Gå till innehåll

Pokersajter som har fått licens i Svenska Spelregleringen


Ola Brandborn

Recommended Posts

4 minuter sedan, säger killerwolf2 :

Supporten på betsafe sa det. Men tack för svar, jag reggade på två klienter och var samma på båda så antog de gällde alla utifrån det.

Med tanke på att Betssongruppen har lagt ner all sin pokerverksamhet så kan du räkna med att deras support har noll koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger killerwolf2 :

lagt ner och lagt ner, det går ju spela på deras hemsidor :) Satt och kikade på borden via deras hemside-client.


paf erbjuder bara upp till €2/4?, coolbet upp till €5/10 iaf. tack för hjälpen!

 

Med lagt ner så menar jag "sagt upp personalen och låter en konsult sköta kampanjerna" 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Vilka nätverk finns representerade med spellicens nu? Är en djungel att kolla på spelinspektionens lista.

 

Själv känner jag till Pokerstars, ipoker, unibet, svenska spel, Partypoker, 888poker.

Finns det sajter som går att spela på utan spelicens? Finns något skin på GGPoker som funkar? Americas Cardroom går ju

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Den 2019-10-31 kl 23:47, säger Gubben_Ralf :

Vilka nätverk finns representerade med spellicens nu? Är en djungel att kolla på spelinspektionens lista.

 

Själv känner jag till Pokerstars, ipoker, unibet, svenska spel, Partypoker, 888poker.

Finns det sajter som går att spela på utan spelicens? Finns något skin på GGPoker som funkar? Americas Cardroom går ju

Tilta mig inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...