33sunshine 92 Postad 17 Februari Rapport Share Postad 17 Februari Tänkte att jag drar ett till löfte här för hypen. När någon lägger upp neun und neunzig luftballong här så säljer jag halva igen. Droppa gärna Goldfinger versionen. inga jävla aukustiska tråklåtar då Ola. #entillreise 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
killerwolf2 487 Postad 19 Februari Författare Rapport Share Postad 19 Februari 1 3 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namehere 441 Postad 19 Februari Rapport Share Postad 19 Februari 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
killerwolf2 487 Postad 19 Februari Författare Rapport Share Postad 19 Februari Vi kör 10k ökningar nu va, och 99 ballonger / problem som undantaget va Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namehere 441 Postad 19 Februari Rapport Share Postad 19 Februari Jajjemen! Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GTOBåten 1 241 Postad 9 Mars Rapport Share Postad 9 Mars Många plattformar som erbjuder ränta på BTC, finns det någonting som är värt counterparty-risken i dagsläget? 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fläskröven 36 Postad 11 Mars Rapport Share Postad 11 Mars Den 2021-03-09 kl 02:57, säger GTOBåten : Många plattformar som erbjuder ränta på BTC, finns det någonting som är värt counterparty-risken i dagsläget? Hur ska man bedömma den risken? Vad jag läser verkar Nexo och Blockfi vara poplära... Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Namehere 441 Postad 13 Mars Rapport Share Postad 13 Mars Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts