd på det? 

Redigerad av Snake911
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat

Numerous studies have shown that coffee drinking is associated with a lower risk of dying from all causes of death. However, associations with cancer overall or with specific types of cancer are unclear. In 2016, an expert working group convened for the International Agency for Research on Cancer Monographs Programme reviewed the world’s body of human and laboratory research on coffee drinking and cancer risk, and they found the evidence of carcinogenicity of coffee drinking to be “unclassifiable”.

https://www.cancer.org/latest-news/coffee-and-cancer-what-the-research-really-shows.html
Spelar turrar, investerat typ 70 dollar, går åt pipsvängen

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-12-26 kl 01:39, säger no_hud :

Läkare har för stora befogenheter och deras vetenskap är att ifrågasätta på vissa områden enligt min erfarenhet men de är säkert goda människor. Jag tror inte riktigt på ondska, det är bara rädsla eller. Nu ska jag spela poker! Tack för kommentarerna!

Menade inte att någon varit ond, var bara tankspridd och fick spridda meningar efter varandra eller vad man säger. Ursäkta. 

Redigerad av no_hud
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...