Gå till innehåll

Recommended Posts

Sådärja, då kör vi en favorit i repris, https://1x2.se/tavling/vm-tipset

Ligan heter PF, koden är poker. Ganska simpelt? Vi kör 1k eller 3k i insats som vanligt, svårt o veta hur stort intresse det är. Roliga är ju om man blir många som lirar.

Reglerna förstår ni troligtvis själva, men drar dem snabbt. Man får poäng för det utfall man väljer, ex i match 1, tror du Ryssland vinner får du just nu1.38 poäng, X ger 4.70p, 2an ger 10.25poäng.

(Som en start så är det väl en bra idé om ni skriver ifall ni vill vara med, och vilken summa ni vill köra för, 1k eller 3k eller båda)

Redigerad av Shahin86
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, säger Vrakman :

Jag kör 1k!

Swish Shahin? Samma nummer som tidigare?

Yes sir

7 timmar sedan, säger Matteprof :

Haft tokmycket med jobbet, när är deadline för att hinna vara med?

Kommer behöva skippa Fantasy, men denna ska jag försöka hinna

Deadline är väl, give or take, 5 min innan spelstopp? Hade sagt 1 min innan spelstopp är ok också, se till o dega o joina ligan bara. Om du degar o inte joinar eller vadsom, så behåller jag ju inte pengarna precis (=

Deg inne innan kickoff så är alla nöjda o glada.


För att förtydliga, så behöver man inte fylla i allt på en gång, utan det räcker ju med några matcher varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger Vrakman2 :

Två frågor:

Prisfördelning?

Är det samma upplägg på 1X2 som vid EM, dvs att man får ändra sina tips fram till kickoff? Hittar inget om det på deras sida.

Om det inte är så att man kan ändra sina tips till kickoff blir jag väldans förvånad, men jag är inte involverad i sajten så jag har faktiskt inte full koll, men så har det ju alltid varit. Jag har bara lagt in resultat för morgondagens match iaf.

Vi är 9 pers just nu, 6k 3k kan vi köra, kommer det in en till så 6k 3k 1k, kommer det in en till, 7k 3k 1k.
Allt till vinnarn i sidebetpotten.

40 minuter sedan, säger GruGloG :

Haha ja inte optimalt :(, men jag bugar ödmjukast och hoppas på att donera pengar i gengäld!

Pengarna inne, vi är nu 9st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör det här till tipset eller är det bara för bethards tävling? Står under alla matcher för mig:

 

Bonusfråga 1 - värd 5 poäng
Vilket land vinner VM? 
Svar: Du besvarade inte den här frågan innan tävlingen startade
Bonusfråga 2 - värd 5 poäng
Vilket land gör flest mål i VM? 
Svar: Du besvarade inte den här frågan innan tävlingen startade
Redigerad av GruGloG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...