Gå till innehåll

PLO med Jinti

Recommended Posts

• Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tjenahej! Har hittat tillbaka till glädjen till pokerus och har nog nästan aldrig tyckt det är så kul som det är nu. En god gammal pokerpolare jag snackat med mycket för många år sedan har prec

DB var det ja! Har varit helt sprängd med megamycket jobb och flyttfixande i februari och lär inte bli så värst annorlunda i mars. Ser fram emot att landa i nya lägenheten nästa månad så att ma

Månadsupdate var det ja!  Inte mycket spännande på pokerusfronten i januari, blivit väldigt sporadisk grind och dåligt med bra och fokuserade sittningar. Upp några BI men inget spännande att snac

38 minuter sedan, säger Masterthejun :

Jo har nyss börjat efter ett långt uppehåll, fått tag i PLO mastermind och Upswing PLO kursen :) , ska försöka smälta materialet och avancera några nivåer.. Nickar MasterElin och lirar 0,5/1 svs just nu :)

Jag vill slå ett slag för quizzen på PLO Mastermind. Väldigt bra bang for buck när det kommer till hur lite energi man behöver lägga ned för att lära sig saker. Jag är inte mycket för videosen och tyckte Upswing-kursen fokuserade på lite fel grejor. 

De enda videosen jag kollar på är Richard Grykos på RIO. 

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det håller jag med om :) inte kört så mycket på upswing versionen än, då dom behandlar lite för höga nivåer än där jag är nu, men hoppas att man längre fram kan plocka ett par st bra koncept att ta med sig även där :) 

Videos på Mastermind är som du säger rätt tråkiga och känns som att man är tillbaks i skolan

Vad tycker du Richard Grykos gör annorlunda än andra instruktörer?

MVH 

Länk till inlägg
  • 1 month later...

DB var det ja!

Har varit helt sprängd med megamycket jobb och flyttfixande i februari och lär inte bli så värst annorlunda i mars.
Ser fram emot att landa i nya lägenheten nästa månad så att man kan få lite mer struktur på livet och mer tid över till exempelvis pokerus. 
Jag plussade några BI under februari men ligger långt ifrån mitt mål med /4 till april, så reviderar målsättningen och siktar på det till 2021-07-01 istället!
Då har jag haft några månader på mig, säkert fått in mer plugg mm och hittat till lite mer struktur i vardagen. 
Ska försöka pilla in lite händer under mars så att man har något litet att skriva om i april. Vi snakkes!

• Like 3
Länk till inlägg