Gå till innehåll

Göra vad som krävs:Snake911's ambitioner


Snake911

Recommended Posts

Spelade en session i morse. Gick break even. Tyckte jag spelade relativt bra.Har fortfarande problem med att springa bra.Vill inte det ska bli värsta bad beat tråden. Så kommer inte gå in så mycket på det. 

Teoretiskt sätt så går det framåt. Försöker adjusta min strategi , beroende på vem det är jag spelar mot. Många regs är nittiga som fan. Tror inte deras x/r OOP överstiger 4%.Kan därför cbetta 1/3 och få dem att floata en widare range, för att sen barrela mer frekvent,men samtidigt checka tillbaka min range på turen  för att bluff catcha Rivers.Foldar också mycket mot float bets m.m. Så jag kan komma undan med mycket. River spelen är något jag måste fila mer på. Har lite problem med att avgöra vilket river kort som är bra eller dåligt för mig i vissa situationer om jag skulle checka tillbaka turnen och min motståndare bettar river. 

Men med hjälp av PIO och en polare till mig, ska jag nog kunna lösa den lilla delen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Spelade en mini session på 20 min igår på kvällen. Backade typ två inköp under den tiden.

Rulle då:2374

Spelade en session i morse på runt 45min. Det gick bra. Mycket fisk på morgonen. 

Rulle nu:2580

Blir inte mycket spelande idag, då jag jobbar dygnspass. .. Ska se om jag inte kan få en en session i smyg. 

Redigerad av Snake911
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-07-22 kl 05:20, säger Azulon :

Lönnmar - är ok
Andreas_1 - har hybris
Fästing - tror att han är skön
Snålex - kanske kan bli något om snubben skärper sig
Bizisag33k - bluffade bort sin mormor once upon a time, aldrig setts dra en bluff igen sedan 2010
Midship - Behöver läsa en bok
Mushroom4 - Stabbar mer än ett förortskid 
Markus800 - Man kan inte vara annat än geni om man har Jocke med kniven som profilbild.
Trolldeg - Hm, lol
NINI - ❤️
Hampouz - Shady dude, är som spöket boo i mariokart
Bill_ivey - De sjukaste tiltproblemen i EU
The_Game - Svårt att sätta fingret på

 

Haha detta inlägg förtjänar mer luve. Älskar beskrivningen av biz. :D

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Berätta lite mer om coachningen! Vem blev du coachad av? Va gick det på?

Samt: Hur länge spelade du /10 Vilka resultat hade du där? Måste man ha koll på PIO å dyl för å slå den nivån? Vet inte ett piss om detta haha.

Glgl

Jag spela 5/10 från och till. Tog skott på nivån med jämna mellanrum,men lyckades aldrig hålla mig kvar.. Fick droppa ner hur många gånger som helst. Spelade väl som längst någon vecka.

Men av det jag såg på 5/10.Tror jag med hårdät arbete och dedikation att jag kan slå de spelarna på dem nivåerna.. Anser att jag är en vinnande spelare på 2/4 och 2/5. Men har inte bankrullen att spela på de nivåerna..

Jag tror inte att du direkt behöver PIO för att nå dem nivåerna. Däremot om du vill stanna där och battla folk samt maximera din winrate, så är antagligen PIO en bra investering.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilltar inte så ofta,men idag fick jag nästan psykbryt..

Det är mitt eget fel mer eller mindre.. Att spela poker med tankeprocessen att "Jag förtjänar att vinna" är extremt destruktivt, åtminstone för mig. Spelar som bäst när jag varken bryr mig om resultat eller om vem som är bäst på bordet. Med lugn och metodisk tankegång,som en ninja. Gå in och slakta motståndaren. Målet är att vinna, men man måste se vägen dit, innan man kan. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, säger Snake911 :

Tilltar inte så ofta,men idag fick jag nästan psykbryt..

Det är mitt eget fel mer eller mindre.. Att spela poker med tankeprocessen att "Jag förtjänar att vinna" är extremt destruktivt, åtminstone för mig. Spelar som bäst när jag varken bryr mig om resultat eller om vem som är bäst på bordet. Med lugn och metodisk tankegång,som en ninja. Gå in och slakta motståndaren. Målet är att vinna, men man måste se vägen dit, innan man kan. 

I award you 9,000 points for this insight! 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, säger Snake911 :

Tilltar inte så ofta,men idag fick jag nästan psykbryt..

Det är mitt eget fel mer eller mindre.. Att spela poker med tankeprocessen att "Jag förtjänar att vinna" är extremt destruktivt, åtminstone för mig. Spelar som bäst när jag varken bryr mig om resultat eller om vem som är bäst på bordet. Med lugn och metodisk tankegång,som en ninja. Gå in och slakta motståndaren. Målet är att vinna, men man måste se vägen dit, innan man kan. 

Svårt å inte få psykbryt iaf 2 ggr i veckan av å spela /1 lol. Mvh nyss synat 150bb på KQxT9 med KQ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La in relativt mycket volym igår.Satt några timmar här hemma. Sen satt några timmar på jobb och lirade. Spewade en hel del..

När väl passiva spelare börjar agera. Måste jag lära mig att min hand styrka kanske inte så stark som jag tror att den är i vissa lägen. 

Spelade en kort session i morse. Va lite,lite bättre.Men bluffade i spots där jag inte skulle bluffat.. Så blev lite spew där med.

Funderar på att inte spela när jag jobbar,då jag spelar på min mobil. Blir inte lika effektivt. 

 

Rulle:2773

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-07-22 kl 07:54, säger Snake911 :

Däremot blev jag förvånad när jag spelade mot dig Azulon. Du har koll på rätt mycket.

 

 

 

Haha njaa, har väl gått från att vara total katastrof till halvkass i alla fall. Nästa mål är att levla upp till hyfsad! 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Va en lyckad dag igår.

Rulle:2910

Ska dra in några timmars volym innan jag drar iväg och jobbar vid 12.

Hela augusti är det 3 saker som gäller.

Jobb,poker och träning. Jag har som sagt inte satt någon tidsbegränsning på mitt mål. Men det betyder inte att jag måste jobba hårt för att komma ditt jag vill.

Redigerad av Snake911
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
6 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Får man fråga varför du bara köper in för 100bb? Fattar om man gör det på lite högre nivåer etc, men att sitta 200bb djupt mot (iaf 90% av) spelpoolen på /1 borde öka din winrate.

Håller med.Har börjat köpa in för 200bb om där sitter mycket djupa fiskar vid bordet. Mycket har att göra med att skillnaden mellan 100bb stacks och 200bb är att strategin ändrar sig en aning.

Redigerad av Snake911
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...