Gå till innehåll

Recommended Posts

Fan vad kallt, jag hade besvarat bonusfrågorna och de låg sparade nån dag efter att jag fyllde i dem, men nu står det att jag inte besvarat dem när jag kollade... Nån annan som har samma problem? Det står numer samma sak som för GruGlog ovan. Kan Dev kolla sånt eller? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde ju vara att man sätter alla matcher man satt i rad och så blir det x mellan dom.

Kanske så det är men att jag inte orkat läsa.

 

I första inlägger står det dock att man får dom poäng matchen ger i odds.

Är det något jag missar eller är det så bränt som det ser ut?

 

Edit: Läste reglerna nu och det verkar vara så efterblivet att lågoddsare bli sjukligt uppvärderade som effekt av ett komplett galet poängräkningssystem.

Redigerad av hampulito
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
59 minuter sedan, säger hampulito :

Blir det inte väldigt konstigt om man får 1,38 poäng på en 1,38 oddsare?

En 5 oddsare ger ju 12,5x mer utbetalt men 1,38 poäng är nästan en fjärdedel av 5.

 

Korta svaret är väl nej, det blir inte väldigt konstigt.

 

Testar en edit, hur får du det till att en 5 oddsare ger mer än 12,5x mer utbetalt? Den ger ju 5p ist för 1.38p. 1.38 x 12,5 = 17.25 Du kanske räknat 38 x12,5 -> 475? Jag förstår faktiskt inte dina uträkningar, dom är så konstiga så jag börjar fundera på om det är jag som är idioten som missat något haha.

Men om en 5 oddsare ger 12,5x mer utbetalt är det väl alltid bättre att spela på högoddsarna, förstår inte hur du får det till att favoriterna är ett stort värde. Du får gärna förtydliga ifall jag missat något.

Redigerad av Shahin86
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Vrakman2 :

Fan vad kallt, jag hade besvarat bonusfrågorna och de låg sparade nån dag efter att jag fyllde i dem, men nu står det att jag inte besvarat dem när jag kollade... Nån annan som har samma problem? Det står numer samma sak som för GruGlog ovan. Kan Dev kolla sånt eller? 

Testa PM. Jag tror GruGlog inte hade fyllt i dom förrän sista dagen, men det kan jag ju inte säga säkert. Om ingen annan har samma problem kan jag inte göra så mycket, men ett tips är att skriva innan morgondagens matcher vilka du hade tänkt ta (av lag som inte spelat obv), så kanske vinnarna (jag gör så iaf om jag vinner något) ger dig poängen utan att det står på sajten, om det hade fått dig att gå förbi mig. Men jag kan inte tvinga någon att gå med på detta efter spelstopp, även om jag har svårt o se dig få någon edge på någon om du tar av lagen som inte spelar. Ingen storfavorit som torskat en match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, säger hampulito :

Jag som är hjärndöd som väntat.

potodds lol...

 

tänkte på att profiten blir så många gånger större utan att räkna med den egna insatsen som en del av potten.

Tar tillbaka allt.

 

Fredag natt, jag räknade med att det var en missräkning. Om det vore något fel med systemet hade ju alla bettingbolag konkat (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

34 minuter sedan, säger Vrakman2 :

Men fan att jag inte bara orkade lägga Koreaseger, när jag ändå är superjumbo... Då hade man ju varit i topp istället :)

Ja sjukt, det var fel dag att sluta ens försöka tippa! Hade varit så galet oförtjänt ledning för mig^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...