Gå till innehåll
Paddington

Pokerstars ZOOM NL16+ i LABBET!

Recommended Posts

20 timmar sedan, säger Jag och mina mig :

Du har gjort det stora misstaget att inte köpa de 7%iga! Eller de kanske inte finns där du befinner dig? De 7%iga och de 4,5%iga kostar lika mkt på bolaget. En gång plockade jag på mig typ 10ish sådana, lastade upp de på rullbandet å sen när allting har blippats å ä klart för betalning inser jag till min förskräckelse att jag har tagit de 4,5%iga! Sväljer stoltheten och kör en "Ursäkta, jag har tagit fel, jag ville ha de 7%iga." trots milslång kö lol.

Snygg river checkraise, wp!  

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
41 minuter sedan, säger GTOBåten :

Degen att bluffa sämsta combon i leken för 600bb pot! 

Gjorde mindre biljanta grejer när jag satt djup vilket var varför jag slutade med det, antar du menar det bättre o bluffa med en 9a eller 8a i handen? Jag räknade i alla fall inte med att 99 och 88 fanns alls i fi's squeeze range och torde därför vara 99% överpar men det var obv fel. Onödigt gjort helt klart :D 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blev en kort session nu på natten som slutade upp några dolares. Blir nog inge mer spel för veckan, ska upp om inte så många timmar för att gå på förfest bbq kl 11 på morgonen för att sedan dansa in på festival o häva drinkar och borsta pulver, vip biljetter införskaffade för fri bar och eget hangout place så kan bli grisigt deluxe :D  Söndag ska jag jobba kväll o när ja kommer hem lär jag vara döende...

Kanske bjuder på någon bild, gl i helg-grindandet folket!

bjuder på en boris

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Snart återhämtat mig ifrån festivalen, blev en riktig guld dag då vi intog vippen iklädda "tutus" och medtagna vattenpistoler fyllda med vodka :D , hem till lyan kom en mycket välbehållen 45 taggare som ville ha en natt borta från barn och man så det tackade man ju inte nej till!

Inte spelat många händer sedan dess och tyvärr gjort ett uttag på 200$ från rullen efter lite omkostnader och kommer behöva ta ut mer. Men får gneta på 16z månaden ut troligen och återinföra lite deg när lönen kommer, har varit lite irl pank på senaste då jag fick ta ett stort lån efter senaste asien resan där man råkade hamna i finkan. Så har en avbetalning kvar nästa lön sen är vi på banan igen och har passande nog en nästan 2 veckor semester i september där det lär grindas en hel del.

Men med morgondagen ledig så kör vi på storgrind igen så fort jag kommer hem ifrån jobbet i natt, även ledig kommande helg så vi får försöka jobba in lite dolares.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 minut sedan, säger Paddington :

Snart återhämtat mig ifrån festivalen, blev en riktig guld dag då vi intog vippen iklädda "tutus" och medtagna vattenpistoler fyllda med vodka :D , hem till lyan kom en mycket välbehållen 45 taggare som ville ha en natt borta från barn och man så det tackade man ju inte nej till!

Inte spelat många händer sedan dess och tyvärr gjort ett uttag på 200$ från rullen efter lite omkostnader och kommer behöva ta ut mer. Men får gneta på 16z månaden ut troligen och återinföra lite deg när lönen kommer, har varit lite irl pank på senaste då jag fick ta ett stort lån efter senaste asien resan där man råkade hamna i finkan. Så har en avbetalning kvar nästa lön sen är vi på banan igen och har passande nog en nästan 2 veckor semester i september där det lär grindas en hel del.

Men med morgondagen ledig så kör vi på storgrind igen så fort jag kommer hem ifrån jobbet i natt, även ledig kommande helg så vi får försöka jobba in lite dolares.

Den biten vill man ju bara höra mer om. 😮

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, säger KlonkSteve :

Den biten vill man ju bara höra mer om. 😮

Hehe får se om jag kan skriva lite mer om det sen, vet inte hur mkt jag vill outa då det funnits på ett par nyhets siter. Men för att förtydliga lite var jag aldrig i finkan, men i någon slags arrest kan man väl kalla det för och de hade printat ut en dom av vad vi kunde förvänta oss vilket var 2år i fängelse så var ett givet val o lösa ett lån som fick skickas över western union för att muta oss ur allting.

Knep en royal nu en av de första händerna på grinden så ser det som ett got tecken! :)

Poker Stars, $0.08/$0.16 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. 

Hero (SB): $18.25 (114.1 bb)
BB: $16 (100 bb)
UTG: $17.46 (109.1 bb)
MP: $12.26 (76.6 bb)
CO: $4.05 (25.3 bb)
BTN: $19.48 (121.8 bb)

Preflop: Hero is SB with Theart4.gif Aheart4.gif
UTG folds, MP raises to $0.32, 2 folds, Hero raises to $1.28, BB folds, MP calls $0.96

Flop: ($2.72) Jspade4.gif Kheart4.gif Qheart4.gif (2 players)
Hero bets $0.91, MP calls $0.91

Turn: ($4.54) Jheart4.gif (2 players)
Hero bets $2.56, MP folds

Results: $4.54 pot ($0.20 rake)
Final Board: Jspade4.gif Kheart4.gif Qheart4.gif Jheart4.gif 
Hero mucked Theart4.gif Aheart4.gif and won $4.34 ($2.15 net)
MP mucked and lost (-$2.19 net)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, säger Paddington :

Hehe får se om jag kan skriva lite mer om det sen, vet inte hur mkt jag vill outa då det funnits på ett par nyhets siter. Men för att förtydliga lite var jag aldrig i finkan, men i någon slags arrest kan man väl kalla det för och de hade printat ut en dom av vad vi kunde förvänta oss vilket var 2år i fängelse så var ett givet val o lösa ett lån som fick skickas över western union för att muta oss ur allting.

Ah, nämen det har jag full respekt för. Men man blev ju allt nyfiken. 🤗

Fin royal!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
7 timmar sedan, säger Paddington :

Men för att förtydliga lite var jag aldrig i finkan, men i någon slags arrest kan man väl kalla det för och de hade printat ut en dom av vad vi kunde förvänta oss vilket var 2år i fängelse så var ett givet val o lösa ett lån som fick skickas över western union för att muta oss ur allting.

Kan du åtminstone skriva hur hela processen gick till lite mer detaljerat? Har själv varit löjligt nära liknande händelser och trots att man hört "hur det ska gå till" så är det alltid bra att höra det igen. Tror förövrigt att fler än jag på det här forumet som hade haft nytta av det :P

Keep up the grind!

• Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu