Gå till innehåll
BennyGuldfot

Slasktratten

Recommended Posts

jeflar - imponerande! vad är det för stejks du spelar nu igen? å sen primärt hu? om jag fattat saken rätt.

sitter btw också ganska frekvent på anonyma hu-borden på främst /5, känns fortf som jag ä för dålig på hu för å ta ens högsta nivå där. (ingen av alla de där regsen man ser sitta å hålla reg-borden spelae mig öht numer :/ jag är ju dock inte ens jättevass, så de lär ju suga multum)

tror vi lirat iaf ett 3-4ggr för känner igen sajses å spelstilen. jag ä prbly den sämsta spelartypen du kan möta pga min synfiskighet :P

gg wp keep it up!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2 timmar sedan, säger Jag och mina mig :

jeflar - imponerande! vad är det för stejks du spelar nu igen? å sen primärt hu? om jag fattat saken rätt.

sitter btw också ganska frekvent på anonyma hu-borden på främst /5, känns fortf som jag ä för dålig på hu för å ta ens högsta nivå där. (ingen av alla de där regsen man ser sitta å hålla reg-borden spelae mig öht numer :/ jag är ju dock inte ens jättevass, så de lär ju suga multum)

tror vi lirat iaf ett 3-4ggr för känner igen sajses å spelstilen. jag ä prbly den sämsta spelartypen du kan möta pga min synfiskighet :P

gg wp keep it up!

Tyty! Lirar mest 2-4 2,5-5 men även lite 5-10, kan bli nått 1-2 också om man inte orkar buffla i lobbyn.

Nä dom flesta regs på den nivån gillar väl inte att battlas nämnvärt. Är väl inte speciellt gynnsamt för bb/100 där och då, man backar ju pga av rake även om man har liten edge, men är väl samma anledning samma spelarpool inte sitter högre heller. Många har ju fått vika in årorna efter nya uppdateringen också.

Ja det är möjligt, sitter väldigt sällan anonymt dock, känns som att det är mindre fisk där & att  man får stångas med poolen som inte får hålla vanliga bord. 

Syna är ju ett bra vapen HU:) 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, säger Jag och mina mig :

sick å plössa så mkt på så relativt låga stakes. trodde du lirade högre. men du brukar köpa in för 200bb iaf?

Jo, bra obtoberspring:) Yes, alltid 200bb.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sjukt imponerande! Antar att du trycker många timmar.Hur pallar du spela så mycket, liksom segt att offra alla fredag o lördags kvällar för grind. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
33 minuter sedan, säger ölkaka :

Sjukt imponerande! Antar att du trycker många timmar.Hur pallar du spela så mycket, liksom segt att offra alla fredag o lördags kvällar för grind. 

Tack! Snittar 80-120/h månad beroende på. Lirar sällan lördagar, och försöker bara lira två första fredagarna i månaden med vissa avvikelser för att tillgodose livspusslet. Resultatet är väl den motivationshöjande faktorn. 

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg