Gå till innehåll
valterego

Licensieringen 2019 - officiell diskussionstråd (nytt trådnamn)

Recommended Posts

5 timmar sedan, säger willelind :

Finns det någon som lyckats spela utomlands? Vilka nätverk fungerar? Från vilket land har det funkat/inte funkat?

Tack på förhand.

Stars och svenska spel funkar fint från Filippinerna. Party däremot kunde jag inte logga in på!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Den 2019-03-08 kl 23:31, säger koffe18 :

Tycker Pokerstars suger just nu. Ingen bonus reward (chest)? Nej det kanske inte är mycket men det hjälper till väldigt bra vid downswings då jag kör zoom. 

Tycker det är väldigt orättvist att motstånadarna har en liten "rakeback" medan en annan har 0. 

Kommer även upp en ruta väldigt ofta "en visar hur länge man spelat och resulat" och en ruta om man vill avsluta.. känns som jag fan blir spammad!

Jag hittar heller inte funktionen för att automatiskt köpa in 100BB , har idioterna tagit bort det? riktig idioti när man får sitta o klicka på rebuy hela tiden! Vill dom att man spelar bort mindre pengar så har dom inte lyckats med dess idioti

Hela situationen är ju skött sjukt oprofessionellt, vad man har gjort i andra länder vid liknande regleringar när de tagit bort raken är att ändra raken för spelarna från ett visst land.. T.ex spelare från UK betalar inte samma rake vid borden som oss (lite lägre) och har alltid haft sämre rakeback. Klassiskt svenneharveri att de inte har tänkt på ett skit.

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu