Gå till innehåll

VM-fantasy


Recommended Posts

Jag är med, insats spelar inte så stor roll. Skulle föredra officiella sidan då det är lite omständigt att spela på flera olika ställen. Men om folk inte gillar den så får vi väl hitta något annat. Har inte kollat upp det där iteam så noga, men spontant känns det väl inte som att den skall strula mindre än officiella.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är intresserad!

 

www.vmelvan.se är väldigt ful men har ett poängsystem som är likt fpl. Kört denna med kompisgänget senaste EM och VM och tycker den funkar bra, enda negativa är att spelarnas pris inte förändras under turneringen. 

Redigerad av Njursparven
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Officiella spelet är uppe nu och jag har gjort Pokerforum-liga. https://fantasy.fifa.com/en/leagues?code=6A61726F6974656E3123233130322323506F6B6572666F72756D23234A51564149525A48 (league code: JQVAIRZH)

Vad är folk intresserade av att köra för insats? 3k eller 1k funkar för mig, kanske köra separata prispooler som vi brukar göra i Premier League? Och kanske göra en ny liga och pm:a inbjudan till enbart de som har betalt?

Redigerad av jaroiten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, jag håller gärna i det.

Sådär, nu har jag hustlat mig själv till att sätta 3K :-)

Tänkte det var snyggt och transparent att ha en 1k liga och 1 3k liga så jag skapade dessa två med tanken att PM:a inbjudan till de som betalt.

När jag väl gjort det insåg jag att då är jag ju med i 3Kligan så det får väl bli så då ;-)

Alla som vill vara med kan posta i tråden så PM:ar jag betalinfo (om ni swishat mig eller vice versa sedan februari 2016 kan ni swisha direkt), när ni betalat  skickar jag inbjudan till 1k ligan (som alltså alla är med i) och 3k ligan för high rollers.

Jag har PM:at dem som redan skrivit i tråden utom Shahin som ju har min swish sedan gammalt.

Mindre än en vecka kvar, skynda, skynda!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 minuter sedan, säger Vrakman2 :

Var inne och rotade på fantasysidan och fattar inte var man reggar upp till en liga? Eller måste man skapa ett lag först? Tänkte göra det men sidan är ju rätt kasst uppdaterad atm...

Ja, du måste ha ett lag innan du kan gå med i en liga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-06-09 kl 06:09, säger schoolbook :

Jag har bara gjort autofill än så länge för att fixa ett lag att joina ligor med, tar ut det riktiga laget senare.

Just nu betalda:

3k

Schoolbook 

Jaroiten 

1k ovanstående +

Vrakman 

Berghet 

Alla välkomna, Komsi Komsi!

 

Shahin med på 3k, kempe4ever på 1k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...