Gå till innehåll

Monsterboken


GTOBåten

Recommended Posts

Citat

We had to split this into two images because are probably up to 7 #GalfondChallenge contenders! Still working things out with several. @JNandezPoker added as the only #ClashOfTheCoaches challenger. I’ll announce a couple more as soon as we’re done designing their avatars :) 

ELnL18JVAAA7ZD6.jpg ELnL18KU4AA1jME.jpg

 

Från galfonds twitter. Någon kanske kan gissa övriga utmanare från de pixlade avatarerna? längst ner till vänster ser ut som Ikes röda glasögon, jag är dock väldigt osäker på om han spelar så mycket HU plo dock?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger okocha :

 

Från galfonds twitter. Någon kanske kan gissa övriga utmanare från de pixlade avatarerna? längst ner till vänster ser ut som Ikes röda glasögon, jag är dock väldigt osäker på om han spelar så mycket HU plo dock?

Helt omöjligt att avgöra tbh, men Ike hade vart coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se en match uppradad mot Venividi som definitivt är en av de vassaste PLO-spelarna just nu och som också är omgiven av andra topp-regs. Bortsett från anti-railen på Nandez så förväntar jag mig att det blir den mest rail-värdiga matchen so far. 

 

ELw_LGuXYAYF_m9.jpg:large

 

 

Redigerad av GTOBåten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, säger GTOBåten :

Kul att se en match uppradad mot Venividi som definitivt är en av de vassaste PLO-spelarna just nu och som också är omgiven av andra topp-regs. Bortsett från anti-railen på Nandez så förväntar jag mig att det blir den mest rail-värdiga matchen so far. 

 

ELw_LGuXYAYF_m9.jpg:large

 

 

Vad finns de för HS PLO svenska spelare atm förutom BERRI? Kör r4lti frtf?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, säger szenna15 :

Vad finns de för HS PLO svenska spelare atm förutom BERRI? Kör r4lti frtf?

 

 

Ja, vad jag vet så spelar Ralti fortfarande, ser honom i stars-lobbyn ibland. Jag gissar att Berri skulle vara ganska långt ner på Galfonds lista av spelare att acceptera. 

I ring finns det en drös som spelar allt upp till 50/100$ åtminstone men tror i praktiken väldigt få satsar på HU då apparna / PP där i princip all HU-action sker är något av ett KoTH-format så hålls de i princip bara av ett fåtal top regs / ev någon HUPLO-bot så EVt är rätt lågt för någon som inte kan slå sig in där. 

Redigerad av GTOBåten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tvungen att ta en titt i dagens VOD för att höra hur han motiverar det hela och man blir mörkrädd. Läser man Phils klargörande av medhjälp osv i tråden på 2+2 och sen lyssnar på hur JNandez pratar förstår man att man har att göra med en människa som lever i en helt egen verklighet, konstruerad helt efter vad som passar hans självbild bäst för dagen. 

Tyvärr är det en back and forth med chatten som tar 5 minuter att komma runt så rekommenderar ingen att sitta igenom skiten. 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den vodden lär ryka snart. JNandez insinuerar ju flera ggr att Phil i privat kommunikation med honom redogjort för att han kommer ta hjälp av endbossarna och jag hörde även software nämnas vid ett tillfälle. Men, som den goda människa JNandez är, vill han inte gå ut med denna insideinfo eftersom det kan skada Phils möjlighet till action...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, säger PIMM95 :

Den vodden lär ryka snart. JNandez insinuerar ju flera ggr att Phil i privat kommunikation med honom redogjort för att han kommer ta hjälp av endbossarna och jag hörde även software nämnas vid ett tillfälle. Men, som den goda människa JNandez är, vill han inte gå ut med denna insideinfo eftersom det kan skada Phils möjlighet till action...

Helt sjukt hur han insinuerar mellan varje rad. Det går inte att se vodden utan att säga att det övergripande budskapet är att Phil kommer trycka händerna genom en custom solver ihop med ett gruppsamtal med slutbossar varje kväll. Och att denna info skulle komma både från Phil själv och 'many people in the industry, including top 5 HU PLO regs'. Om alla visste vad JNandez visste skulle vi förstå och ingen skulle spela Phil är otvivelaktigt budskapet summerat. 

Sen allt prat om att han inte är feg, han hade gärna gamblat för egna pengar men måste tänka på backers. Samma backers som ännu är och alltid varit 100% hypotetiska lol. Can't make this shit up. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu leker med tanken att allt han sa är 100% sant (vilket är raka motsatsen, men ändå). Får ju ändå creddar isf att han tycker det är rimligt att ta ett bet först, sen börja göra någon form av "research" och säga att bettet är off när han redan godkänt det. 

Typ som att man skulle regga en liveturre, få dåligt table draw och gå tillbaka till kassan o be om refund, tjomme deluxe. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...