Gå till innehåll

Recommended Posts

Bitcoin och Ethereum "på papper" via certifikat hos nätmäklarna på ISK. Allt annat är tyvärr omöjligt att investera i skattemässigt sett (full skatt på vinster, men bara 70% avdrag på förluster). Om du handlar aktivt så kan "stora pokerrassian" vara en västanfläkt i vad som kan ske om du handlar med riktiga krypto. Tyvärr.

Redigerad av Ola Brandborn
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det är ett tag sedan jag gjorde någon update av substans, och jag realiserade att jag uppnått någon form av milestone jag drömde om då jag började spela så känns som ett lägligt tillfälle.  Besök

Fann lite dötid mellan grindtimmarna och kände mig sugen på att skriva en rant. Som highstakes-spelare / coach får man orimligt många gånger frågor som "vad som skiljer sig mellan dom bästa och r

En sista graf Addera ett par hundratusen vunna på SVS och lite RB så kom vi iallafall relativt nära 200k dullz på drygt 5 månader. Bara att öka pacen inför resten av året nu!

Posted Images

3 timmar sedan, säger Ola Brandborn :

Bitcoin och Ethereum "på papper" via certifikat hos nätmäklarna på ISK. Allt annat är tyvärr omöjligt att investera i skattemässigt sett (full skatt på vinster, men bara 70% avdrag på förluster). Om du handlar aktivt så kan "stora pokerrassian" vara en västanfläkt i vad som kan ske om du handlar med riktiga krypto. Tyvärr.

Om det inte framgick från mitt inlägg så tycker jag i princip ingen ska handla aktivt. Jag är då alldeles för dum för att göra det. Lärde mig den hårda vägen... 

Länk till inlägg
  • 2 weeks later...

Passar på att posta lite elev-resultat från en som anslöt tidigare i år. Hero hade innan spelat nl200 med ca 2-3bb/100 i resultat. Efter ca 2 månader har han både gått upp i nivå och dubblat sin winrate. Tar fortfarande emot ansökningar i övrigt som alltid.

https://i.gyazo.com/ad0d23b959926aff437a32eac4b4aba9.png

• Like 5
Länk till inlägg
4 timmar sedan, säger brusig1 :

Passar på att posta lite elev-resultat från en som anslöt tidigare i år. Hero hade innan spelat nl200 med ca 2-3bb/100 i resultat. Efter ca 2 månader har han både gått upp i nivå och dubblat sin winrate. Tar fortfarande emot ansökningar i övrigt som alltid.

https://i.gyazo.com/ad0d23b959926aff437a32eac4b4aba9.png

Snyggt! GJ!

Länk till inlägg

Mindre smooth sailing, men fin månad ändå. Har även jag spelat mycket lägre senaste månaden än tidigare, vilket resulterar i att jag får upp bra mycket fler bord dygnet runt. Lär fortsätta hålla någon liknande approach, finns rätt många anledningar till att jag inte vill spela de högsta nivåerna på daglig basis. Efter gått knackigt i början av månaden på högre stakes och printat på lägre hittade jag en ganska fin session på de högre nivåerna sista dagen. Känner att jag har spelat några få  sessioner den här månaden som var beyond bedrövliga.

Borde nog gå att se vart i grafen jag begravde min foldknapp och bara slog på syn-knappen som något fyllo som lirar whack-a-mole. Lyckligtvis relativt låg snittnivå när jag spelade kasst iaf, lol.https://i.gyazo.com/473ddab0da5bd3127fba3ff7fdc9229f.png

• Like 13
Länk till inlägg