Gå till innehåll

Paddington's Labb | SvS Klättring


Paddington

Recommended Posts

3 minuter sedan, säger Snake911 :

Varför? 

Va skriven hos en bekant medans jag var utomlands nu, sen har han flyttat och de andra anmält att jag inte bor där till skv för de har väl fått min post osv. Och då skv inte ffick tag i mig så tog de beslutet att skriva ut mig ur landet... därmed är mitt svs konto spärrat tills jag fyfiskt åker till sverige för att skriva in mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger Paddington :

Va skriven hos en bekant medans jag var utomlands nu, sen har han flyttat och de andra anmält att jag inte bor där till skv för de har väl fått min post osv. Och då skv inte ffick tag i mig så tog de beslutet att skriva ut mig ur landet... därmed är mitt svs konto spärrat tills jag fyfiskt åker till sverige för att skriva in mig igen.

Ahhh, okej. Lycka till med 50nl zoom! Hoppas det går snabbt att klättra, raken på de lägre nivåerna på stars e kass. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger KlonkSteve :

Hade nog rekkat Party ist. De har också Zoom-bord, om det nu är preferensen. Men erbjuder bra RB-deals.

Måste köra nånstans där jag har konto som redan är verifierat o klart osv eftersom jag inte kan visa någon proof of adress i något land just nu :( 

Men hittils har jag skitskoj på stars!

Redigerad av Paddington
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, säger AmyWinehouse :

All lycka kompis!

Tackar, det va allt som behövdes! ?

Nu har man klarat av första dagen på nlFiddyZoom och gud va skojsigt det var :D som att battla highstakes i jämnförelse med svs det säger pang pang överallt juh. Och självklart var jag bordkaptenen nr 1. Blir spännande och se hur det går utslaget på resten av månaden helt klart.

Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. 

SB: $52.86 (105.7 bb)
BB: $46.93 (93.9 bb)
UTG: $55.83 (111.7 bb)
MP: $107.58 (215.2 bb)
Hero (CO): $50.26 (100.5 bb)
BTN: $57.16 (114.3 bb)

Preflop: Hero is CO with Qspade4.gif Aspade4.gif
2 folds, Hero raises to $1.50, BTN raises to $4.50, 2 folds, Hero calls $3

Flop: ($9.75) 2spade4.gif 2club4.gif 4spade4.gif (2 players)
Hero checks, BTN checks

Turn: ($9.75) Theart4.gif (2 players)
Hero bets $3.06, BTN raises to $15, Hero calls $11.94

River: ($39.75) 8heart4.gif (2 players)
Hero checks, BTN checks

Results: $39.75 pot ($1.99 rake)
Final Board: 2spade4.gif 2club4.gif 4spade4.gif Theart4.gif 8heart4.gif 
Hero showed Qspade4.gif Aspade4.gif and won $37.76 ($18.26 net)
BTN mucked Aheart4.gif 3heart4.gif and lost (-$19.50 net)

 

Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. 

SB: $144.91 (289.8 bb)
Hero (BB): $68.96 (137.9 bb)
UTG: $65.59 (131.2 bb)
MP: $58.52 (117 bb)
CO: $58.85 (117.7 bb)
BTN: $23.25 (46.5 bb)

Preflop: Hero is BB with 9club4.gif 7spade4.gif
4 folds, SB raises to $1.50, Hero calls $1

Flop: ($3) 9diamond4.gif 8spade4.gif Aclub4.gif (2 players)
SB checks, Hero checks

Turn: ($3) 7heart4.gif (2 players)
SB checks, Hero bets $0.94, SB calls $0.94

River: ($4.88) 4diamond4.gif (2 players)
SB checks, Hero bets $6.96, SB calls $6.96

Results: $18.80 pot ($0.94 rake)
Final Board: 9diamond4.gif 8spade4.gif Aclub4.gif 7heart4.gif 4diamond4.gif 
SB mucked Kheart4.gif 9heart4.gif and lost (-$9.40 net)
Hero showed 9club4.gif 7spade4.gif and won $17.86 ($8.46 net)

Results.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger StoffeRemy :

Du kan nog gynnas en hel del av att lira zoom. La själv märke till hur extremt mycket folds man fick när 3b och cbetta mycket, och jag är inte ens i närheten av dina redline skillz. Gäller att vara försiktig när regsen fått lite stats på dig dock :) Ser dom en bluff tar dom bort foldknappen.

Ja känns som att formatet passar min spelstil rätt bra, men som du säger får jag hålla koll på regsen om de justerar och helt plötsligt börjar syna allting ?

Gav ju upp stars I somras efter en aidsrun men vann upp till 50 även förut och nu efter coaching osv är jag ju mkt bättre så ger det ett försök nu! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, säger KlonkSteve :

Läser jag rätt, 20 BI ner på 3-4k händer?

Gått över till PLO!?

Du läser helt rätt, första 10bi satt tillomed coachen med och railade men vi fick inte gå vinnande ur en enda hand. Sen finns det några händer på slutet som borde foldats men fan helt oförståerligt hur man kan åka på såhär mkt spö och inte en anda gång få vinna med AA/KK osv. :( 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja rake problemet ska väl vara som störst på just nl50 om jag förstått rätt, men inte riktigt därför som jag tappa 20bi. Var endel spew såhär i efterhand som kom in efter dom första 10bi flög iväg trots bra spel. Men men det är bara upp på hästen igen, kom snabbt tilllbaka till resultattänkt och lite tiltande vid sidbytet dock så det måste jag fixa.

Men jag är inte ens back totalt på 50z så finns nog folk som gjort sämre ifrån sig...

 

Results.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 timmar sedan, säger Snake911 :

Kanske gå över till party poker istället?

Funderar på att testa det iaf om en vecka typ för verkar ha ett gammalt konto där ändå, ska va betydligt softare säger alla.

Dagens krigande då.. otroligt segt känns som folk ser mina kort de få bluffar jag gjort blir synade av grisnävar och när jag har de är det instafold eller nötnöt jag tittar in i. Men säker på att detta ska gå och vända med lite ytterligare justeringar och bättre spring i benen. Hittade en 60$ i rakeback oxå på de så några % på  vägen mot rostucko!

Results.png

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kortis session idag, ska iväg med jobbet för bowling och öl lagom till att det börjat ösregna utanför :D  

Har ett projekt nu ingame att aldrig bluffa river i stora potter ett tag, hur länge klarar jag tror ni? 

Dagsgraf plus en 25dollars i rakeback till med, small steps small steps!

 

Results.png

Redigerad av Paddington
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...